Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 dostępność części
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 dostępność części
Autor Wiadomość
Lukas90 



Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 1



Wysłany: Sro Lip 11, 2018 06:54   Rover 75 dostępność części

Witam, jestem tu nowy . Przymierzam się do zakupu rovera 75.
Naczytałem się różnych opinii na jego temat ale ze podoba ni się bardzo już od długiego czasu a aktualnie ich ceny są bardzo niskie chciałbym dokonać zakupu.
Proszę mi powiedzieć jak z dostaepnoscia części do silników 1.8 bądź 2.0 benz ? Jak to aktualnie na rynku wyglada? Czy łatwo zrobić wtopę przy zakupie ?:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 11, 2018 06:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 605



Wysłany: Sro Lip 11, 2018 09:15   

Lukas90 napisał/a:
Proszę mi powiedzieć jak z dostaepnoscia części do silników 1.8 bądź 2.0 benz ? Jak to aktualnie na rynku wyglada?

Wszystkie czesci są do kupienia - w duzej mierze mozna kupic czesci oryginalne - trzeba tylko poszukac, i czasami niestety zaplacic odpowiednią kwote.
Lukas90 napisał/a:
Czy łatwo zrobić wtopę przy zakupie ?:)

jesli kupujesz nowe czesci to nie ma mowy o wtopie - na wszystko masz gwarancje.
Problem pojawia sie przy uzywanych czesciach - ale są ludzie ktorzy sprzedają sprawdzone uzywane czesci.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1420
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75


Wysłany: Sro Lip 11, 2018 11:51   

Wtope z zakupem można zrobić tak samo łatwo jak z każdym innym autem. Kilka lat wstecz jak 75 było mało na rynku to większość była w dobrym stanie ale ceny były odpowiednio wyższe. Teraz ceny spadły ale jest też dużo więcej tzw. min które handlarzyki szykują na napalonych klientów.

[ Dodano: Sro Lip 11, 2018 11:51 ]
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje, chyba że będziesz cały czas jeździł trzymając go powyżej 3kprm bo tylko wówczas to jakoś jedzie. Co innego 1.8turbo :d to już fajnie jedzie, troszkę lepiej niż 2.0kv6 i za około 1500zl można mieć 200 kucyków.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
cyborg 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 52



Wysłany: Sro Lip 11, 2018 13:29   

dzelo23 napisał/a:
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje,


Proszę cie nie siej herezji, wiadomo że to nie jest wyścigówka ale ma normalne przyspieszenie i normalne prędkości. Do emeryckiej jazdy nadaje się Mercedes 124 z silnikiem 2,0 D , R75 w 1,8 to auto jak każde inne..
_________________
Rover 75, Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
 
 
j0zek 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 983
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 11, 2018 22:51   

cyborg napisał/a:
dzelo23 napisał/a:
A jeszcze 1.8 to tylko do emeryckiej jazdy się nadaje,


Proszę cie nie siej herezji, wiadomo że to nie jest wyścigówka ale ma normalne przyspieszenie i normalne prędkości. Do emeryckiej jazdy nadaje się Mercedes 124 z silnikiem 2,0 D , R75 w 1,8 to auto jak każde inne..


Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..
_________________
KUPIĘ COŚ
 
 
R75 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 487
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 22:30   

dla mnie niemiłym zaskoczeniem była bardzo wysoka cena wahaczy tylnych,
dotyczy każdego z dostępnych modeli rovera 75, mowa o nowych, trzeba liczyć 1500zł+
_________________
Sprzedam (NOWE): 1. podświetlenie rejestracji 2. silniki VIS 3. Tarcze kotwiczne TYŁ kom
plet (szczeki ręcznego, sprężynki, regulator) 4. Tarcze kotwiczne PRZÓD
 
 
cyborg 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 52



Wysłany: Nie Lip 15, 2018 17:49   

Cytat:
j0zek napisał/a:
Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..


Jozek, nie wiem ile masz lat i iloma autami jeździłeś w życiu (ale nie na zasadzie "kolega dał się przejechać") ale pewnie naoglądałes się "Szybkich i wściekłych"..
Wg danych 1,8 ma 11,6 do setki, za to 2,0 10 sekund. 1,8 T ma 9,6, za to 2,0 CDT ma "aż" 11,7. Nie uważam że w normalnej jeździe te 2 sekundy różnicy to jakaś przepaść, jeżeli myślisz inaczej to nie powinieneś jeżdzić R75 tylko Hondą Civic, jeśli sprint spod świateł jest dla Ciebie wyznacznikiem wartości samochodu..
Sory za Offtop ale nie mogłem tego tak zostawić
_________________
Rover 75, Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
  
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1420
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75


Wysłany: Nie Lip 15, 2018 19:50   

Nie sieję herezji, poza tym napisałem coś po przecinku a tego już nie przytoczyłeś :D
Jeździłem trochę ponad trzy lata 1.8 i uważam że ten silnik nie nadaje się do tego auta. Z włączoną klimatyzacją i zapakowaną rodziną na wakacje to ruszyć dynamicznie ze świateł to była masakra a włączyć się z podporządkowanej w trasę przelotową to była jeszcze większa masakra.
Co do czasów jakie podałeś to hehehe sorry ale by je osiągnąć to trzeba cisnąć auto na maksa i bez jakiegokolwiek ładuneczku więc to co napisałem po przecinku się kłania.
Herezji to ja w swojej wypowiedzi nie widzę :D
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
  
 
 
 
cyborg 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 52



Wysłany: Nie Lip 15, 2018 22:07   

dzello23, masz rację że ten silnik "dupy nie urywa" i fakt że jest trochę mały do tej budy, jednak da się nim normalnie poruszać. Z klimą jest nieco racji (ja na co dzień jeżdżę innym autem, też z za małym silnikiem i jak muszę wyprzedzać załadowany to po prostu wyłączam klimę), ale nadal obstaję przy swoim że to nieprawda że to auto do emeryckiej jazdy. Można jeździć normalnie, bez szaleństw ale w miarę płynnie.
Za to jest wiele innych zalet R75 które przysłaniają wadę w postaci mało dynamicznego silnika
_________________
Rover 75, Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
 
 
j0zek 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 983
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

  Wysłany: Pon Lip 16, 2018 11:24   

cyborg napisał/a:
Cytat:
j0zek napisał/a:
Sam siejesz herezję.
Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem..


Jozek, nie wiem ile masz lat i iloma autami jeździłeś w życiu (ale nie na zasadzie "kolega dał się przejechać") ale pewnie naoglądałes się "Szybkich i wściekłych"..
Wg danych 1,8 ma 11,6 do setki, za to 2,0 10 sekund. 1,8 T ma 9,6, za to 2,0 CDT ma "aż" 11,7. Nie uważam że w normalnej jeździe te 2 sekundy różnicy to jakaś przepaść, jeżeli myślisz inaczej to nie powinieneś jeżdzić R75 tylko Hondą Civic, jeśli sprint spod świateł jest dla Ciebie wyznacznikiem wartości samochodu..
Sory za Offtop ale nie mogłem tego tak zostawić


Napisałem swoje zdanie, że 12s nie jest normalnym przyspieszeniem, a ty wyjeżdżasz z tekstami ile mam lat i iloma autami jeździłem. Co to w ogóle ma do rzeczy? Mam się np. przejechać autem co ma 18s do setki, aby się z tobą zgodzić, że 12s jest spoko?
Po drugie nie jeżdżę R75, po trzecie nie mów mi czym mam jeździć. Oraz po czwarte nie wiem, gdzie napisałem, że sprint od świateł do świateł jest dla mnie wyznacznikiem wartości samochodu.

Dla przypomnienia mój wcześniejszy post:
"Nie sądzę, aby prawie 12s do setki było normalnym przyspieszeniem.."


Ładnie sobie bajeczkę dopowiedziałeś
_________________
KUPIĘ COŚ
 
 
cyborg 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 52



Wysłany: Pon Lip 16, 2018 11:43   

Dobra, trochę sobie dopowiedziałem bo mnie poniosło, przepraszam. Ale nadal uważam że przyspieszenie R75 z silnikiem 1,8 można uznać za normalne w zwykłej, codziennej jezdzie. Nie jest to sprinter ale zwykły dupowóz, wiekszość normalnych aut w jego wieku ma przyspieszenia na tym poziomie
_________________
Rover 75, Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów [R400,416,420 ] Dostepnosc czesci
damianekstn Chcę kupić ROVERka 3 Sob Lis 28, 2015 11:11
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS] 2003, dostępność części, awarie ?
twjastra Chcę kupić ROVERka 9 Sro Paź 10, 2012 17:21
Gość
Brak nowych postów Części rover 75 2.0CDT
MarcinDs Chcę kupić ROVERka 0 Wto Sty 09, 2018 18:56
MarcinDs
Brak nowych postów [MG ZT 2.5] anglik na czesci czy warto
tank_220 Chcę kupić ROVERka 4 Wto Sty 28, 2014 16:10
tank_220



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink