Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 20:01   

a kiedy mocowo cos bedzie sie dzialo?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 02, 2017 20:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 02, 2017 23:54   

Markzo, Juz w cale ;) Daje sobie spokój, osiągnąłem to co chciałem, czyli full wypas w 45, małe spalanie i w miarę to jedzie. Zostaje przy tych 130 kucach na mechanicznej pompie, choc szalu nie ma no ale kompromis jakiś musi byc.

Jedynie co planuje to hample 282 wsadzić i 16" i naprawdę tyle w kwestii tuningu mechaniki.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 03, 2017 10:52   

To nie lepiej bylo zostawic te ~150 co miales na poczatku? co dala ta mechaniczna pompa?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 03, 2017 11:27   

Problem ze ta vp30 cos sie sypla i juz tez dawala tylko 130 km a na mechanicznej mniejsza awaryjność jest. Dlatego ja zamontowalem. Bo nawet bez ecu dojedzie na niej jak trzeba :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 03, 2017 18:59   

Szkoda, liczylem ze przyatakujesz jakies wieksze moce :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 04, 2018 14:39   

Markzo, Sa dwie opcje albo silnik ma coś walnięte w sobie lub pompa padła. Ale obstawiam raczej pompę Vp30 i jej ECu w pompie (PSG). Podobne cuda widziałem u Raptila, nie chciał więcej mocy generować mimo zmiany map. I podobnie było jeszcze w innym 45 gdzie na serii i wytryskach SDI kulał ledwo co na 130kucach. Pomogło wymiana pompy na zdrowa :wink:

Z tego co ja do tej pory wiem to ECU auta wysyła tylko wiadomość do ECU pompy podaj tyle dawki. Ale czy pompę będzie chciała tyle podać czy nie, to nikt nie wie.

Mam jeszcze zestaw Vp37 z Freelandera SDI i wiązka w sumie do niego gotowa ale nie wiem czy atakować temat czy dać sobie spokój. Bo jak pisałem wyżej z SD jestem mimo mniejszej mocy zadowolony ze spokojna głowa na dalekich trasach ze nie utknę ;)

Ze do tej Vp37 by trzeba znowu kupić wtryski TD200 i się bawić jeżeli by się udało ugrać więcej z wtryskami SDI jak na SD.

[ Dodano: Czw Sty 04, 2018 14:39 ]
Mały update. Dorobiłem sobie w końcu oświetlenie na tylna kanapę bo dni krótkie i nic nie widać było czy coś z tylu leży czy nie :wink:








Co do Webasto to jak kopciło tak kopci :mad:

https://www.youtube.com/watch?v=T_kk7kaieb8



Problem jest niestety po stronie sterowania dawkowania, bo sitko jest nowe w środku wszystko czyste a zalewa go paliwem. Odkryłem ze w fazie odpalanie, zalewa komorę gdzie jest palnik na około 3cm ropy i dmuchawa to potem dmucha do wydechu. Ręcznie jak odepnę pompkę dozowania i poczekam az odpali to pali bez dymu. Oraz jak podaje sygnał PWM na half-load pompke dozowania piec chodzi tez elegancko i nie zalewa go.

Będę miał czas dorobię sobie własny chyba układ sterowania dozownika paliwa żeby gadał z piecem przez K-line.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 08, 2018 11:24   

Remi, weź ten wydech od webasto przedłuż i puść z tyłu pojazdu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 08, 2018 14:23   

maniu48, ale mi to nic nie da maniu bo dalej bedzie kopcil z pod maski bo leje sie ropa z webasta gdzie popadnie. musze naprawic dawkowanie to zaniknie tez dym :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 09, 2018 05:36   

Remigiusz to po co przelewasz webasto jak mapy Żaby w ZSie? :D
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
oskaanr414 



Dołączył: 18 Sty 2018
Posty: 1



Wysłany: Czw Sty 18, 2018 18:29   

No te skóry bardzo elegancko wyglądają. Wygląda jak limuzyna :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 07, 2018 17:11   

Kolejny problem. Woda w nogach kierowcy, skąd się bierze nie wiem ale myślę ze przez przejście na kable w grodzi. Zakleiłem specjalna plastelina otwór i będę żwirem dla kotów suszył wnętrze, bo przy tej pogodzie pod chmurka nie możliwe to jest inaczej. Woda gdzieś się dostaje z wysokości pedałów, powyżej jest już sucha mata wygłoszenia. Kolo słupka przednia tez sucho jest oraz podłoga w tym miejscu, Woda była na środku podłogi i okolice sprzęgła. Strona gazu tez sucha jest w gore.

Przegnij tez korek w podłodze :neutral:













_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 07, 2018 17:19   

A to na pewno sama woda? Ja tak mialem to sie okazalo ze nagrzewnica puscila xD
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 07, 2018 18:59   

Markzo, Jest to sama woda, miejsce od strony nagrzewnicy jest suche. Płynu tez nie ubywa i przy tej ilości musiał by być pusty zbiornik. Tłuste to nie jest ani nie pachnie jak płyn chłodniczy :neutral:

Najgorzej ze nie widać, skąd to leci, demontowałem tez podszybie i tam smarowałem masa w zakamarkach lecz tam nic zatkane albo widoczne jakiejś miejsce gdzie by mogło wciekać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 07, 2018 20:50   

Hm, a nie masz dziury w nadkolu/podłodze? w hondach bez konserwacji lubi się tak dziać, a do okoła pompki sprzęgła sucho?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 16, 2019 13:51   

Markzo, Dziura była tylko ta tego korka, raczej jego brak po zgnił i jak podniosłem dywan była dziura :D

Własnie ciężko powiedzieć czy się lalo z tego przejścia grodzi od kabli czy od pompki sprzęgła leci woda do środka, płyn hamulcowy to nie jest bo za duzo tego było w środku. :-|

Najgorzej ze nie da rady teraz bez pogody wysuszyć to na sucho i nie wiem czy się nadal leje czy wilgoć jest jeszcze poprzednia. Auto niestety stoi pod chmurka :neutral:

-----------------------------------------------
Mały update przez zimę robiłem testy z obiciem drzwi. Wyszło tak średnio bo materiał nie był aż tak rozciągliwy jak myślałem niestety :-( Ale i tak lepiej tak jak odpadający materiał bo to porażka.

Doszło kilka materiałów do wtrysków i pompy tez :-D Jeszcze parę przeróbek w pompie mechanicznej dokonałem. :wink: Oraz jedna osoba z strony FB mi sprzedała uwalona pompę SD :roll:

I teraz w styczniu w końcu pękła mi środkowa rura wydechu w Przemysłu na A4 :mrgreen: Nie wiem jak tak można jechać bez rury powyżej 90km/h to w środku ogłuchnąć można. Pospawane i dorobiłem sobie złączkę Venturi i puściłem odmy w końcu do wydechu hehe..


















_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink