Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 27, 2018 18:04   

Nie napisałeś najważniejszego. Czy góra przestała grać?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 27, 2018 18:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 02, 2018 14:37   

Brawo ja ;D zrobilem jakies 70km, gora ucichla ;) jeszcze cos lekko puka na zimnym, ale to juz moga byc luzniej spasowane tloki bo na cieplo cichnie wszystko

Kolejny up :) zamontowany nowy DP o srednicy 2.75 cala.
Porownanie srednic:

Zamontowany:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Lip 02, 2018 20:52   

Kiedy hamownia :D >??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 25, 2018 10:22   

Hamownia bedzie jak uda sie dmuchnac wiecej albo po wiekszym turbo :)

Na razie odpalilrm auto na mapsensorze 250kPa, nie ma wolnych obrotow :/ ale pozatym silnik pracuje, nie przerywa itp, afr jest w porzadku. Wiec malymi kroczkami do celu :)

A nizej wrzucam filmik jak teraz sie odpycha ZS, dalej 0.9b (i lajtowy start):
https://youtu.be/mg9nG43owBE
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Moderator




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 472
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 25, 2018 11:48   

Pieknie w 5 sekund do setki!!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 26, 2018 06:54   

Do 5s raczej jeszcze sporo brakuje, ale cos tam jedzie :) wrzucam kolejnego up'a - UKP :D czyli uniwersalny komputer pokladowy. W moim przypadku wpiete do niego beda czujniki cisnienia/temperatury oleju, wody, afr, doladowanie i moze egt. Bedzie jeden wyswietlacz, takze znikna kubki od afr/boostu :) tak sie prezentuje:


_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Brat 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 200
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Czw Lip 26, 2018 09:41   

No i pięknie, zawsze podobał mi się UKP, ale jak na złość nie było gdzie go montować w poprzednich autach. Zawsze to choć trochę nowoczesności we wnętrzu i dużo informacji dla kierowcy. Ładnie wstawić i wykończyć - czekam na efekt końcowy :D
_________________
Rover 75, 2.5 kv6 LPG '01
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lip 26, 2018 20:36   

Jak sie podlacza egt do tego wyswietlacza?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 26, 2018 21:03   

flapjck1 napisał/a:
Jak sie podlacza egt do tego wyswietlacza?

przez moduł termopar, o taki: https://www.reveltronics....pary-typ-k-0-5v

ja mam 1 kanałowy :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lip 26, 2018 21:53   

Kurka wodna, a ja kombinowalem zeby kupic termopary z jakimis kompaktowymi wyswietlaczami zeby mi sie toto na desce zmiescilo i nie zajelo hektara :(
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 27, 2018 07:17   

flapjck1 napisał/a:
Kurka wodna, a ja kombinowalem zeby kupic termopary z jakimis kompaktowymi wyswietlaczami zeby mi sie toto na desce zmiescilo i nie zajelo hektara :(

Tu masz mozliwosc podpiecia telefonu/tabletu z androidem i podglad wszystkiego na nim :) dzialaja tez warningi, wartosci maksymalne itp, takze calkiem ciekawa opcja :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Lip 27, 2018 14:25   

Ale telefon do ukp ?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 27, 2018 16:32   

Tak, wystarczy smartfon z otg i androidem 5.0, podpinasz pod port usb w ukp i gotowe :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 06, 2018 21:53   

przytarty wałek.. a u mnie leża wałki do 620ti hihi

wyślij na PW namiary do wysyłki bo kiedyś miałęm Ci wysłać ale coś nie wyszło a mam je pod reka to CI je od reki wyśle.. bedziesz miał na zapas haha

No i super, że w końcu ruszyłeś do przodu i moc rośnie :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
pietka 




Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 95
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sie 10, 2018 12:11   

aston napisał/a:
Ciekawe ile ma od 0 do setki?


Pewnie dosyć szybko. Myślę, że realnie będzie to jakieś 6-7 sekund.
Jeżeli miałoby to być szybciej, to trzeba się przesiąść na znacznie lżejszy samochód ze znacznie większą ilością KM.
Mam tutaj na myśli takie auta jak Audi R8, jak Porsche 911 Carrera lub Nissan GTR.
Proponuję tutaj jeszcze sprawdzić: https://devil-cars.pl/
Ostatnio zmieniony przez pietka Sro Sie 22, 2018 09:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 10, 2018 18:59   

wysokie 5 robi, a co do stosunku mocy-wagi wypada i tak bardzo korzystnie w porównaniu nawet do 300 konnych dużo cięższych aut. W takich autach nie mierzy sie 0-100 bo to nie ma najmniejszego sensu , raz ze trakcja , dwa że nikt sie nie sciga tylko do 100 kmh :lol:
czas 0-200 jest bardziej miarodajny a zs mysle spokojnie okolice 20 sek złapie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 10, 2018 22:01   

aston napisał/a:
Ciekawe ile ma od 0 do setki?


pietka napisał/a:
Pewnie dosyć szybko. Myślę, że realnie będzie to jakieś 6-7 sekund.
Jeżeli miałoby to być szybciej, to trzeba się przesiąść na znacznie lżejszy samochód ze znacznie większą ilością KM.
Mam tutaj na myśli takie auta jak Audi R8, jak Porsche 911 Carrera lub Nissan GTR.

seria KV6 czyli ZS180 ma 7,3s do 100km/h, tutaj mamy tą samą masę i 60KM/105Nm więcej niż stockowe ZS180 zatem:
Raptile napisał/a:
wysokie 5 robi, a co do stosunku mocy-wagi wypada i tak bardzo korzystnie w porównaniu nawet do 300 konnych dużo cięższych aut. W takich autach nie mierzy sie 0-100 bo to nie ma najmniejszego sensu , raz ze trakcja , dwa że nikt sie nie sciga tylko do 100 kmh
czas 0-200 jest bardziej miarodajny a ZS myślę spokojnie okolice 20 sek złapie

obstawiam realnie ~6s do paki :) auto robię dal funu/nauki/dla siebie :) jakoś się odpycha i jest git :) są plany co dalej mocowo, mam nadzieję niedługo przedstawię jakąś aktualizację ;)

Póki co prezentuje nasze wspólne dzieło - z Sailem obmyśliliśmy, Slax perfekcyjnie wykonał :D ramki na pokrywy zaworów do Tserii, mamy nadzieję, że wycieki ustaną :)









Co myślicie?

I wpadły nowe hampelki na przód, tarcze Bozarto naciane/nawiercane i klocki Textar :) póki co docieram, zobaczymy niedługo jak się sprawdzają :)


_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Xakari 




Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 73

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 28, 2018 17:59   

Te ramki bardzo ładnie wyglądaja po zamontowaniu. Miałem okazje zobaczyć je na żywo i naprawde super wykonane, jak nie uszczelnią tych pokryw to naprawde dziwna sprawa. Czekam z niecierpliwością na sprawozdanie czy dalej cieknie :) .
 
 
sail 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 107
Skąd: Częstochowa

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 29, 2018 00:56   

...tylko powiedz że cieknie...to następnym razem tampon dostaniesz... :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 29, 2018 19:03   

Xakari napisał/a:
Te ramki bardzo ładnie wyglądaja po zamontowaniu. Miałem okazje zobaczyć je na żywo i naprawde super wykonane, jak nie uszczelnią tych pokryw to naprawde dziwna sprawa. Czekam z niecierpliwością na sprawozdanie czy dalej cieknie .


sail napisał/a:
...tylko powiedz że cieknie...to następnym razem tampon dostaniesz...


hehe :D póki co sucho, na urlopie zrobimy ~1200-1300km to coś więcej powiem :)

a co do update'u mocowego o którym pisałem... tadam!


nowe turbo ;D miała być hybryda, ale miałem pewno obawy co do jakości... wyszukałem, że TD04 było montowane w Porsche Panamerze :) jest to TD04HL4A-18T. Czyli koło kompresora 3 oczka większe niż moje. Jednak ponieważ to burbo zrobione dla Porsche musieli zrobić coś ekstra ;D koło turbiny z wałkiem nie są z inconelu - zrobili je z tytanu :shock: dlatego z seryjnej wagi ~146g udało się urwać dość sporo - zestaw z prosiaka waży ~91g :) także powinno to ładnie wstawać :) przymiarki już zrobione, po powrocie z Karpacza wrzuce je pod mache :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink