Brawo ja zrobilem jakies 70km, gora ucichla jeszcze cos lekko puka na zimnym, ale to juz moga byc luzniej spasowane tloki bo na cieplo cichnie wszystko
Kolejny up zamontowany nowy DP o srednicy 2.75 cala.
Porownanie srednic:
Zamontowany:
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Hamownia bedzie jak uda sie dmuchnac wiecej albo po wiekszym turbo
Na razie odpalilrm auto na mapsensorze 250kPa, nie ma wolnych obrotow ale pozatym silnik pracuje, nie przerywa itp, afr jest w porzadku. Wiec malymi kroczkami do celu
Do 5s raczej jeszcze sporo brakuje, ale cos tam jedzie wrzucam kolejnego up'a - UKP czyli uniwersalny komputer pokladowy. W moim przypadku wpiete do niego beda czujniki cisnienia/temperatury oleju, wody, afr, doladowanie i moze egt. Bedzie jeden wyswietlacz, takze znikna kubki od afr/boostu tak sie prezentuje:
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
No i pięknie, zawsze podobał mi się UKP, ale jak na złość nie było gdzie go montować w poprzednich autach. Zawsze to choć trochę nowoczesności we wnętrzu i dużo informacji dla kierowcy. Ładnie wstawić i wykończyć - czekam na efekt końcowy
Kurka wodna, a ja kombinowalem zeby kupic termopary z jakimis kompaktowymi wyswietlaczami zeby mi sie toto na desce zmiescilo i nie zajelo hektara
Tu masz mozliwosc podpiecia telefonu/tabletu z androidem i podglad wszystkiego na nim dzialaja tez warningi, wartosci maksymalne itp, takze calkiem ciekawa opcja
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pewnie dosyć szybko. Myślę, że realnie będzie to jakieś 6-7 sekund.
Jeżeli miałoby to być szybciej, to trzeba się przesiąść na znacznie lżejszy samochód ze znacznie większą ilością KM.
Mam tutaj na myśli takie auta jak Audi R8, jak Porsche 911 Carrera lub Nissan GTR.
Proponuję tutaj jeszcze sprawdzić: https://devil-cars.pl/
Ostatnio zmieniony przez pietka Sro Sie 22, 2018 08:14, w całości zmieniany 1 raz
wysokie 5 robi, a co do stosunku mocy-wagi wypada i tak bardzo korzystnie w porównaniu nawet do 300 konnych dużo cięższych aut. W takich autach nie mierzy sie 0-100 bo to nie ma najmniejszego sensu , raz ze trakcja , dwa że nikt sie nie sciga tylko do 100 kmh
czas 0-200 jest bardziej miarodajny a zs mysle spokojnie okolice 20 sek złapie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pewnie dosyć szybko. Myślę, że realnie będzie to jakieś 6-7 sekund.
Jeżeli miałoby to być szybciej, to trzeba się przesiąść na znacznie lżejszy samochód ze znacznie większą ilością KM.
Mam tutaj na myśli takie auta jak Audi R8, jak Porsche 911 Carrera lub Nissan GTR.
seria KV6 czyli ZS180 ma 7,3s do 100km/h, tutaj mamy tą samą masę i 60KM/105Nm więcej niż stockowe ZS180 zatem:
Raptile napisał/a:
wysokie 5 robi, a co do stosunku mocy-wagi wypada i tak bardzo korzystnie w porównaniu nawet do 300 konnych dużo cięższych aut. W takich autach nie mierzy sie 0-100 bo to nie ma najmniejszego sensu , raz ze trakcja , dwa że nikt sie nie sciga tylko do 100 kmh
czas 0-200 jest bardziej miarodajny a ZS myślę spokojnie okolice 20 sek złapie
obstawiam realnie ~6s do paki auto robię dal funu/nauki/dla siebie jakoś się odpycha i jest git są plany co dalej mocowo, mam nadzieję niedługo przedstawię jakąś aktualizację
Póki co prezentuje nasze wspólne dzieło - z Sailem obmyśliliśmy, Slax perfekcyjnie wykonał ramki na pokrywy zaworów do Tserii, mamy nadzieję, że wycieki ustaną
Co myślicie?
I wpadły nowe hampelki na przód, tarcze Bozarto naciane/nawiercane i klocki Textar póki co docieram, zobaczymy niedługo jak się sprawdzają
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Te ramki bardzo ładnie wyglądaja po zamontowaniu. Miałem okazje zobaczyć je na żywo i naprawde super wykonane, jak nie uszczelnią tych pokryw to naprawde dziwna sprawa. Czekam z niecierpliwością na sprawozdanie czy dalej cieknie .
Te ramki bardzo ładnie wyglądaja po zamontowaniu. Miałem okazje zobaczyć je na żywo i naprawde super wykonane, jak nie uszczelnią tych pokryw to naprawde dziwna sprawa. Czekam z niecierpliwością na sprawozdanie czy dalej cieknie .
sail napisał/a:
...tylko powiedz że cieknie...to następnym razem tampon dostaniesz...
hehe póki co sucho, na urlopie zrobimy ~1200-1300km to coś więcej powiem
a co do update'u mocowego o którym pisałem... tadam!
nowe turbo miała być hybryda, ale miałem pewno obawy co do jakości... wyszukałem, że TD04 było montowane w Porsche Panamerze jest to TD04HL4A-18T. Czyli koło kompresora 3 oczka większe niż moje. Jednak ponieważ to burbo zrobione dla Porsche musieli zrobić coś ekstra koło turbiny z wałkiem nie są z inconelu - zrobili je z tytanu dlatego z seryjnej wagi ~146g udało się urwać dość sporo - zestaw z prosiaka waży ~91g także powinno to ładnie wstawać przymiarki już zrobione, po powrocie z Karpacza wrzuce je pod mache
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum