Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Co robić? Remontować, śprzedać, złomować..?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Co robić? Remontować, śprzedać, złomować..?
Autor Wiadomość
slav 




Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 52
Skąd: Wrocław

MG ZT

  Wysłany: Sro Paź 03, 2018 12:45   [MG ZT] Co robić? Remontować, śprzedać, złomować..?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Poradźcie Szanowni Roverkowicze co robić...

Mam MG ZT V6, którego pomagał mi kupić forumowy Emes. Ponad rok temu MG zaczął brać olej i puszczać chmurę przy odpaleniu - klasyczne objawy uszczelniaczy zaworowych. Gawin z Wrocławia, u którego serwisuję sprawdził kompresję (-jest OK) i powiedział, że nie będzie tego robił bo musiałby ściągać głowicę, a to nieopłacalna sprawa. Radził żeby nic z tym nie robić tylko dolewać olej i jeździć, to dolewałem i jeździłem.

W ten weekend na autostradzie MG się jednak obraził i przestał palić na 3 cylinder. Świece i cewki OK, Gawin podejrzewa zawór i mówi, że naprawa nieopłacalna :(

Wymiana silnika u Gawina 1400zł, w nie-Roverkowych warsztatach 1000zł. Znacie tańsze opcje?
Sam kompletny silnik na chodzie mogę mieć z UK za 1250zł z transportem, ale trza by chociaż paski wymienić.
Czyli najtaniej wymiana motoru wyniesie mnie 2250zł + rozrząd + przełożenie metalowego termostatu :(

Trochę szkoda mi tego auta, bo włożyłem w nie sporo serca i kasy. Mam np. założony ściągniety z UK wydech LongLife'a ze sportowym katem cały kwasówki (bulgocze nieziemsko!), mam założony metlaowy termostat który ściągnąłem od magika z RPA! Wszystkie gumy w zawieszeniu + dolne mocowanie silnika mam na oryginalnych poliuretanach z Powerflexa.

Ale są i mankamenty, niedawno uszkodziłem trochę tylny błotnik. No i ogólnie takie auto jest teraz warte śmieszne pieniądze - wkurza mnie ta dewaluacja. W tej perspektywie słabo wygląda wrzucanie kolejnych 2500zł.

Sprzedać tak jak stoi? Sprzedać fajniejsze części i potem na złom? Naprawiać?

Co byście poradzili?
-Slav
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 03, 2018 12:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7076
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 03, 2018 19:59   

Kupić motor i przełożyć samemu, w 75 to prosta sprawa bo odkręca się pas przedni :) kiedyś ze znajomym się spięliśmy i w 8h przerzuciliśmy motor ;) robiąc to samemu musisz mieć tylko podnośnik do silników/hak w suficie, dasz rade bez kanału.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nanab 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 385



Wysłany: Sro Paź 03, 2018 22:41   

Albo kupić inny samochód i ze starego wykręcić te wszystkie graty o których piszesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all]ON Zamarza... Co Robić...
Bezel Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 71 Wto Sty 20, 2009 16:47
Mix
Brak nowych postów [R ALL] Co robić z błotem pośniegowym w nadkolach?
memphisto Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Czw Gru 16, 2010 23:00
memphisto
Brak nowych postów [R all] słabe reflektory. co robić? regeneracja?
ciemnośc widzę, ciemność!
paff Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 17 Czw Wrz 23, 2010 23:13
dzieju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink