Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
Autor Wiadomość
Xakari 




Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 73

MG ZS

Wysłany: Czw Paź 17, 2019 14:14   

Barrdzo dobra robota :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 17, 2019 14:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 17, 2019 20:09   

Dobra robota Majster to jest u Ciebie :P tutaj jest grane cyk fuch bring di ekszyn :D

Dziwnie tak malowac na niebiesko, no ale czerowny nie pasuje :( do tego wrzucilem poliftowa poduche ;)


















Nie moglo zabraknac flagi na skrzynce bezpiecznikow ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Paź 18, 2019 06:29   

Piękna robota.
Pytanie mam odnośnie wyciszenia r25. Wcześniej rozbierałeś zr na części - powiedz czy r25 miał jakieś dodatkowe wyciszenie wnętrza którego nie miał zr?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 18, 2019 15:30   

dawidd napisał/a:
Piękna robota.
Pytanie mam odnośnie wyciszenia r25. Wcześniej rozbierałeś zr na części - powiedz czy r25 miał jakieś dodatkowe wyciszenie wnętrza którego nie miał zr?

Brak wygluszen xD to rydwan z piekla rodem :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sob Paź 19, 2019 09:42   

No no, coraz ładnie pod maską ;) Rozpórkę jeszcze pomaluj bo ruda coś się do niej dobiera :P

A sprzedał byś info skąd taką flagę na skrzynkę bezpieczników dorwać :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 19, 2019 11:02   

karas_111 napisał/a:
No no, coraz ładnie pod maską ;) Rozpórkę jeszcze pomaluj bo ruda coś się do niej dobiera :P

A sprzedał byś info skąd taką flagę na skrzynkę bezpieczników dorwać :D

Spokojnie :P rozporka pojdzie w czorny mat przy okazji jak bede inne rzeczy malowal :P

Flage mi przyslal chyba Plywak lata temu, ostatnio ja znalazlem :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Gru 05, 2019 06:56   

Markzo, zapytam o zmianę deski z przed na poliftowa. W przedlifcie jest manualny suwak od odbiegu otwartego/zamkniętego a w polifcie widzę ze jest przycisk. Jest tam dodany jakiś silniczek? Co nim steruje, scu czy wprost pod przycisk jest podpięty?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 06, 2019 07:31   

Jest motorek przy klapce, nie pamietam dokladnie co trzeba bylo zmienic, ale to nic trudnego ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2019 17:18   

Co żeś panie wymodził nowego?
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 13, 2019 23:32   

dzelo23 napisał/a:
Co żeś panie wymodził nowego?

cały czas małymi kroczkami do przodu :D

Z rzeczy bardzo istotnych, została wstawiona reperaturka progu i nadkola. Ruda szmata wygoniona z "stałych" elementów karoserii :) do wymiany mam lewe drzwi i błotnik, bo nie kalkuluje się ich ratować. Na wiosne malowanie :D





Cały czas lekko koryguje soft, auto odpycha się już całkiem przyjemnie - po montażu szpery celuje w 0,8b :)

Od uturbienia minęło paręnaście kkm, czas na nowy olej:


Teściu sprawił mi fajny prezent :D


Od razu przyjemniej się dłubie pod furakiem :D

Przyszedł czas na wymianę uszkodzonych zegarów... nie było to takie proste jak miało być :/ niestety rocznik 2000 + wersja Vi sport plus spowodowały masę problemów :/ chciałem wrzucić takie:

zamontowane:




Jednak pojawiły się 2 problemy: 1-albo działał obrotek, albo prędkościomierz :/ nigdy oba razem :lol: 2-one są beżowe... nie białe :( nie pasowały do wnętrza :/ za radą Slaxa kupiłem to:

Zegary z TF160 :D

kabelkologia:


na gotowo:



Działa wszystko tak jak ma być, przebieg mam swój :) plan jest wykorzystać dodatkowe kontrolki z tf'a - np za gorący olej, prace wiatraka itp.

Od uturbienia minęło właśnie 15kkm, przyzwyczaiłem się już do jego charakteru :) trzeba dowalić boosta, bo nudno jest :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 13, 2019 23:55   

Zegary od
Coupety mega ładniejsze od tych MK2 :-) dobrze że to śmiga :-)

Co do najazdów nie ugina się to :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sob Gru 14, 2019 02:08   

Zegarki od MGF se oraz TF do 2005.Zawsze sie zastanawialem czy beda "pamietac" przebieg.Ale jak widze bez problemu.U siebie cos mnie korci na zegarki z LE500.Ale to piesn przyszlosci.Troche brakuje podswietlenia po bokach zegarow,ale mozna sie przyzwyczaic :mrgreen:
Ogolnie gratulacje :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 16, 2019 07:19   

Markzo, Ładnie to wyszło, do mnie tez już idą dwa komplety zegarów z MGF I drugie Z TF :D , na wiosnę tez zamontuje :D

PS. Twoje zegary są z MGF :D nie TF. Deczko róznią się tarczami :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pon Gru 16, 2019 20:01   

Lars zrobil nawet podswietlenie do tych zegarkow.Mimo wszystko z ciekawości zaciagne pasa i uzbieram na zegarki z LE 500.Bardzo mi się podobają.

Kawalek zegarkow od TF.Ty masz od SE czyli MGF 2000-2002
I zegarki z mojego MGF SE
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2019 20:18   

slax napisał/a:
Markzo, Ładnie to wyszło, do mnie tez już idą dwa komplety zegarów z MGF I drugie Z TF , na wiosnę tez zamontuje

PS. Twoje zegary są z MGF nie TF. Deczko róznią się tarczami


Malignus napisał/a:
Lars zrobil nawet podswietlenie do tych zegarkow.Mimo wszystko z ciekawości zaciagne pasa i uzbieram na zegarki z LE 500.Bardzo mi się podobają.

Kawalek zegarkow od TF.Ty masz od SE czyli MGF 2000-2002
I zegarki z mojego MGF SE

oooo Majstry dobrze wiedzieć! faktycznie na zegarach była data 2000r :) tak czy inaczej działają super, tylko zmienię podświetlenie na białe, bo to żółte nie pasuje nic a nic.

Dziś Johny Oio podsunął mi świetny pomysł na upgrade sprzęgła na to z 2.0T :D więc jeszcze w tym roku mam nadzieje na:
-szpere,
-nowe lozyska,
-sprzeglo 228mm

:twisted: :twisted: :twisted:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pon Gru 16, 2019 21:41   

To jeszcze podświetlenie ori se



Miałem po kupnie niebieskie podświetlenie ledowe.Wygladalo jak qpa :o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Maj 23, 2020 19:09   

Pytanie mam odnośnie soczewek w lampach, z jakiego modelu auta to są soczewki?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 24, 2020 21:27   

dawidd napisał/a:
Pytanie mam odnośnie soczewek w lampach, z jakiego modelu auta to są soczewki?

Nie pamietam, firma to Hella, dosc duze i dobrze swieca ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3424
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Maj 25, 2020 20:12   

Hells classic :)
Juz mam komplet gratów, z tym ze ja idę w xenon. W r75 mam bi-xenon po metalizacji próżniowej i jestem naprawdę zadowolony. Malo które auto świeci lepiej niż moje lampy. W MG zrobię na razie pojedynczy xenon, przysłony do długich z czasem tez pewnie tam wlecą, ale murze ja trafić gdzieś
Czy u Ciebie cały projektor zmieścił się do obudowy czy z tylu musiałeś rozcinać i przedłużać lampę?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 13, 2020 11:48   

Kolejne mody ogarnięte iiiii nieuchronnie zbliżamy się do wizyty na hamowni ;)

Ostatnie tygodnie to ciągłe podnoszenie boosta :D wygenerowało to kilka problemów :(
1) gruszka WG poddała się, boost szybował w dół,
2) sprzęgło umarło powyżej 0,7b,
3) brak trakcji :D
4) grzał się strasznie dolot,

Wszystko zostało nareperowane :D lecimy!

Zamiast seryjnego sprzęgła 215mm wleciało 228mm z 2,0idt/Ti. Wymagało to zmiany zamachu:


róznica w umieszczeniue otworów mocujących docisk:


stare sprzęgło:




nowy zamach i sprzęło:



przy okazji wyszło, że łapa sprzęgła się zacierała, ogarnięte + nowe łozysko oporowe:


ok, sprzęgło wydoli, teraz trakcja = torsen:


od razu zamontowałem nowe łożyska Koyo, ze stalowymi koszykami:


i cyk, na auto:


kolejna sprawa to zużyta gruszka, niestety seria jest nitowana do boudowy kompresora, więc lekki modzik i jest:





W dolocie sahara, a coś z 25-26kkm zrobione z turbo:



Wrzuciłem poliuretany na drążki reakcyjne:


zamontowany wspornik kolektora, seria w vvc:


Filtr powietrza zmienił lokalizację, trafił pod podstawe akumulatora, wyciałem mu troszke miejsca:


No i co... tak się to teraz napędza :)
0-100 z lajtowym startem:
https://youtu.be/gDRb6C93h6w

2bieg gaz do dechy:
https://youtu.be/GcCwHe_AnKk

Wrażenia z jazdy są kapitalne! nawet się odpycha, a trakcja i przyczepność po prostu mnie urzekła ;) zachowanie auta zmieniło się o 180st :D dosłownie wgryza się w zakręty i bardzo chętnie katapultuje z nich na wyjściu ;) banan z gęby mi nie znika :D

Co do najbliższych planów... wymiana orurowania intercoolera, od pasa przedniego do przepustnicy. Relokacja filtra zrobiła mi tam mase miejsca, pozbędę sie plastiku i zwężek. Druga sprawa to chłodnica oleju - mus, olej bardzo szybko się grzeje :(

No i chce na dniach odwiedzić hamownie :) obecnie auto podaje 0,8b w peaku, opadające na 0,6-0,65 na koncu obrotów. Pochwalę się kreskami jak tylko je dostane ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink