Forum Klubu ROVERki.pl :: Pływak - R218SD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 09:04
Pływak - R218SD
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 11:43   

Pływak napisał/a:
Sam bym chciał wiedzieć im dłużej rozmyślam tym więcej koncepcji mam :mrgreen:


przynajmniej masz koncepcje ja tez myślałem w pewnym momencie o zmianie na coś nowszego do 5 lata z podobnymi osiągami i znalazłem całe nic...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 26, 2010 11:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 13:51   

Na początku miałem plany ambitne jednak im więcej for czytam i im więcej ogłoszeń oglądam tym bardziej schodzę na ziemię i zaczynam szukać czegoś "normalnego". Pewnie padnie na jakiś niewielki dupowóz koło 150KM no chyba, że trafi się w dobrym stanie coś na co napaliłem się na początku poszukiwań ale szczerze to wątpię w to...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 15:32   

Pływak napisał/a:
Na początku miałem plany ambitne jednak im więcej for czytam i im więcej ogłoszeń oglądam tym bardziej schodzę na ziemię i zaczynam szukać czegoś "normalnego". Pewnie padnie na jakiś niewielki dupowóz koło 150KM no chyba, że trafi się w dobrym stanie coś na co napaliłem się na początku poszukiwań ale szczerze to wątpię w to...


a na co się napaliłeś?

PS dzisiaj widziałem cabrio Tomiego na prawdę nisko siedzi efekt miażdży cyce :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 15:38   

Na C70 z silnikiem T5 240KM niestety znaleźć takie coś w dobrym stanie i do tego jeszcze w manualu to jak trafić 6 w lotka, a kupując "okazje" można się nieźle wpakować. Po za tym większość jest zmęczona jakby natrzaskała 300Kkm
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 15:03   

Może jestem mało oryginaly a co powiesz Pływak, na temat corolli Tsport 192 PS ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 15:16   

Niee, nie podoba mi się i raczej żadnej Toyoty czy też VW nie kupię bo dla mnie te auta są nudne. Już mniej więcej mam upatrzone 2-3 modele teraz wertuje neta w poszukiwaniu informacji na ich temat i przeglądam ogłoszenia. Przydało by się też w końcu wystawić kanciaka na allegro bo coś nie mogę się do tego zebrać ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 15:58   

jakub333 napisał/a:
Może jestem mało oryginaly a co powiesz Pływak, na temat corolli Tsport 192 PS ?


Z przykrością mogę stwierdzić, że ta Toyota nie jedzie tak jak powinna [you] . Mówię poważnie, nie ma w mojej wypowiedzi żadnych podtekstów. Sprawdzałem się z taką i jak na 192 HP i zrobiony wydech to nie jechała tak jak powinna.
_________________
Roverlution
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 16:37   

uuu to mnie kolego zasmuciłeś. . . . co z Nią. Grypka ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 18:00   

dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 19:25   

camaro17 napisał/a:
dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?


dla mnie bomba z tyłu samochód nadkole jest na styk z oponą ( jednak nic nie obciera nawet pod obciążeniem sprawdzaliśmy) przód jest minimalnie optycznie wyżej.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Maj 29, 2010 23:05   

low rider mojej kobity :)
troszke brudny ale co tam :D
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 30, 2010 23:52   

Kilka fotek z sesji do ogłoszenia:

_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 31, 2010 17:10   

Pływak, właśnie chciałem Cie prosić jakieś świeże zdjęcia twego R, bardzo zacnie się tu prezentuje. Ja już postanowiłem jak się tylko uporam ze sprzęgłem to w tym sezonie będę obniżał swoją R400. Zastanawiam się tylko czy zrobić na samych springach czy też pójść dalej i skombinować sobie całe (przód, tył) zawieszenie od MG ZS MkI.

Jak możesz to pokaż ten swój wskaźnik BOOST w środku, jak to wygląda.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 15:34   

Ups... kurde wiedziałem, że czegoś zapomniałem, wskaźnik właśnie leży obok mnie już zdemontowany :oops:

Właśnie widziałem foty auta Tomiego i cabrio prezentuje się świetnie ale jednak miałem racje, ze nie usiadło -100mm bo jest to niemożliwe, a szpara zniknęła dlatego, ze średnica koła jest o ponad 3cm większa niż u mnie. Jak by można było posadzić kanciaka jeszcze niżej mój już by tak siedział ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 16:28   

camaro17 napisał/a:
a już postanowiłem jak się tylko uporam ze sprzęgłem to w tym sezonie będę obniżał swoją R400. Zastanawiam się tylko czy zrobić na samych springach czy też pójść dalej i skombinować sobie całe (przód, tył) zawieszenie od MG ZS MkI.

Hehe. U mnie sprężyny leżały rok aż w końcu je wsadziłem. Na 16' powinno być u Ciebie bardzo fajnie.
A co do sprzęgła u mnie już leży nowe i czeka aż będę miał gotówkę na wymianę ;)

Pływak, gdzie pojechał Twój roverek?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 17:29   

greg-si napisał/a:

Pływak, gdzie pojechał Twój roverek?


Chyba nigdzie.... powinien stać w garażu ale lepiej pójdę sprawdzić.... ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 18:35   

Pływak, no to dobrze :)
myślałem że skoro ogłoszenie nieaktualne to że już sprzedany
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 19:38   

dobryziom, pod sporym obciazeniem kolo chowa sie w nadkole. Sprawdzalem na zlocie.
Pieknie teraz wyglada ten cabriolecik, glosowalem na niego w konkursie pieknisia :/

[ Dodano: Wto Cze 01, 2010 19:38 ]
Pływak, ile chcesz za kanta?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 22:22   

Perez, 5 z alu chciał . bez alu 4.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 07, 2010 12:16   

camaro17 napisał/a:
dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?


Kilka fotek zrobinoych na szybko:
Ostatnio zmieniony przez Tomi Pon Cze 07, 2010 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink