Markzo, ale masz zacięcie, pogratulować. Ja parę dni temu kopiłem zr'k 160 i plany co do modyfikacji mam podobne. Fajnie ze ktoś przeciera szlak, będzie mi łatwiej
Markzo, ale masz zacięcie, pogratulować. Ja parę dni temu kopiłem zr'k 160 i plany co do modyfikacji mam podobne. Fajnie ze ktoś przeciera szlak, będzie mi łatwiej
ktoś musi hehehe
Mały up z dziś wczoraj tylko przymierzyłem graty, dziś już zamocowane pierwsza sprawa to wyjscie wody z turbo, przerobione na holdenderek:
klima nie rozpięta, ale miejsce jest
wiercimy spływ oleju:
miska umyta:
nie wiem czy to zasługa oleju LM, czy tego, ze przed zlaniem dodałem nafty (1 litr i odpalone auto na 20min) ale silnik wygląda tak:
silnik ma ok 230kkm
Podstawa filtra oleju + czujnik temperatury oleju (pasuje idealnie w miejsce tej zaślepki na imbus):
zasilanie turbo w olej:
kolektor wydechowy już wisi + nowa uszczelka i odpowiednie nakrętki:
Kolektor i turbina jest z R 75 1.8T?
Moim MG jak dotąd zrobiłem 150 km od zakupu, ale jak się widzi takie posty to od razu by się chciało w swoim modzić
Składaj, składaj, kurde bo już nie mogę się doczekać
też jestem ciekaw jak to będzie się odpychać
dawidd napisał/a:
Kolektor i turbina jest z R 75 1.8T?
kolektor wydechowy, turbo, podstawa filtra oleju, zasilanie oleju i spływ, mapsensor i rurki odmy wtryski na razie z VVC, zobaczymy jaki będzie AFR na drodze, jak będzie ubogo to mam wtryski z 1.8T.
dawidd napisał/a:
Moim MG jak dotąd zrobiłem 150 km od zakupu, ale jak się widzi takie posty to od razu by się chciało w swoim modzić
nie czekaj, działaj
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tak jak na zdjęciu wyżej widać, udało się wrzucić fmica i zapiąć orurowanie. Zderzak niestety musiałem pociąć Zeby zrobic miejsce turbinie wywalilem ori wiatrak od strony komory silnika. Wymusilo to wyrzucenie wiatraka od klimy i montaż wentylatorów z 45/zs.
przymiarki...
nie bardzo mi się podobał pierwszy efekt
po kilku modach wyszło tak:
belka mocno wycięta, ale została pod zderzakiem teraz musiałem wyrezać dolot do turbo i DP. Akumulator na razie został pod maską - wymusiło to dość mały stożek mam w planach przeniesienie aku do bagażnika, będzie dużo więcej miejsca na filtr:
komora na gotowo:
został wydech... tutaj kolega Karas zrobił mi meeega prezent
nierdzewny wydech z jego ZR 2.0T, 2,25' na 2 tłumikach przelotowych niestety lekkie kuku wyszło..
brakuje 2-3cm żeby schował się w tunel, 1.8T ma inaczej poprowadzony DP niż 2.0T i stąd ta różnica, ale to się ogarnie
Dziś poprawie wydech, żeby ładnie wisiał i zaczynam strojenie a teraz czas na podziękowania, bo bez kilku osób na pewno by się nie udało uturbić VVC
-Dzelo, nawet nie licze ile godzin przegadaliśmy i ile paczek z częściami przyjechało od Ciebie wielkie dzięki za wszystko
-Karas, wydech jest kozak na maxa dzięki jeszcze raz
-LilJohn, bez Ciebie to pewnie trwało by jeszcze dłuuuuuuuuugo hehe, Twoja pomoc w rozkminie memsa 3 jest po prostu nie oceniona !
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Remi ic jest z forda focusa mk1 1.8tdci, spasowanie takie sobie, ale dziala dobrze
Karasinski celuje w srogie moce i 2.25' to za malo bedIe robil nowy
Autko wstepie wystrojone, zrobilismy 60km, deszcz mocno przeszkadzal boost to 0.37b, zaplon ogarniety, paliwo tez jednak przy 6000obr/min skonczyly sie wtryski czas na wtryski z 1.8T afr przy bucie to 11.3-11.7, powyzej 6000obr/min skacze do 12.6 i wiecej. Zaplon bezpiecznie - ok 11st wyprzedzenia.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Majster szacunek za to co zrobiłeś. Ty słów na wiatr nie rzucasz, powiedziałeś że uturbisz VVC i uturbiłeś
Wydzior niech służy. Trzeba kiedyś osłuchać na żywo jak gada
A no i dawaj jakiś filmik jak to się odpycha
Karaś dzięki, ale najgrubszy projekt ZR'a masz Ty to jednak daily póki co jestem pozytywnie zaskoczony, elastyczność bardzo się poprawiła - jeździ to przyjemnie. W przyszłym tygodniu założe wtryski z 1.8T i dokończę strojenie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie przejmujcie sie brzęczeniem, gałka zmiany biegów dzwoni o lewarek, kiedys to ogarne
Co do samej jazdy, fajnie wreszcie zakrecic go do końca obrotów, boost pojawia się ok 1800obr/min (jakies 107kPa), max jest 138kPa i utrzymuje się do jakiś 7100rpm. Auto jest wystrojone bezpiecznie ale nie optymalnie. Mam problem z przelewaniem od ok 5000obr/min, afr spada do 10-10,4. Musze z tym powalczyć no i pewnie coś dźwigne boosta...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum