Forum Klubu ROVERki.pl :: Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
Autor Wiadomość
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7590
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 23, 2017 21:04   

To gdzie z tym rap znowu był u ciebie :D ??
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 23, 2017 21:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 804
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 24, 2017 19:49   

AFR na Pb



AFR na LPG, widać ze ze wzrostem obrotów idzie w górę co trzeba poprawić

_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3480
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 24, 2017 20:04   

Za mało powietrza na benie. Trzeba więcej dmuchać albo paliwa zdjąć żeby była moc.
_________________
R400 1.4 -> R620Ti -> R420Si -> R400 2.0 Turbo -> R200 Coupe ->
R200 Coupe Turbo & R800 Coupe Turbo
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 25, 2017 08:25   

greg-si, dokładnie :) jak kiedys bede bogaty to zakuje i kupimy gt2871R ;D zobaczymy co to chinczyki wymyslily . Narazie det i koniec. Musze ogarnac bo podupada ostatnio Zs troche.
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 804
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Maj 30, 2017 13:58   

Upek
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 21, 2017 10:08   

Dzięki uprzejmości Dzelo i Greg-si w Zs-e zawitał tempomat z R420si :) , Dzięki wielkie.

A przy okazji takie kawiatki w komorze sie działy (Dzięki Gregu x2) ;) Dyskoteka pod maską jak na Energy2000 ;)



Zlot zlot i po zlocie :) Zs spisał sie bardzo fajnie , po uszczelnieniu silnika wawa-bydgoszcz+tor i rajd-wawa nie zeszło ani grama oleju. Nic nie wystrzeliło ani nie odpadło :)

Filmik jak zs smiga po torze z instrukorem

_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2011
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Czw Cze 29, 2017 12:36   

Up
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 139 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3938
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 29, 2017 12:36   

lato upał, przydała by się klima, nie Rapt?
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 24, 2017 08:42   

bociannielot napisał/a:
lato upał, przydała by się klima, nie Rapt?


:) Klima dzięki Mariuszowi418 powróciła do żywych :)





Dobre wieści ;) zs w końcu na pełnej mocy sprawnie przejechał troche km, taki sobotni spontan ;) spadło również spalanie średnio wyszło 12.3-12.5l/100km przy prędkościach 140-180. Ciekawe na jak długo :lol:




[ Dodano: Czw Sie 24, 2017 08:42 ]
Mały upgrade, znowy wy pierdziało kolektor ..... śruba ta sama co poprzednio czyli prawa skrajna... Prawdopodobnie teraz kolektor zotanie złożony na wkrętki lub przejscie na wieksza srednice... Dodatkowo zostanie dorobiona kuta uszczelka, moze tu jest problem.
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
marekp90 



Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 42

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 24, 2017 15:35   

Splanuj kolektor
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 26, 2017 01:37   

marekp90 napisał/a:
Splanuj kolektor


tak , był planowany i bedzie ponownie
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 804
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 21, 2018 17:22   

Noooo, co tu taka cisza? ZS umarł? Co tam się ciekawego wyprawia?
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 23, 2018 13:39   

Od dłuższego czasu niemam czasu nic porobić przy Zs-e. Jakis czas temu wpadł na serwis do Mariusza418, silnik został totalnie uszczelniony bo lało sie jak ze świni, pousuwany zewsząd sylikon zastąpiony uszczelkami od 3 miesięcy odpukać sucho. Dorobiony nowy wspornik od dp i na założony kolektor wydechowy na kutą dorabianą uszczelkę na chwile obecną jest spokój.

Od dłuższego czasu jeżdżę na ślizgającym się sprzęgle , dorwałem zużytego spieka od kolegi Mania48 zregenerowałem i czeka na wsadzenie:





Zs zaliczył też zlotowy tor w Radomiu, jak na ślizgającym się sprzęgle całkiem nieźle sobie radził:

1 Okrążenie:


2 okrążenie:


Co do dalszych działań , wciąż oczekuje DET i gaz na zdemontowanie dysz które nie pozwalają dokoxić gazu, Auto obecnie jeździ na niecałym 0.8b. Docelowo ma być oszukany boostcut i jazda na 1.1b . Pożyjemy zobaczymy
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
  
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 804
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lip 11, 2018 14:48   

Co tu taka cisza? Dzieje się jeszcze coś czy już auto poszło na zlom?
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2687
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 11, 2018 15:05   

Zs wjechał na szope do Kolegi Mania48:

:D

Docisk i tarcza zjarane:




Sprzegło prawdopodobnie by żyło dalej gdyby nie zwalona pompka sprzęgła w której padł zaworek i łapa nie cofała sie do końca. Założona nowa pompka sprzęgła firmy LUK

W przepustnicy sucho jak na pustyni, z tym ze bez piasku ;)



...Piasek gwieździsty za to był w filtrach od lpg :|



Spiek założony , 1.1b na patencie stałe do odciny. Ogólnie coś tam się odpycha. Różnica jest dość spora. Nie wiem niech sie maniu wypowie ;) dla mnie to moze byc płace bo ;D


Auto w drodze na złomowisko .

Pacjent po operacji:



Na zdjęcie dysz i strojenie lpg niestety zabrakło czasu , det wciąż leży i czeka.

Standardowo dzięki za gościnę , były to "pracowite" 2 dni ;)
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
  
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 804
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lip 11, 2018 21:59   

1. To nie szopa - to stodoła
2. Nie wiem jak ty tyle czasu jeździłeś z tym sprzęgłem :D
3. Wstydź się tych filtrów gazowych
4. Dolot fakt suchutki i nie czyszczony przed zrobieniem zdjęcia
5. Dzięki takim pracom nauczyłem się nowej czynności jaką jest odpowietrzanie wysprzęglika ( oczywiście po konsultacjach z mariusz418 i greg-si )i udało mi się to za 1 razem bez poprawek :D

Ogólnie fura bardzo ładnie się ciąga ale może być (i na pewno będzie) lepiej. Zaskoczyło mnie doładowanie trzymające full boost do samego końca-mam nadzieję, że silnik się nie ugotuje :D

:!: Przyjeżdżaj na montaż DETa i ogarniamy LPG :!:
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
  
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7590
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lip 15, 2018 21:04   

Haha.. taka stodoła to skarb mieć jak leje a nie ciasne garaże :-)

Co ty masz tyle piachu w lpg ?
Jednak ten wysprzeglik ładnie zjaral sprzeglo :-(

Czekamy na montaż det i jakieś wykresy :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink