Forum Klubu ROVERki.pl :: Kozik - MG ZS 180 swap 2.0 T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Kozik - MG ZS 180 swap 2.0 T
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 08, 2014 20:26   

No i markzowa turbinka dmucha pod maską, nie ma zasłony dymnej już za mną, dzięki markzo

i podziękowania dla pelsona z udostępnienie kanału
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 08, 2014 20:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 08, 2014 20:30   

Cytat:
i podziękowania dla pelsona z udostępnienie kanału
nie ma sprawy, polecam się na przyszłość :ok:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 09, 2014 10:50   

Cytat:

No i markzowa turbinka dmucha pod maską, nie ma zasłony dymnej już za mną, dzięki markzo

niech się zdrowo kręci śmigło :ok: no, to teraz tylko czekać na td04 :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Mar 22, 2015 07:57   

Ostatnio nic nie modziłem, ale miałem awarię cewki która spowodowała, że musiałem poprosić Raptile o zaciągnięcie do domu jego traktorem. Cewka założona z Citroena AXa :D jak się okazało idealnie taka sama tylko bez przynitowanej blachy którą przykręca się do silnika.
Dzisiaj nagrałem jak przyspiesza Rumun


PB

LPG


i bonus od Raptile


[ Dodano: Nie Mar 22, 2015 07:57 ]
No i stało się plastidip został usunięty, mieszane uczucia, bo poprzedni właściciel nie powiedział, że pod spodem jest taka masakra :-|
Nie było się co łudzić, że plastidip zejdzie jak na filmach, powtarzam kolejny raz po miesiącu od malowania zejdzie jak na filmach ale jeśli się go myje szczotką i jest na aucie rok to warstwa jest tak cienka że pozostaje tylko rozcieńczalnik.
11L Nitro + 4 wory szmat + tydzień zmywania, plastidip zszedł jak na filmach tylko pod spojlerem tam gdzie się nie wytarł ale tylko tam



przygotowanie do bielenia, niestety wstyd jeździć takim szpachlowozem więc zaprawki na szybko były niezbędne
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 22, 2015 08:38   

Słabo :/
Będzie malowanie całego?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 07:41   

całego póki co nie bo nie ma pesos a i mody karoserii są (może) w planach więc odpuszczam zakupiłem spreja w kolorze, wczoraj prysnąłem częściowo ale przedni zderzak jest cały do malowania więc fot nie wrzucam z końcowych prac na tygodniu pewnie ogarnę malowanie z polerowaniem więc zobaczy się efekt

[ Dodano: Nie Cze 21, 2015 07:41 ]
żeby nie było że nic się nie dzieje w temacie...

zamontowane chłodzenie hamulców, połączenie patentów z BMW i VW Golf III
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 11:22   

Kozik napisał/a:
zamontowane chłodzenie hamulców, połączenie patentów z BMW i VW Golf III

Foto?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 13:16   

Nie zapominaj o klimie :D mechanicznie wsio włożone, zostało podpiąć kabelki -> niebawem :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 15:16   

to łapacze na zaciski - patent z golfa III z litymi tarczami



no i dolot wiatru z pod zderzaka patent z bymywy w prawdzie w bmw jest odpowiedni łapacz w samym zderzaku ale nie chciałem ciąć tego zderzaka, rurki 50tki pcv
może nie wygląda to estetycznie ale po 1 jest to pod spodem po 2 jeśli się sprawdzi można to zrobić po ludzku na ostatnim zdjęciu miejsce gdzie wylatuje największy struumień powietrza

_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 17:01   

Myślałem ze będzie natrysk woda :D :P Patent z deflektorem całkiem ciekawy :) Chyba w Seat'cie jest takie coś ze w zderzaku jest wycięcie i kanalik rura idzie prosto na zaciski ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 14, 2015 15:41   

Zazdarszczam chłodziku w aucie -> klima elegancko działa :ok: no i coś to nawet jedzie :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 14, 2015 16:23   

czyli klima już poskładana? :D elegancko :ok:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 21, 2016 08:47   

Już chwilę nie pisałem w temacie nic więc podsumuję 42 000 km przejechane silnikiem 2.0 T

Od końca września 2014r zaraz po swapie zacząłem mierzyć spalanie i tak na dystansie 42tys km na dzień dzisiejszy:
Podtlenek LPG 11,75L/100km paliwka coś średnio ok 50zł na miesiąc
najniższe spalanie LPG 9,37L/100km pół trasy ja pół moja Kobieta, która nieco oszczędniej jeździ ;)
najwyższe spalanie LPG 19,24L/100km no cóż fantazja kosztuje a to nie jest ostatnie słowo tego silnika ;)

Nie jeżdżę oszczędnie bo nie po to wkładałem mocniejszy silnik żeby się rozczulać i zamulać.

Na tym dystansie z awarii to zaraz po swapie klękło mi turbo które kupiłem w dniu swapa ;) , cewka wysokiego napięcia oraz pompa paliwa ale to akurat dzięki druciarstwu poprzedniego właściciela ;)
Wymieniłem też cukiery duże w wahaczach z tyłu

Biorąc pod uwagę częstość usterek w poprzednim aucie, nie jest źle tam uszczelkę pod głowicą robiłem prawie co rok ;)

Klima działa doskonale. Zamontowany termostat z lodówki spisuje się :)

Zamontowane hamulce nacinane nawiercane przód tył tarcze Bozarto (mikoda), przód klocki ferodo, tył klocki mintex, hamuje i wygląda dobrze



Zamontowany IC z Megane, ciepłe dni mu już nie straszne.



Na wiosnę nowe gumiaczki Pirelli P Zero Nero 215/45 17 - polecam na temperatury powyżej 15stopni, o ile Micheliny Pilot Exalto PE2 rewelacyjnie spisywały się w temperaturach 0-25stopni to Pirelki polecam na 15+
Gdzie michaliny przy 25+ zaczynały być za miękkie to pirelki przy 27-28stopniach kleją jak szalone.
_________________
Pozdrawiam Kozik
Ostatnio zmieniony przez Kozik Wto Cze 21, 2016 09:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 21, 2016 09:03   

Trzeba koksu dolozyc :D garazowe burbo dziala i to jest szalenstwo :ad
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 21, 2016 09:05   

Cytat:
Trzeba koksu dolozyc :D garazowe burbo dziala i to jest szalenstwo :ad


tak tak zapomniałem, że umiera sprzęgło co zmusiło mnie do zjechania z doładowaniem do 0,5b żeby jeszcze pożyło, sprzęgło kewlarowe przeżyło rok (kwestia zmęczonego docisku).
Ekumajster zakupiony tylko czeka na wymianę sprzęgła ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 21, 2016 09:06   

Git, tylko chyba fotki wcięło
_________________
75 Red Edition
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 21, 2016 09:14   

longer86 napisał/a:
Git, tylko chyba fotki wcięło


Już powinno działać ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 14, 2018 13:20   

Kozik napisał/a:
4x kayaba amory na pokładzie, jazda nieco inna


Jakie to byly nr katalogowe ? Dobierałeś od R 45 ? Bo nic do ZS odszukac nie mozna. Sa tylko springi :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 15, 2019 09:29   

Remigiusz napisał/a:
Jakie to byly nr katalogowe ? Dobierałeś od R 45 ? Bo nic do ZS odszukac nie mozna. Sa tylko springi


hyhy odpowiedź po roku ;)

amory o niższym skoku i krótsze do ZS bo do 45 inne są numery.
amory mg zs 180
przód: KYB341234 druga strona KYB341233
tył: KYB341131

Zrobiłem samochodem już prawie 100tys i amory jeszcze się trzymają także polecam zakup.

Mały upp
przejechane turbawką 93200km
średnie spalanie gazu: 11,59L/100km

z czego pod koniec tamtego roku wymieniłem wtryski gazowe i spalanie w każdych warunkach spadło minimum 1,5L

Rumun kończy powoli swój żywot ale pojawił się następca dla którego Rumun będzie dawcą serca :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 15, 2019 11:56   

:mrgreen: no to czekamy
oby nie rok ;)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink