Furka już tak fajnie ogarnięta, wszystko robione na cacy, a tu taki zonk i znów to ktoś inny zawala robotę. Ale dziwne że z taką komprechą tak to fajnie goniło i chciało pożerać boosta
Strasznie mnie ciekawi co tym razem wymyślisz żeby rozwiązać problem, bo nie wierzę żebyś się poddał
A no i Ty mi mówisz żebym się nie przejmował stukami xD spoko xD
Nie uderzasz do firmy która Ci robiła szlif bloku?
Tylko najpierw musisz zrobić normalny pomiar luzu.
Gregu to bylo 2 lata temu, nie mam chyba nawet zadnego paieru na ta robote wiec po ptakach, zaluje strasznie, ze od razu jak sie pojawily stuki to nie rozebralem silnika...
karas_111 napisał/a:
Czytam czytam... i nie wierzę w to co się dzieje
Furka już tak fajnie ogarnięta, wszystko robione na cacy, a tu taki zonk i znów to ktoś inny zawala robotę. Ale dziwne że z taką komprechą tak to fajnie goniło i chciało pożerać boosta
Strasznie mnie ciekawi co tym razem wymyślisz żeby rozwiązać problem, bo nie wierzę żebyś się poddał
A no i Ty mi mówisz żebym się nie przejmował stukami xD spoko xD
Taki juz moj los hehe tez mnie to dziwi, ze tak ladnie to smigalo...
U Ciebie jest kucizna, ona musi stukac na zimno i cichnac na rozgrzanym, tak jest u Ciebie wiec nie masz sie co martwic
Btw zalalem te 2 gorsze cylindry olejem (po 15ml oleju) i na zimnym silniku wyszlo po 12b sprezania xD walniete tloki z polamanymi polkami by sie tak nie uszczelnily chyba?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Btw zalalem te 2 gorsze cylindry olejem (po 15ml oleju) i na zimnym silniku wyszlo po 12b sprezania xD walniete tloki z polamanymi polkami by sie tak nie uszczelnily chyba?
Jeździć, obserwować
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Tymczasem, borem, lasem... zaczynamy budowę SR20T4G 002
Maj goooooood frend - Dzelomen Turbaszi jak zawsze poratował mnie w biedzie Dostałem od niego kompletne 2,0 Si 136KM wymówki się skończyły
Wał nominał, blok bez restrykatora, głowica miodzio - słowem nie tykana "dziewica".
Co dalej? Pasuję namierzyć tłoki z Nismo pierwszy komplet przyszedł (a jakże by inaczej!) - uszkodzony
Na szczęście udało się go zwrócić iiiii.... dobry człowiek z Lublina rozbierał S14a po panewce, silnik po 160kkm, seryjny!
Kiedyś, kiedyś kolega Dżejson wysłał mi swoje stare 3 tłoki i 4 korby (korby rovera przerobione pod nissana), uprościło mi to znacznie życie
Ostatnią i chyba najważniejszą sprawą był wybór szlifierzy. Padło na:
Podejście bardzo mi się spodobało Szef zaproponował, że skoro jestem aż z Rzeszowa to jeśli przywiozę graty rano, otrzymam je w ten sam dzień i tak się stało
co zostało zrobione:
-rozwiert pod tłoki SR20det, pasowanie 0,05mm, honowanie,
-planowanie płaszczyzny bloku,
-wymiana tulejek w główkach korbowodów,
czyszczenie i malowanie:
składanie tłoków z korbami:
nowe graty:
ogień dalej:
wał siedzi, nawet się kręci kolejny odcinek to władca pierścieni
Dół złożony, w kolejce czeka głowiczka planowanie (chyba pierwsze od wyjazdu z fabryki), nowe zawory wydechowe, szlif ssących, dotarcie wszystkich z gniazdami:
Ciąg dalszy niedługo
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Panie pokaż pan brodę, bo musi być już naprawdę duża do takiej roboty
Dobrze że masz takich kolegów, co poratują w potrzebie
A robota profi, czysto, schludnie, elegancko, dawaj głowicę i wyjeżdżaj ze starą motorownią
Tutaj odpowiedź dla wszystkich, czemu nie działa sterowanie zapłonem w DET2 i DET3:
bo to nie jest trigger 18-1-18-1
lecimy dalej, tak wyglada ori chłodnica oleju:
wrzuciłem helicoil'e w wydechową stronę turbo:
silnik gotowy:
Czas na skrzynię... musiałem ją rozebrać, bo ciekło z uszczelniacza wałka sprzęgłowego... i tu oczywiście zrobiło się wesoło
Niosąc gotowe do włożenia wałki z zębatkami wyrżnąłem pięęknego orła 4 i 5 bieg mi się rozsypały po podłodze zmarnowałem cały dzień ale udało się dojść odpowiedniej kolejności i złożyć skrzynię
Długo wyczekiwany moment...
Widać koniec hehe
wąż chłodnicy z forda, całkiem ładnie się układa
przewód paliwa listwa - filtr z kserii, na szybko złączce:
smutna chwila.... seryjny soft
całe orurowanie + fmic wymyte z oleju i syfu (w ic było trochę oleju ):
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum