Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 08, 2018 21:49   

maniu48 napisał/a:
Gratki, Mareczku. Ale wiesz co jak tak patrze na te auta, części na trawie, to przypomina mi się obraz naszego wspólnego znajomego z Pilzna i jego podwórka za czasów świetności. Złóż jakiś filmik dla potomnych, na pamiątkę i wrzuć na YT. Coś ala to co nasz wspólny znajomy sklepił gdy składał byłego mojego 45/ZS.

Dzięki, ale z tym "znajomym" wole mieć jak najmniej wspólnego ;) zamiast bawić się w robienie filmików, trzeba działać ;D turbo nie załozone, a ZS dalej tylko 240KM, także jest co robić :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 08, 2018 21:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 20, 2018 10:21   

Markzo nie no okazja to Ci się fajna trafiła :mrgreen: dziwię się że jeszcze zawieszenia nie przełożyłeś i hamulców od ZR :D
A tylne lampki cie nie podkusiło zmienić ?? :lol: to kiedy będzie turbo VVC chyba będzie 1 w Polsce takie cuś ?? :D
_________________
:pisze:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 27, 2018 22:16   

adam_26 napisał/a:
dziwię się że jeszcze zawieszenia nie przełożyłeś i hamulców od ZR

w ZR był gwint, który poszedł do Osiołka ;D a co do reszty.. :D

adam_26 napisał/a:
A tylne lampki cie nie podkusiło zmienić to kiedy będzie turbo VVC chyba będzie 1 w Polsce takie cuś

lampki mi się nie podobają, wole serię ;) a VVC uturbione chyba jest jakieś w PL, ja na razie musze ogarnąć ECU żeby się dało stroić ;)

tymczasem... :D dzięki Karasiowi wpadły takie fanty:


autko opłukane i tak się prezentuje :)







Vi usiadło jakieś 20-25mm, jest dużo sztywniej ale mi to pasuje :) Karaś dzięki za super zwieche!

A co do planów na najbliższe dni...


282mm na przód + 260mm na tył :D Autko powinno już sensownie skręcać i hamować... zostanie zmienić opony, mimo zapewnień te chińczyki są o kant du*y rozbić :| także na wakacjach można montować burbosa :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Wto Lip 03, 2018 08:21   

Kurcze gdzieś mi umknął ten temat a tu takie ładne rzeczy się dzieją :D
Super że zawiecha cieszy ;)
Ale chyba i tak wszyscy czekamy tutaj na TURBO :twisted:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 26, 2018 11:45   

Karas powiedzmy, ze juz blizej niz dalej :D

Hample przod:




Nowe vs stare:



Na tyl niedlugo wjada 260tki z zregenerowanymi zaciskami i nowymi linkami :)

A wracajac do pytania o turbo... Przymiarki :)



_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Czw Lip 26, 2018 20:30   

Bardzo ladny kierat,nie tylko 160 taki mialy :mrgreen: ja tez posiadam.Galka biegow wygląda na momo,taka jak u mnie.Na ebayu sa nalepki na srodek,1,2,3 etc. tak jak przychodzily w ori.Dokupilem i swietnie wygląda.Ogolnie projekt pierwsza klasa.Trzymam kciuki i będę obserwować.Moze kiedyś się pokusze o turbinke u siebie :twisted:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 28, 2018 12:43   

Mechanicznie w miare ogarniete auto, srodek na gotowo - czas go odszczurzyc wizualnie :) czorne łoczy!











_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 29, 2018 17:48   

Czemu prawa soczewka wypada połowę gorzej od lewej?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 29, 2018 19:10   

Beny jakies stare zarowki, zalozylem nowe i jest dobrze :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 27, 2018 15:52   

Markzo, co tu taka cisza?? Dzieje się coś??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 27, 2018 16:05   

Ruszylem z remapem VVC :) na filmiku nie ma dzwieku, jednak to pelny zakres obrotow ;) normalnie wyprzedzenie kata zaplonu dochodzi tam nawet do 20-30st, u mnie stoi na 0.5st ;D
https://youtu.be/mXAOKnHwCgc

Mam juz mozliwosc korekcji zaplonu, paliwo tez ruszylem jednak do testow na drodze potrzebuje kontroler AFR. Zostalo przeskalowac mapsensor i moge odpalic VVC z turbinką ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 27, 2018 23:41   

I jakie w końcu te mapy mają wielkość 32kb czy jednak w innym obszarze są ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mc.hanek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 35



Wysłany: Pią Gru 28, 2018 00:20   

Też jestem bardzo ciekaw odnośnie tego ECU, udało Ci się zgrywać i wgrywać wsad po OBD czy jednak trzeba za każdym razem targać sterownik na stół ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 28, 2018 08:23   

Cytat:

I jakie w końcu te mapy mają wielkość 32kb czy jednak w innym obszarze są ?

Pisalem Ci Remi nie raz, w tych 16kb nic nie ma ;)

mc.hanek napisał/a:
Też jestem bardzo ciekaw odnośnie tego ECU, udało Ci się zgrywać i wgrywać wsad po OBD czy jednak trzeba za każdym razem targać sterownik na sdatół ?

Po kablu sie nie da, na pewno nie galletto. Na razie wyciagam kosc (mam podstawke), przyszlosciowo moze uda sie zrobic pewien myk ;)

A co do mapek, mape zaplonu mam juz w stopniach z ladnymi osiami :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 28, 2018 11:15   

Trzeba by śpi przeprogramować żeby więcej ściągał z ECU bo się da :-) i bo kablu można śmigać :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 28, 2018 12:36   

Remi tak tak, nawet Kmaps nie robi tego po kablu ;D gosc, ktory przy tych sterownikach pracowal w Roverze - gadalem , jednym jego klientem i jak pojechal do niego na remap to wyjmowal mu ECU. Jak chcesz po kablu to tylko programtor BDM i wlutowanie sie w pola na ecu.

Zreszta mam pytanie, bo pisales ze mapowales VVC po kablu, jak to robiles, skoro w tych 16kb nie ma zadnej mapy odpowiedzialnej za cokolwiek istotnego? Porownalem pelny wsad z tymi 16kb co kazdy zgrywa i tam jest tylko fragment mapysterowania krokowcem LOL.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 28, 2018 15:14   

Ja mam zgrane mapy 32kb chyba. Nawet na zlocie zgrywałem.

Śpi idzie bo kablu tylko jak widać jest błąd w tym chińskim sofcie jaki obszar mapy ma ściągać :-) przez śpi idzie po kablu.

Ja kiedyś miałem tylko te mapy na śpi ale wynika z tego że to pic na wodę był w takim razie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mc.hanek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 35



Wysłany: Pią Gru 28, 2018 17:35   

Czekam aż turbina zagada i to wystroisz z niecierpliwością :mrgreen:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 29, 2019 14:21   

Malym kroczkami do przodu ;) zmodyfikowalem mape zaplonu, zwiekszylem kąt wyprzedzenia zaplonu, ecu ladnie to przyjmuje - brak bledow, dziwnych zachowan. Samo auto zaczelo przyjemniej sie odpychac, znaczaco poprawila sie reakcja na pedal gazu. Czekam na sonde AFR i zrobie pelny remap + wizyta.na hamowni :D a potem turbo, bo graty sie kompletuja ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 29, 2019 14:26   

:brawo: :ok:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink