Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] - Pompa sprzęgła - regeneracja za 15zł
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] - Pompa sprzęgła - regeneracja za 15zł
Autor Wiadomość
drut4 



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 32



Wysłany: Sro Lis 22, 2017 17:38   Pompka sprzę -oring

jak zwał tak zwał chodzi mi o tą cześć
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 22, 2017 17:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Sro Lis 22, 2017 19:36   

Ta czesc to uszczelka.
Wymiary nietypowe - generalnie kiedys na forum bylo pisane że takie uszczelki kupic sie nie da, ze wzgledu na jej specyficzny kształt.
Mozna próbowac coś dobierac. Suwmiarka w dłon i dokonaj niezbednych pomiarów po czym udaj sie do sklepu. Pczy czym ciezko bedize okreslic wymiar nowej uszczelki, bo ta co w pompce juz zuzyta, i ciezko bedzie określic nominalną średnice zewnętrzną.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
drut4 



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 32



Wysłany: Sro Lis 22, 2017 19:48   Pompka sprzę -oring

ok,dzieki jutro poszukam
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Sro Lis 22, 2017 23:46   R 75

Pasuje idealnie uszczelka od pompki sprzęgła FIATA 500. Na forum są moje zdjęcia z przeróbki z minimalną ingeręcją na sam tłoczek. Wyciągasz starą uszczelkę i zakładasz od fiata +dwa dodatkowe oringi +podkładkę z odciętej końcówki tłoczka FIATA. Nawet nie trzeba demontować całej pompki- tylko samo tłoczysko i odpowietrzyć. Śmigam na tym już kupe czasu i nic się nie dzieje. Uszczelka jest gumowa i w kształcie :U: przez co w momencie wciskania pedału ciśnienie ją rozszerza i nic nie przepuszcza .

[ Dodano: Sro Lis 22, 2017 23:30 ]
Zapomniałem dodać że Fiat 500 w wersji ze sprzęgłem hydraulik a nie zwykły

[ Dodano: Sro Lis 22, 2017 23:46 ]
Teraz sprawdziłem, i uszczelka oryginał to guma +plastik i ma 15mm z groszami a FIATA równe 16mm. Mam takie uszczelki w domu jak coś to prześle do testów po sztuce.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Sro Lis 22, 2017 23:59   

groszek_76 napisał/a:
dwa dodatkowe oringi

wymiary. I po co ?
groszek_76 napisał/a:
podkładkę z odciętej końcówki tłoczka FIATA

Podkladke w miejsce uszczelki ? ale jak ?

groszek_76 napisał/a:
Zapomniałem dodać że Fiat 500 w wersji ze sprzęgłem hydraulik a nie zwykły

Z ktorego rocznika, z jakiej gamy silnikowej ?

groszek_76 napisał/a:
Teraz sprawdziłem, i uszczelka oryginał to guma +plastik i ma 15mm z groszami a FIATA równe 16mm.

uszczelka to uszczelka, plastik to plastik. Plastik tez uszczelnia ?
Skoro oryginal ma 15, Fiatowski 16, to po cholere tam pchac tam jeszcze 2 oringi ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Czw Lis 23, 2017 02:08   R75

javascript:em('marcin.misek, ')wszystko to robiłem w domu na prowizorkę . Uszczelka z fiata ma większą średnicę wewnętrzną niż średnica końcówki naszego tłoczka więc musiałem to uszczelnić , ale teraz siedze nad tym i spokojnie można wymienić tylko samą uszczelkę gumową pozostawiając oryginalną uszczelkę plastikową. Nie jestem w stanie ci teraz podać do jakich silników jest montowana pedaliera pedałów hydraulik, ogólnie 500. Chcesz to ci prześle taką uszczelkę i sobie sprawdzisz, zwrócisz mi tylko za przesyłkę. Śmigam na tym i zapomniałem o pompce. Poszukaj moich postów na ten temat ze zdjęciami i wszystko zobaczysz.

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:38 ]
Po lewej oryginalna uszczelka plastikowo- gumowa pompki AP i obok po prawej fiatowska. Jak widać grubość tych uszczelek jest inna , dlatego zastosowałem podkładkę z pompki fiata. Wszystko pokazują zdjęcia ,które były wcześniej.

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:43 ]
A tak wyglądają uszczelki, z góry AP po rozłożeniu (plastik - guma) od dołu fiata

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:44 ]
sorki źle wcisnąłem

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:46 ]
coś nie teges

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 01:57 ]
teraz?

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 02:08 ]
tak to wygląda podczas montażu
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Czw Lis 23, 2017 12:26   

groszek_76, wszystko pienie ladnie, tyle ze drut4 nie o tą uszczelke pyta.
Skat moje zdziewienie jak Ty tam w tą górną uszczelke wciskasz podkładke.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
drut4 



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 32



Wysłany: Wto Lis 28, 2017 10:07   pompka sprzegla

Dzisiaj po rozbieraniu pompki znalazłem kawałek gumki

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 14:07 ]
Czy w szybkozłączce jest zaworek w miejscu zaznaczonym ,czy powinna być dziurka?

[ Dodano: Czw Lis 23, 2017 14:08 ]
zaworek

[ Dodano: Wto Lis 28, 2017 10:07 ]
Dziękuje dla groszek_76 ,pompka sprawna,zaoszczędzone kilka złociszy,bdb patent
 
 
Marek108 



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 5



Wysłany: Nie Paź 14, 2018 21:57   

Pieta, Pieta ,Witam.Czy mogę prosić Cię o kontakt bo wielki problem z pompką sachs-a nowa, przejechała około 230 km i padła.To już druga w krótkim czasie pierwsza była wymieniona przez mechanika na Bergman za psie pieniądze coś około 200 zł ale przejechała tylko 20 km i laweta w ramach gwarancji i potem wymienił na tę sachs-a.Może da się tę pompkę zmodyfikować aby nie kupować następnej.Oczywiście nie za dziękuję :mrgreen: Pozdrawiam Marek z Gdyni
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Nie Paź 14, 2018 23:50   

Dziwne, może to nie pompka, odpowietrzałeś ponownie ? wysprzęglik sprawny ?
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 833
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 15, 2018 08:17   

A płyn był wymieniony? układ przepłukany?
 
 
Marek108 



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 5



Wysłany: Pon Paź 15, 2018 10:24   

0L0, sprawa wygląda tak,oryginalna pompka padła mi na obwodnicy w sierpniu ,oczywiście laweta i jazda do mechanika na lawecie.Mechanik jak to mechanik wstawił pompkę Bergmana za około 200 zł policzył za pompkę 1000 zł :cry: plus robocizna 600 zł :cry: zgroza, ostra gadka z nim ale zapłacić musiałem.Z warsztatu autko przejechało 15 km i pompka znowu siadła.Mechanik przyjął reklamację i sprowadził swoją lawetę i potem wstawił już pompkę Sachs 6284 600 604 i ta pompka przejechała już 215 km ale to i tak mało jak na nową.Nie wiem jaki wlany był płyn na pewno nie Shella.Na ulicy próbowałem odpowietrzać i trochę dolałem płynu ale było już pózno i może to nie do końca dobrze zrobiłem.Chyba teraz kupię pompkę Tazu i tam gdzie stoi autko ją wymienię i będzie pewność ,że pompka będzie sprawna.Wysprzęglika nie sprawdzę bo na ulicy nie sprawdzę pod spodem silnika czy jest wyciek bo mam założoną osłonę pod silnikiem :cry:
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Paź 15, 2018 10:45   

Jak będziesz dalej tak dłubał to tylko zwiększysz koszta i stracisz kupę czasu. Zrób raz a porządnie, wstaw nową pompę i wysprzęglik TAZU. Jak chcesz w lepszej cenie niż allegrowa to pisz do nas kontakt@apcar.pl lub bezpośrednio do mnie 694107208 ;)
 
 
Andrij7 



Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 2



Wysłany: Wto Lis 27, 2018 11:43   

Jeśli sprzęgło chodzi tylko w dolnym zakresie, biegi ciężko wchodzą lub prawie wcale a ponadto auto potrafi jechać te 10km/h na wcisieniętym sprzęgle to wymienić pompkę+wysprzęglik czy raczej tarcze docisku?

Nie szarpie, nie ślizga, tylko problem z wbijaniem biegów :roll:
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Wto Lis 27, 2018 21:27   

Zadajesz to samo pytanie juz w 3 miejscu.
Ponadto nie dotyczy to tematu wątku.
Sprawdzałeś cokolwiek ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Pompa sprzęgła - regeneracja
art034 Rover serii 75, MG ZT 13 Pią Paź 30, 2015 14:00
cabal
Brak nowych postów [R75] Regeneracja pompy sprzęgła
maryba Rover serii 75, MG ZT 127 Czw Lip 16, 2015 17:24
longer86
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Regeneracja pompki sprzegła-Wrocław
darekkojak1 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Sty 06, 2013 23:13
apples
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa zamiennik/używka/regeneracja?
karol77787 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Kwi 22, 2016 12:53
karol77787
Brak nowych postów [R75] pompa sprzęgła
zimek-1985 Rover serii 75, MG ZT 9 Nie Lis 27, 2016 01:19
dj_darco



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink