Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT-T Blue Trophy by tommasino
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT-T Blue Trophy by tommasino
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6606
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lip 01, 2019 12:28   

W Gostyniu hamownia wszystkim wypluwała jak powinna a tu wszystkim o ok 18-20KM za mało. Jak znam życie to cos nie tak miał poustawiane. Na forum BMW kiedyś czytałem ze mieli tak samo bo cos tam z ustawieniami pomieszał.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 01, 2019 12:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2022
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Sro Lip 03, 2019 08:42   

sknerko, Moim skromnym zdaniem, wina nie lezy w hamowni tylko w naszych autach :D Myślę, że Panowie z AGMY "wychodząc na przeciw użytkownikom :D " prędzej ustawili by hamownie tak aby pokazywała bardziej optymistyczne wyniki, niż zaniżone :D Wszak zależy przecież im na zadowolonych klientach. Auto Andrewsa wypluło serię, ZT Sintrama także, 177 ZTCP to zdrowa seria dla tego auta zważywszy na wiek :D Dlatego ja szukał bym problemu w samochodach, wiadomo że każdy chciał by żeby jego zabawka zadowoliła go właściwym wynikiem, cóż życie weryfikuje. R25 Xakariego wypluł 180 hp, z deklarowanych 270 ZTCP, i co chłop ma powiedzieć? Podszedł do sprawy właściwie i zaczął szukać problemu w aucie. I wam tez radze od tego zacząć. Nasze autka nie są nowe, różne rzeczy nie domagają, możemy sobie z tego nawet nie zdawać sprawy.
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
tommasino 
Klubowicz





Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 427
Skąd: Rzeszów

MG ZT-T

Wysłany: Pią Lip 12, 2019 21:19   

Sintraa też nie miała serii na hamowni.

Ale to już nie ważne :P

Niedawno pojechałem na myjnie i chciałem sobie zmyć owada z lampy.
Mój błąd, bo przybliżyłem pistolet bardzo blisko. A że miałem już odprysk od kamyka no to siła ciśnienia zdrapala mi lakier z lampy :evil: :evil: :evil:


Cóż... Trzeba będzie malować od nowa.

Cały czas główkuje nad wskazowkami podświetlanymi do moich zegarów. Zakupiłem po taniosci zegary od Jaguara s-Type i od laguny. Oczywiście od Jaguara za długie, od laguny zresztą też ale też inaczej zbudowane, no i mocowane na jakiś "spinkach" na bolcu silniczka, który to już odbiera wiele światła z ledow licznika. Postanowiłem trochę porzeźbić. Papier ścierny w rękę i wskazówki od Jaguara przeslifowałem tak aby podeszły do MGka. Z kolei czarne centralne czepki wziąłem od laguny.
O to efekty. Narazie testowany na tarczy z r75 i podświetlane od spodu latarką. Na spokojnie potem wypróbuję w MGku

_________________
MG ZT-T 190 Blue Trophy by tommasino



-Garaż- :fura:
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 322
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Pią Lip 12, 2019 21:46   

Jak będziesz cos potrzebować z ebay uk,wal jak w dym.Pomoge :mrgreen:
Chyba będę sprzedawac Suzi na rzecz MG ZT.Cos mi tak chodzi po deklu.Ale w sedanie nie w kombiaczu :mrgreen:
Takie na szybko przemyslenia :P
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura:
 
 
lesmann 
Klubowicz





Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Dębica



Wysłany: Pią Lip 12, 2019 23:55   

lampami sie nie przejmuj ogarniemy :P
 
 
tommasino 
Klubowicz





Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 427
Skąd: Rzeszów

MG ZT-T

Wysłany: Sob Lip 13, 2019 19:32   

lesmann napisał/a:
lampami sie nie przejmuj ogarniemy :P

Jasne! Ma się rozumieć :D

[ Dodano: Sob Lip 13, 2019 19:32 ]
Założyłem dzisiaj wskazówki do licznika.
Mogło być trochę mocniejsze oświetlenie, ale jest ok.
Może kiedyś pomyślę nad dodatkowymi diodami





_________________
MG ZT-T 190 Blue Trophy by tommasino



-Garaż- :fura:
Ostatnio zmieniony przez tommasino Pią Sie 30, 2019 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 322
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Sob Lip 13, 2019 21:23   

Fajnie wygląda i X-Power robi swoje.Do dziś najlepsi moderzy dla MG
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura:
 
 
Senn 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 653
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 14, 2019 20:00   

Dokładnie ZS wypluł w Bełchatowie 176 koni, a autobus który niby ma 170 fabryczne na ostatnim Koronowie 167 na benie i 163 na muchozolu :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05'
Był PoldoRover C+ 1.8 GTI 16V
www.fsoptk.pl
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2022
Skąd: Kamienica Szlachecka



Wysłany: Pon Lip 15, 2019 11:45   

tommasino napisał/a:
Sintraa też nie miała serii na hamowni.

Ale to już nie ważne :P
IMHO 177 hp to zdrowa seria dla tego silnika :D Należy pamiętać ze on jako nowe nie generowały 190hp, tylko okolice 180 :D Wiec na miejscu właściciela byłbym mega zadowolony ze stanu silnika :D
_________________
R214 (kanciak) -> R400 -> R600 + R200 (okrąglak) -> Alfa 156 + R200 Coupe
-> R220 Coupe Turbo + R620Ti ;) ->R220 Coupe Turbo + Tourer + MG ZT 190 :D
 
 
tommasino 
Klubowicz





Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 427
Skąd: Rzeszów

MG ZT-T

Wysłany: Nie Sie 25, 2019 17:27   

no to coś trzeba napisać :mrgreen:

Lampy poszly do ponownego lakierowania. Tym razem nie samemu tylko powierzyłem to zadanie lesmannowi. Efekt bardziej niz zadowalający :twisted:



Niestety bedę musial jeszcze raz zdjąc lampy ponieważ jedną lampe rozklejałem aby przeciścić plasitk od wewnątrz no i teraz paruje :evil:

Kupiłem klej butylowy do lamp, więc niedługo zabiorę sie i za to



Kolejna rzecz to zmiana oleju. PMO 5w40 w moim wypadku sie nie sprawdził. Podczas wyjazdu na wakacje zrobilem 1600km no i zjadło mi około pół litra oleju. Na Valvoline nigdy tak nie mialem. Poszedłem za poradą Markzo i zalałem do niego Liqui Molly Mos2 10w40 no i będzie się kontrolować sytuację.

_________________
MG ZT-T 190 Blue Trophy by tommasino



-Garaż- :fura:
  
 
 
marek501 
Klubowicz





Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Kutno



Wysłany: Nie Wrz 22, 2019 22:12   

Napisz jak sprawuje się ten nowy olej, ubywa ? popychacze cichutko ? Zbliża mi się wymiana i zastanawiam się co kupić.
pozdr.
_________________
marek501
 
 
tommasino 
Klubowicz





Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 427
Skąd: Rzeszów

MG ZT-T

Wysłany: Sro Paź 09, 2019 17:45   

Hej marek501! Jak narazie 500km przejechane i olej poziom trzyma. Silnik ładnie pracuje. Przy odpalaniu cichutko :mrgreen:


Powolutku, wręcz mozolnie trwają prace nad przygotowaniem auta na podwójny wydech.
Pierwszy etap polegał na dorwaniu ramki wydechu na prawą stronę. Dostępność niestety zerowa. A jeśli coś nawet by sie trafilo to kosztuje krocie.
Dlatego też musiałem coś pomodzić, bo bez ramki to ani rusz.
Kupilem lewą z myślą o przerobieniu jej na prawą. Wymagało to troche pracy, tj. cięcia, spawania i szlifowania, ale się udało i nawet jestem zadowolony z końcowego efetku.







Kolejny etap to szukanie odpowiednio małych tłumików końcowych, przede wszystkim takiego aby zmieścił się po prawej stronie. Komora koła zapasowego jest przesunięta własnie w lewa strone. Innym problemem był też pochłaniacz oparów paliwa, który dodatkowo zabierał wolną przestrzeń.
Postanowilem przenieśc go trochę w bok pomiędzy blotnik a podłużnicę. jednak do tego potrzebny był uchwyt. Wykorzystałem do tego uchwyt rynnowy. Dośc sztywny i dający się dogiąć. Przewody wychodzące z pochłaniacza również musiałem przedłużyć. Kupiłem do tego przewody silikonowe zbrojone, odporne na wyższe temperatury.
Problem z pochłaniaczem rozwiązany :mrgreen:



Następnie zakupiłem na szrocie aluminiowe osłony termiczne. Nie mam zielonego pojecia od jakiego to auta.



Zanim zacząłem modzić z osłoną zabezpieczyłem dodatkowo pochłaniacz i przewody rękawem termicznym



I na to poszła aluminiowa osłona. Nawet Fajnie siadła :mrgreen:






Jeśli chodzi o poszukiwania tłumików to tutaj miałem i nadal mam zagwozdkę. Zależy mi na tym aby nie były one głośne. Wszystkie seryjne tłumiki okazały się za duże. Myslałem nad zakupem jakiś nierdzewek od audi 1.8t, ale po pierwsze ceny wysokie. Po drugie też nie wiadomo w jakim stanie.
Rozglądałem się za RM motors. Podobno badzo dobrze wyciszone i gabarytowo wchodziły pod auto - cena tez niestety wysoka. Kolega Danny namówił mnie na to aby kupić tłumiki środkowe od TurboWorks. Podobno jedne z najlepiej tłumiących tłumików przelotowych. Miejmy nadzieje, że nie będzie warczeć. Lub tez będe musiał pomyśleć nad czyms innym. Przyszłość pokaże.





Przyszły końcóweczki 2x76 i pierwsza przymiarka







No i stresujący moment cięcia zderzkaa i motnowania ramki. Poszło doskonale :mrgreen:









Także, wszystko praktycznie przygotowane. Jeszcze nie wiem kiedy tłumiki zostaną zamontowane. Nie spieszy mi się.

Jak narazie jeżdże tak :P

_________________
MG ZT-T 190 Blue Trophy by tommasino



-Garaż- :fura:
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 157 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3530
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 09, 2019 20:24   

jak to tak, chociaż sama końcówkę przyczep na trytki :mrgreen: tłumiki przelot z nierdzewki robi tez magnaflow tylko moje są głośne
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 322
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Sro Paź 09, 2019 21:04   

Doskonala robota.Gratulacje Tommasino :!:
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink