Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 27, 2019 22:26   

Hmm... To znowu lipa ktoś coś źle pomierzył albo nie dokładnie ehh...

Współczuję tyle czasu o pracy wsadzone i teraz znowu pod górkę :-(
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 27, 2019 22:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 28, 2019 07:47   

Nie uderzasz do firmy która Ci robiła szlif bloku?
Tylko najpierw musisz zrobić normalny pomiar luzu.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pią Cze 28, 2019 08:22   

Czytam czytam... i nie wierzę w to co się dzieje :/

Furka już tak fajnie ogarnięta, wszystko robione na cacy, a tu taki zonk i znów to ktoś inny zawala robotę. Ale dziwne że z taką komprechą tak to fajnie goniło i chciało pożerać boosta :D

Strasznie mnie ciekawi co tym razem wymyślisz żeby rozwiązać problem, bo nie wierzę żebyś się poddał :P
A no i Ty mi mówisz żebym się nie przejmował stukami xD spoko xD
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 28, 2019 09:41   

greg-si napisał/a:
Nie uderzasz do firmy która Ci robiła szlif bloku?
Tylko najpierw musisz zrobić normalny pomiar luzu.

Gregu to bylo 2 lata temu, nie mam chyba nawet zadnego paieru na ta robote :/ wiec po ptakach, zaluje strasznie, ze od razu jak sie pojawily stuki to nie rozebralem silnika...

karas_111 napisał/a:

Czytam czytam... i nie wierzę w to co się dzieje

Furka już tak fajnie ogarnięta, wszystko robione na cacy, a tu taki zonk i znów to ktoś inny zawala robotę. Ale dziwne że z taką komprechą tak to fajnie goniło i chciało pożerać boosta

Strasznie mnie ciekawi co tym razem wymyślisz żeby rozwiązać problem, bo nie wierzę żebyś się poddał
A no i Ty mi mówisz żebym się nie przejmował stukami xD spoko xD

Taki juz moj los hehe ;) tez mnie to dziwi, ze tak ladnie to smigalo...
U Ciebie jest kucizna, ona musi stukac na zimno i cichnac na rozgrzanym, tak jest u Ciebie wiec nie masz sie co martwic :D


Btw zalalem te 2 gorsze cylindry olejem (po 15ml oleju) i na zimnym silniku wyszlo po 12b sprezania xD walniete tloki z polamanymi polkami by sie tak nie uszczelnily chyba?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 28, 2019 12:13   

Markzo napisał/a:
Btw zalalem te 2 gorsze cylindry olejem (po 15ml oleju) i na zimnym silniku wyszlo po 12b sprezania xD walniete tloki z polamanymi polkami by sie tak nie uszczelnily chyba?

Jeździć, obserwować :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 28, 2019 12:35   

Panie lep Pan doktura :wink:

a tak na serio to się zes...em bo miało być dobrze :-|
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 05, 2019 21:21   

O masz Ci babo placek, kuffa ale pech.......... :evil:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 20, 2019 20:01   

Tym zdjęciem kończę pewien etap, ehhh...




Tymczasem, borem, lasem... :) zaczynamy budowę SR20T4G 002 :haha:

Maj goooooood frend - Dzelomen Turbaszi jak zawsze poratował mnie w biedzie :) Dostałem od niego kompletne 2,0 Si 136KM :) wymówki się skończyły ;D





Wał nominał, blok bez restrykatora, głowica miodzio - słowem nie tykana "dziewica".

Co dalej? Pasuję namierzyć tłoki z Nismo ;) pierwszy komplet przyszedł (a jakże by inaczej!) - uszkodzony :D





Na szczęście udało się go zwrócić iiiii.... dobry człowiek z Lublina rozbierał S14a po panewce, silnik po 160kkm, seryjny! :)


Kiedyś, kiedyś kolega Dżejson wysłał mi swoje stare 3 tłoki i 4 korby (korby rovera przerobione pod nissana), uprościło mi to znacznie życie :D


Ostatnią i chyba najważniejszą sprawą był wybór szlifierzy. Padło na:


Podejście bardzo mi się spodobało :) Szef zaproponował, że skoro jestem aż z Rzeszowa to jeśli przywiozę graty rano, otrzymam je w ten sam dzień :) i tak się stało :D

co zostało zrobione:
-rozwiert pod tłoki SR20det, pasowanie 0,05mm, honowanie,
-planowanie płaszczyzny bloku,
-wymiana tulejek w główkach korbowodów,





czyszczenie i malowanie:







składanie tłoków z korbami:




nowe graty:


ogień dalej:








wał siedzi, nawet się kręci :) kolejny odcinek to władca pierścieni :)






Dół złożony, w kolejce czeka głowiczka :) planowanie (chyba pierwsze od wyjazdu z fabryki), nowe zawory wydechowe, szlif ssących, dotarcie wszystkich z gniazdami:


Ciąg dalszy niedługo :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 20, 2019 21:17   

Trzymam kciuki
Panda dawn rules i do przodu ;)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sro Sie 21, 2019 09:13   

Panie pokaż pan brodę, bo musi być już naprawdę duża do takiej roboty :haha:
Dobrze że masz takich kolegów, co poratują w potrzebie :brawo:
A robota profi, czysto, schludnie, elegancko, dawaj głowicę i wyjeżdżaj ze starą motorownią :D
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 21, 2019 10:39   

A ja się zastanawiam ciągle, tyle już tłoków wymieniłeś uczeni nie kute ?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 21, 2019 15:37   

karas_111 napisał/a:
Panie pokaż pan brodę, bo musi być już naprawdę duża do takiej roboty

po zabawach z ogniem znacząco się skróciła xD

karas_111 napisał/a:
Dobrze że masz takich kolegów, co poratują w potrzebie

sam wiesz, jak dużo coś takiego znaczy :D

karas_111 napisał/a:
A robota profi, czysto, schludnie, elegancko, dawaj głowicę i wyjeżdżaj ze starą motorownią

nie tak ładnie jak u Ciebie, na pewno słabiej :( ale nie ukrywam, najchętniej dziś bym go odpalił :D

Harry napisał/a:
A ja się zastanawiam ciągle, tyle już tłoków wymieniłeś uczeni nie kute ?

Gdyby nie błąd szlifierza to nie musiałbym robić powtórki z rozrywki ;) tłoki z SR'a dają radę ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Pią Sie 23, 2019 13:23   

było zrobić jakiś porting czy coś :D
Szanuję Twoją prace brodaty człowieku ;)

"Działaj, działaj" - Markzo
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 23, 2019 19:34   

addb1 napisał/a:
było zrobić jakiś porting czy coś :D
Szanuję Twoją prace brodaty człowieku ;)

"Działaj, działaj" - Markzo

Masz moj temat o portingu na racingforum:
http://www.racingforum.pl...ki-t149785.html

To nie takie proste heh ;)

Postep na dzis:
Głowiczka:


Uszczelka Payen:


Montaż:


Może taki swapik kiedyś..?


Nowy kolektor (pod szpilki m10) i swagelock doa termoparki:


Nowe szpilki kolektora:


Wyczyszczone stopy wałków:


Wyczyściłem i założyłem kolektor, przymiarka pokryw:


Coś tam się czyści:


Otwory w bloku przegwintowane, śrubki dopasowane:


Coś dumam nad ssącym...


Na teraz finito ;) miska, pompa oleju, osprzęt, zamach i wałki pójdą z drugiego motoru - a to już przy podmiance ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 24, 2019 10:23   

Kiedy podmianka?
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 24, 2019 13:31   

dzelo23 napisał/a:
Kiedy podmianka?

W przyszly poniedzialek moze zaczne.... A poki co ;D










_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 24, 2019 20:17   

ten króciec na termoparę gdzie kupiłeś osobno ? :P

Widze ze postęp dobry do przodu :-D Na bogato ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 08, 2019 11:22   

Remigiusz napisał/a:
ten króciec na termoparę gdzie kupiłeś osobno ?

tak, swagelock to robi :)

Remigiusz napisał/a:
Widze ze postęp dobry do przodu Na bogato

coś tam się dzieje ;)

Dalsza część relacji :) rozbiórka!





Uzbrajamy docelowy motor:



Tutaj odpowiedź dla wszystkich, czemu nie działa sterowanie zapłonem w DET2 i DET3:

bo to nie jest trigger 18-1-18-1 ;)

lecimy dalej, tak wyglada ori chłodnica oleju:




wrzuciłem helicoil'e w wydechową stronę turbo:


silnik gotowy:




Czas na skrzynię... musiałem ją rozebrać, bo ciekło z uszczelniacza wałka sprzęgłowego... i tu oczywiście zrobiło się wesoło :D





Niosąc gotowe do włożenia wałki z zębatkami wyrżnąłem pięęknego orła ;D 4 i 5 bieg mi się rozsypały po podłodze :D zmarnowałem cały dzień ale udało się dojść odpowiedniej kolejności i złożyć skrzynię :D




Długo wyczekiwany moment...




Widać koniec hehe :D


wąż chłodnicy z forda, całkiem ładnie się układa


przewód paliwa listwa - filtr z kserii, na szybko złączce:


smutna chwila.... seryjny soft :(





całe orurowanie + fmic wymyte z oleju i syfu (w ic było trochę oleju :( ):


coś jakby gotowe :)



i na koniec...


oraz filmiki :) pierwsze odpalenie:
https://youtu.be/Ef_7-EqGqAI

i praca silnika po pierwszych kilometrach:
https://youtu.be/FVRyRJAsY-o

ciąg dalszy nastąpi :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 08, 2019 14:39   

Jak zwykle u Ciebie, kaawał dobrej roboty :tak:
Docieraj, zmieniaj soft i bez ściem na hamownie ;)
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 12, 2019 19:32   

Bez Twojej pomocy guzik by z tego byl Dzelo ;)

Motor juz ma ~800km przelotu, 3cia zmiana oleju, tak sobie pracuje:
https://youtu.be/iXOCU0TgYao
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink