Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600sdi] problem z PK
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600sdi] problem z PK
Autor Wiadomość
ROVER620Di 



Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 4

Rover 600

  Wysłany: Czw Mar 14, 2019 08:58   [R600sdi] problem z PK
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witajcie klubowicze,
Poosiadam Honde Accord z silnikiem 20T2N. Z tym silnikiem miałem już do czynienia z moimi 2 poprzednimi autami tj. Rover 600 RH i Rover 400 RT. Jestem zadowolony z tego silnika gdyż wszystkie problemy idzie rozwiązać tradycyjnymi metodami natomiast teraz mam problem z piskiem którego się nie mogę pozbyć a topie majątek.

Piski na początku wydawały sie jako zurzyty pasek po wymianie paska nie ustąpił.
Stwierdziłem że może to problem z Alternatorem niestety po wymianie alternatora dalej to samo
Trzecie podejście to była pompa wspomagania wczoraj ją wymieniłem i dalej to samo
tj. piszczy ale pisk się zmienił jak wcześniej piszczał i wraz ze wzrostem prędkości cichł tak teraz jest odwrotnie .
Potrzebuje pomocy bo nie wiem gdzie leży problem dodam jeszcze że to to ACCORD VI z A/C
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 14, 2019 08:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 83 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2001
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Czw Mar 14, 2019 14:50   

Takie strzały na oślep są po nic, zdejmij paski osprzętu i odpal auto. Przynajmniej będzie wiadomo czy hałasuje coś z osprzętu czy sam silnik
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 362 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7668
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 14, 2019 22:08   

Obstawiam napinacz ze się kończy :-D Jedziesz szybciej albo wolniej to albo znika albo się pogarsza i przy skręcaniu tez dziwnie piszczy :-D

Ale dodam ze wystarczy zobacz jak bardzo lata napinacz jak silnik odpalony jest i czy pasek równo idzie po rolkach i wszystko będzie jasne.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ROVER620Di 



Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 4

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 28, 2019 12:46   Piski paska PK

Dzięki chłopaki rozwiązałem problem, napinacz był rozwalony metodą prób i błędów doszedłem do tego dzięki za podpowiedzi :mrgreen: :o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600SDi] Problem z odpalaniem i nierówną pracą silnika
encor Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Lis 01, 2011 20:52
R.E.D.
Brak nowych postów [R600SDI] Tempomat
rami1000 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Lut 17, 2012 19:41
davidlive
Brak nowych postów [R600SDi]przewody wspomagania
Marcin84 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 16, 2016 22:16
rozpa
Brak nowych postów [r600sdi] zgasl i nie odpala
R.E.D. Rover serii 600, Honda Accord 40 Pią Sie 26, 2011 21:37
R.E.D.
Brak nowych postów [R600Sdi] Uniwersalny katalizator
Marcin84 Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Sty 14, 2015 08:41
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink