Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw
Autor Wiadomość
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

  Wysłany: Nie Gru 23, 2018 00:39   [MG TF] Decat zamiast katalizatora.Opinie za i przeciw
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

W związku z tym iż mam możliwość zakupu decata,prosze o opinie osob które zalozyly takowe ustrojstwo u siebie.Teoretycznie cos powinno to dawac wdech i wydech niestandartowe :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 23, 2018 00:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mc.hanek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 35



Wysłany: Pon Gru 24, 2018 18:36   

Na http://mgf.ultimatemg.com jest cały artykuł z porównania różnych silników TFa z różnymi katalizatorami oraz catless, warto się nad tym pochylić
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pon Gru 24, 2018 23:39   

Tu masz racje,lecz zanim się przekopie przez watek,moze ktoś z Klubowiczow lub Sympatykow miał za soba jakies doznania?Niekoniecznie wykladnia dla mnie sa kluby z UK.Troche tam mieszkałem i niekoniecznie wszystko polega na prawdzie.Ale to już odrębny temat.
Wszystkim zycze Super Swiat z najbliższymi i Pociechy z MG/Roverka :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mc.hanek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 35



Wysłany: Wto Gru 25, 2018 18:12   

Z osobistego doświadczenia mogę powiedzieć ze w kanciaku 1.6 wywaliłem kata i oprócz zwiększonego hałasu nie zauważyłem żadnych zmian w mocy.

P.S. Również wesołych świąt! :mrgreen:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 26, 2018 11:59   

Mialem w swoim vvc strumienice zamiast kata (ktos wycial) i po montazu duzego kata z zr160 auto odzylo w calym zaresie obrotow, najbardziej czuc to do 3000rpm. A i lpg wymagalo ponownego strojenia, bo sie mapy rozjechaly :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sro Gru 26, 2018 17:35   

Tak czy siak decat zakupiony.Po zalozeniu na wiosne dam znac co i jak.Oczywiscie mam zamiar najpierw odwiedzić hamownie ( chce zweryfikować ile koni pozostalo w stosunku do serii) i drugi raz po zalozeniu decata celem weryfikacji,czy jest lepiej czy gorzej.Tak czy siak zdania sa podzielone.W vvc w/g uzyszkodnikow ;) moc spada w zwykłych niedostrzegalnie wzrasta.Obadamy na wiosne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mc.hanek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 35



Wysłany: Sro Gru 26, 2018 22:46   

Z informacji jakie posiadam właśnie VVC jest najbardziej czułe na decat, w "zwykłych" K-seriach 3 konie można ponoć zyskać na decacie w górnym zakresie obrotów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF/TF] Drażliwy temat... SPALANIE (Opinie wnioski pomysły)
mati1411 MGF i MG TF 15 Sob Lut 23, 2013 15:31
mg1989sos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink