Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 10:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 09, 2022 08:17   

wlodek napisał/a:
U mnie wymieniłem cukierki dwa lata temu na TEDGUMy i dalej wyglądają jak nowe. Tydzień temu wymieniłem amortyzatory i górne "małe wahacze". A w tym tygodniu jak dobrze pójdzie to wymienię elementy stabilizatora - jak sie okazało przy wymianie amortyzatorów - lewa strona wogóle nie trzyma stabilizatora.

Sprawdza się u mnie powiedzenie "jak już w hondzie/roverze/MG wymienisz zawieszenie z fabrycznego to już co roku będziesz coś wymieniał" :D

Pewnie kładąc oryginały, problemu by nie było ;) zamienniki w przednich wahaczach rozdarło w 6 miesięcy :D mam nadzieje, że PU załatwi temat raz na zawsze.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 09, 2022 08:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 29, 2022 12:15   

A witam po latach..
Widze dalej nie odpuszczasz biednemu MGkowi ;) i super.

A powiedz mi jak hamulce ? Jeździsz już na brembo ? Bo jeździłem clio 3rs i nie wiem czy wina klocków czy co ale mimo 4tłoka chwalonego to tyłka nie urywało a sam planuje taki mod w innym aucie i kminie czy w tą strone w ogóle iść .
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 09, 2022 23:20   

tomii620si napisał/a:
Widze dalej nie odpuszczasz biednemu MGkowi i super.

czy ja wiem...biednemu? właśnie dostał profi konserwację całego podwozia, profili zamkniętych + wypędzenie rudej - ja bym nie narzekał :)

Btw, coś ze 3 lata temu miałeś wysłać wałki rozrządu :lol: tak tylko się przypominam xD

tomii620si napisał/a:
powiedz mi jak hamulce ? Jeździsz już na brembo ? Bo jeździłem clio 3rs i nie wiem czy wina klocków czy co ale mimo 4tłoka chwalonego to tyłka nie urywało a sam planuje taki mod w innym aucie i kminie czy w tą strone w ogóle iść .

Coś było popsute, może gówniane klocki?

A właśnie... mały update ;)

Mój Kolega Mateusz zajmuje się konserwacją podwozia, po roku czekania przyszła kolej ZSa ;) całość ogarnięta na profi środkach, czyszczenie do gołej blachy, epoksyd + woski itp, jestem więcej niż zadowolony ;)

Dalej - ZS coś stracił na mocy :( i to już w zeszłym sezonie! wydmuchało uszczelkę pod adapterem przepustnicy, oraz między 2 częściami samego adaptera :roll: TD04 powaaah...

Kolega Slax nie po raz pierwszy przyszedł z odsieczą i raz dwa wykonał nowy adapter już z miejscem na mapsensor i krokowiec:




Boost pojawia się 600obr wcześniej, turbo znowu pompuje jak powinno :D a i górą trochę odżył - Apexi przestawiłem w tryb "nauki", działa całkiem ciekawie :D kreski też będą ;)

Wracając do hamulców - zaczynajmy :) Zaciski Brembo z Clio 3RS/ Megane 2RS, tarcze z VW 312mm średnicy i 25mm grubości. Oczywiście znowu wykonawcą mojego poronionego planu był Slax :P

Adaptery pod zaciski siadają na OEM zwrotnicę:


Porównanie tarcz:



Pomalowane zaciski i nalypki "brymbo":


I na miejscu:


Po pierwszych kilometrach:


Całość:



Kolejny smaczek - 1' pompa hamulcowa:



Co do wrażeń - auto staje dęba :) reakcja na naciśnięcie pedału hamulca natychmiastowa i brutalna :D takie hample mi się marzyły od początku tego projetku, sztos 100% :D a jeszcze są nie dotarte ;) dla formalności - tarcza gładka ATE i klocki ori Brembo, w porównaniu do poprzedniego zestawu czy kompletu w Streetwise ( w obu klocki ferodo i tarcze mikoda/brembo) jest przepaść.

Czas na podziękowania :)
- Sail - za zaciski w super stanie z kompletną "armaturą", takie "dile" to ja lubię :D
-Slax - bez Ciebie to było by g*wno a nie projekt ;) wielkie i ogromne podziękowanie za ogarnięcie wszystkich moich artystycznych wizji/projektów i perfekcyjną jakość. Tracze hamulcowe, adaptery zacisków, adapter przepustnicy i czujnika położenia wałka - wszystko to custom, na który "lokalsi" kręcili nosami, bo trudne, bo dużo roboty a Dawid odpowiadał - hold my beer :D Dzięki!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tommasino 
Klubowicz





Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 471
Skąd: Rzeszów

MG ZT

Wysłany: Czw Sie 11, 2022 06:01   

Mareczku, poprostu sztos !! !! Takie heble to jest poprostu to co powinno być w każdym MG na seryjnym wyposażeniu. Zazdroszczę mocno! Big congrats!
_________________
MG ZT-T 190 Blue Trophy by tommasino

-Garaż- :fura:
 
 
dawidd 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3392
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Sie 11, 2022 10:11   

Super, motywujesz innych
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
karas_111 
Klubowicz





Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pon Sie 29, 2022 08:05   

Hebel kozak! Pięknie się prezentuje zwłaszcza przy tej feldze gdzie dużo "wnętrza" widać.
 
 
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 24, 2023 15:53   

Dzięki chłopaki ;)

Żeby nie było - 2023 nadciągam :lol:

Najpierw umycie komory i trochę śrubek od Slide'a:






A teraz może coś "mocowego":



Wałeczki Pipercams'a, model: BP270HT, spec: fast road turbo. Zobaczymy jak zadziałają, kolejny wynalazek niedługo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4434
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 25, 2023 13:06   

Markzo, jak robiłeś podwozie to miałeś piaskowane czy jak ściągali Ci go gołej blachy?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 26, 2023 16:59   

ADI-mistrzu napisał/a:
Markzo, jak robiłeś podwozie to miałeś piaskowane czy jak ściągali Ci go gołej blachy?

Auto miało już kiedyś robioną konserwację i kilka poprawek jak coś gdzieś wychodziło - całościowo na prawdę nie było dramatu. Interwencji blacharza wymagało prawe tylne wewnętrzne nadkole pod zderzakiem, obie podłużnice tylne w okolicy nad poprzecznymi dolnymi wahaczami. Tam gdzie pojawiał się nalot rdzy zostało to mechanicznie oczyszczone, potem epoksyd, chemia, konserwa, woski itp. Szczegółów nie znam, nie specjalnie chciałem w to wnikać - kumpel wie co robi. Oczywiście wszystkie profile zamknięte, wnęki, komora silnika itp. też otrzymały taką samą kurację.

Identycznie potraktowali mojego Streetwise'a i o ile ZS w zimie nie jeździ, to SW jest moim daily. Oglądałem go ostatnio od spodu i fajnie się to trzyma.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 
Klubowicz





Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sob Sty 28, 2023 08:24   

No nareszcie, już myślałem że temat umarł. może chcesz regulowane kółka do tych wałeczków? :cool:
 
 
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 28, 2023 11:25   

karas_111 napisał/a:
No nareszcie, już myślałem że temat umarł. może chcesz regulowane kółka do tych wałeczków? :cool:

Szefie dzięki ale nie :D zostawiam ori kółka i zobaczymy co będzie, nie wiem czy na drodze jest to do ustwienia :/ pewnie bardziej na rolkach..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 




Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3529
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 01, 2023 19:42   

Markzo napisał/a:
Najpierw umycie komory i trochę śrubek od Slide'a:

Przeczytałem od Sail :D
Teraz silnik jest na oem wałkach czy Rewar? Bo zgubiłem się ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 194 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7385
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 01, 2023 20:50   

greg-si napisał/a:
Przeczytałem od Sail

Pewnie dałoby się zrobić haha :D

greg-si napisał/a:
Teraz silnik jest na oem wałkach czy Rewar? Bo zgubiłem się

Od czasu swapu elektroniki na MEMS3 są seryjne wałki - rewarowe przy okazji wymiany popychaczy wyleciały, bo po prostu się zużyły. Chciałem znowu przerobić seryjne ale w tych samych pieniądzach dorwałem nowe piper'y ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink