Nie wiem czy sprawdzenie wtrysków na stole nie jest cenowo wyższe od zakupu sprawnego, używanego kompletu wtryskiwaczy. Dla 100% pewności diagnozy wtryskiwaczy proponowałabym podmienić komplet na "chwilę" i sprawdzić. Jeśli usterka nie ustąpi należy szukać gdzie indziej.
A jak wyglądają odczyty z TOAF'a podczas obciążenia? Jak ciśnienie na listwie, pompie grodziowej itp. w czasie wystąpienia błędu?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i jednocześnie przepraszam że dopiero piszę, ale dopiero wczoraj odebrałem auto od mechanika (dobrego mechanika .
Okazało się że po nagrzaniu wtrysk nr 1 lał jak.............. i to on był przyczyną gaśnięcia i niemożliwości odpalenia po zgaśnięciu. dawno nie jeździłem swoim roverkiem a to taka przyjemność . Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum