Wrzuciłem kolejne to już chyba 3 czy też czwarty zestaw ledów Ponieważ co chwilę się przepalały. Wszystko to jeden wielki badziew. Tym razem postanowiłem założyć Cree, może dłużej poświecą
[ Dodano: Wto Lut 12, 2019 01:28 ]
No i kolejna robota za mną. Podczas jazdy po mnieście zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu chłodzącego zaczęła opadać. Auto nie mogło złapac temperatury.
Pomyślałem F CK!!!! termostat mnie dopadł. W sumie lepiej, że się nie mógł zagrzać a jeżeli miałby się przegrzewać Odstawiłem auto do garażu i zamówiłem kompletny zestaw termostatu od ART-BIZAR.
Robota zajęła mi.... w sumie to przez kilka dni robiłem po godzinie, dwie. Na tyle, na ile pozwolił mi na to wolny czas.
Każdy kto wymieniał termostat w V6 pewnie to samo stwierdził to samo co ja, że dłubaniny przy tym co nie miara Jakby konstruktorzy nie mogli jakoś umiejscowić termostat na zewnątrz silnika.
No nic. Podniosłem auto, zdjąłem dolną osłonę, zlałem płyn do wiadra no i rozbiórka osprzętu silnika aby dostać sie do termostatu.
Sam termostat i rurki tylko zakurzone. Wizualnie z zewnątrz nic sie tam działo. Suchutko. Sztywno siedziały w gniazdach no i ciężko było je wymontować, a szczególnie kolanko.
Nowy zestaw zamontowałem dodając troche silikonu. Są różne opinie na ten temat. Jedni mówią, że po co silikon skoro o i tak nic nie daje. Poza tym to jest tak zaprojektowane, aby oring skutecznie uszczelniał. Drudzy mówią, że trzeba, bo nigdy nie wiadomo do końca jakiej jakości są oringi. Że troszkę usztywni, że dodać prewencyjnie napewno nie zaszkodzi.
Dodatkowo kupiłem osłonkę żebrowana na przewód od czujnika temperatury ponieważ ten orginalny juz sie skruszył.
Przy okazji postanowiłem wrócić do mojego wcześniejszego kolektora plastikowego. Wydaję, mi się, że jest cichszy od tego co kupiłem. Przepłukałem go benzyną przed ponownym montażem.
Po złożeniu auta do kupy, próba odpalenia silnika...... ufff odpalił bez problemów.
Pobiegłem jeszcze do sklepu po płyn chłodniczy bo brakło i wieczorem z pomocą kolegi odpowietrzyliśmy układ chłodzenia zgodnie z procedurą
W najbliższym czasie czeka mnie kontrola poziomu płynu no i wpatrywanie się w V czy nie ma jakichkolwiek wycieków, z rurek, termostatu czy też z pod metalowego kolektora.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a to przepala sie sama dioda czy przetwornica pada , moze maja przekroczony prad albo slabe odprowadzenie ciepla
A kto go tam wie? Diody zaczynały migać aż wreszcie i przestawac świecić. W R75 też tak miałem. Moze faktycznie większa wilgoć. W lampach przednich tego problemu nie mam.
Markzo napisał/a:
Robi na mnie ogromne wrazenie wyglad komory silnika
Że tak nadźbane czy co ?
[ Dodano: Pią Mar 15, 2019 08:34 ]
po dwutygodniowym oczekiwaniu wreszcie doszedł i mogę się cieszyć sprawnym wyświetlaczem
Naprawa przeprowadzona przez gościa z ELEKTRO-PANEL w Markach. Wysłaliśmy w trzech liczniki. Ja, Adam_26 i Sintram. Gość najwyraźniej prowadzi działalnośc jako dodatkowe zajęcie i możliwe, że w garażowych warunkach. Doszliśmy równiesz do wniosku, że na naszych licznikach będzie tak naprawdę sie uczyć. Ale dla przyszłych chętnych na naprawę ... czego się nie zrobi
Mój wyświetlacz miał pelno kresek pionowych i z tego co mpamietam jedną poziomą. Tak czy inaczej mało co mogłem z niego odczytać:
wybebeszony
No i po naprawie
Została jedna pionowa kreska przy prawym boku. Praktycznie niewidoczna. Jak dla mnie efekt super!!! Czas pokaże czy się utrzyma
[ Dodano: Pon Kwi 08, 2019 04:37 ]
Dzisiaj zabrałem się za umycie felg i wypróbowanie taniego specyfiku jakim jest powłoka ceramiczna z dalekich Chin czyli MR FIX. Jak razie felgi odstawione aby powłoka dosychała. Ciekaw jestem jak się bedzie sprawować
[ Dodano: Czw Kwi 11, 2019 01:28 ]
Pochwalę się kolejnym modem. A zaczęło sie od projektu, tak jak ja bym widział to u siebie:
Projekt wysłany do Ricka Bhullara w UK, który zajmuje się między innymi customowymi tarczami
W odpowiedzi otrzymałem gotowy projekt, który zatwierdziłem i poprosiłem o jego wykonanie:
Jako, że zegary od MG maja obwódkę szarą, zależało mi aby mieć czarną z chromowanymi obręczami dookoła tarcz, tak jak w R75. Z pomocą pospieszyli mi adam_26 i McGyver (Patryk). Od Adama dostałem angielski licznik, a od Patryka zegarek. Tak też mogłem spokojnie spełniać swoje widzi mi się
Dzięki Chłopaki!!!!
Oczywiście dokładne ustawienie wskazówek należy zrobić z podłączonymi zegarami w aucie po zrobieniu testu zegarów nie wyłączając zapłonu. Jeśli chodzi o wskazania temepratury, to najlepiej rozgrzać auto do temperatury roboczej tak, aby mieć pewność, że wskazówka będzie na połowie.
No i gotowe
[ Dodano: Sob Kwi 13, 2019 20:22 ]
Wpadła również dokłada od Seata cupry
[ Dodano: Nie Kwi 14, 2019 16:42 ]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum