Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wtryskiwacze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wtryskiwacze
Autor Wiadomość
maciejk1980 



Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 134



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 00:06   

gdzie mozna dostac koncowki wtryskow i ile one kosztuja nowe? na allegro nic nie wiedze, czy wystarczy je tylko przeczyscic?
_________________
'99 Rover 75 CDT, manual
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 12, 2014 00:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 10:43   

wyczyszczeniu dużo daje. Koszt oryginalnej boscha 175zl -zamiennik ok 120zl
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 14:51   

Ja nigdzie nie szukałem mnie to załatwił ten co mi wtryski regenerował i wszystko zrobił na oryginałach. całkowity koszt 1200pln
 
 
 
Dawidovs 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 362



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 15:14   

michalie, jakie miałeś objawy z wtryskami?
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Sie 12, 2014 21:32   

objawy
1 na kompie rozjechane wartości
2 przelewy zawyżone
3 utrata mocy
4 problem z odpalaniem szczególnie gorącego silnika
5 zawyżone spalanie ON
6 falowanie obrotów
7 kopcenie na czarno, nieraz biało
itd
Jazda na wadliwych wtryskiwaczach w najgorszym wypadku doprowadzi do wypalenie tłoka i nieodwracalnego zniszczenia silnika, ale to najgorszy wypadek :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
thomassonss 



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 68



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 14:46   

Koledzy,

Ktoś jeszcze robi próby przelewowe w tych autach :D ? czy tylko ja ciągle rzeźbię w g... :razz:

Robiłem próbę przelewową. Wyszło mi równiutko 37ml na kazdym wtrysku. Korekty są też podobne i wynoszą ponizej 1mg.

Auto pali normalnie, spalanie nawet niskie. Trochę mi brakuje mocy i upatrywałem winę właśnie we wtryskach lub turbo. regenerować, olać??

PS. Odpaliłem silnik do próby przelewowej to z listwy powrotnej tryskał mi ON i zachlapał silnik :oops: (wyłączyłem auto po kilku sek potem wsadziłem do kanisterka). To normalne zjawisko czy jakiś zworek mam walnięty?

EDIT: Podszkoliłem się z zasady działania zaworka zwrotnego, polazłem do auta. Mam ciśnienie wstepne 3,7 bar czyli norma. Paliwo płynęło zanim odpaliłem silnik (czyli z pompy HP pod maską). Skąd do cholery waliło to paliwo w tempie 20l/h???
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 20:31   

thomassonss napisał/a:
Wyszło mi równiutko 37ml

to dobrze
thomassonss napisał/a:
z listwy powrotnej tryskał mi ON

prawidłowo
thomassonss napisał/a:
Mam ciśnienie wstepne 3,7 bar

dobrze
a końcowego pytanie nie rozumiem wiec nie odpowiem
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
thomassonss 



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 68



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 20:54   

Ok dawidd uspokoiłeś mnie. Uczę się diesla na moim Roverze. Wyjaśnisz mi skąd się bierze tyle ON na przewodzie powrotnym? Zlatuje tamtędy nadwyżka z pompy HP pod maską?
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 21:17   

zobacz na schemat mojego starego tematu
Jak popatrzysz na powrót to będziesz wiedziała skąd się bierze tam paliwo
https://www.elektroda.pl/...pic2396317.html
A gdyby Cie tak naszła ochota na regeneracje wtrysków to zobacz to:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=93789
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
thomassonss 



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 68



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 21:37   

Dawidd znam te tematy na pamięć :mrgreen:

Za regenerację wtrysków sie nie brałem bo korekty mam w porządku, a głównie to chciałeś usunąć. Poza tym nie mam wanienki ultradźwiękowej i klucza do wtryskiwaczy. 37ml też uważam ze jest ok, zwłszcza że nie ma różnicy pomiędzy wtryskami. Ale wolałem znać zdanie dośw. kolegów.

Co do schematu to też go studiowałem zanim cokolwiek napisałem (kultura forum). Zresztą kiedyś padła pompka w baku (pierwsza usterka, trwała 2 dni zanim jeszcze znałem forum i miałem zestawy diagnostyczne, ehh wspomnienia). Ze schematu wynika że powrót z wtryskiwaczy nie ma bezpośredniego połączenia z HP, jedynie coś przez pompę CR przechodzi czego nie byłem w stanie dohrzeć..

ale skoro to norma to ok, przyjmuję do wiadomości i dziękuję za odp :-)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Mar 31, 2019 22:10   

A ten przelew mierzyłes w jakim czasie ?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
thomassonss 



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 68



Wysłany: Pon Kwi 01, 2019 02:01   

4 min z hakiem (naddatek gdyby się coś mialo ulać ale nic sie nie rozlalo). Silnik ciepły, trochę gazowane ale kapało tyle samo.
Test ogólnie wzorowo, gdyby nie to pół kanistra z przewodu powrotnego co mi nie dawalo spokoju. Tylko w jednej instrykcji nt. próby przelewowej znalazłem info żeby zaślepiać ten wężyk na czas testu.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Kwi 01, 2019 06:51   

Jak tak to nie masz się czym martwic
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wtryskiwacze - jak wyciagnąć CDT/CDTi
deniss302mld Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Cze 12, 2015 09:26
cin1391
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem CDT - wtryskiwacze
slovik Rover serii 75, MG ZT 57 Wto Maj 20, 2008 14:33
Mariusz418



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink