Forum Klubu ROVERki.pl :: Auto do 55tyś zł.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Auto do 55tyś zł.
Autor Wiadomość
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Sty 20, 2012 17:16   

W tym wypadku wydając 100 tyś zł, płacisz za możliwość wrzucenia blisko tonowego ładunku na pakę, europaletę, pociągnięcia 2,5 tonowej przyczepy i możliwość poruszania się w terenie, gdzie nawet w gumowcach nie przejdziesz.
Polska to taki dziwny kraj, gdzie spora część osób nie rozumie do czego buduje się pick-upy.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 20, 2012 17:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 08:14   

kpt napisał/a:
możliwość poruszania się w terenie,
proszę Cię, pick up w terenie? Takie rzeczy to tylko w teorii w praktyce bałbym się tym wjechać na coś bardziej uterenowionego niż pole, tam gdzie w gumowcach nie przejdziesz to on by nawet nie dojechał
 
 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 17:01   

bociannielot napisał/a:
bałbym się tym wjechać na coś bardziej uterenowionego niż pole

Tak to jest, jak się nie wie do czego służy reduktor i blokada mostu.
Ja mimo wszystko wole przez niektóre miejsca przejechać, niż iść z mokrych spodniach z wodą w gumowcach.
Jeździłeś tego typu autami, widziałeś je w pracy, czy tylko przewiózł Cię kolega i na tej podstawie wyrobiłeś swoją opinię?

Potrzebujesz tanie auto do przemieszania się możliwie niskim kosztem, to kupujesz auto z segmentu B (np. fieste). Chcesz woła roboczego do pracy, kupujesz pick upa (np. Rangera, D-Maxa, L200).
A porównywanie tych aut ze sobą, jest tak samo jak porównywanie piłki do golfa do piłki do koszykówki i udowadnianie, że jedna jest lepsza od drugiej, bo przecież i jedno i drugie jest okrągłe i jest piłką, a że służy do czegoś innego...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 22:48   

U nas jest ten "problem" że sporo pickupów ludzie kupują nie dlatego, zeby nimi wjeżdżać w teren, tylko dlatego, ze debilnie są skonstruowane przepisy podatkowe .... u mnei w firmie kupili 3 takie, i akurat conajmniej 2 jeżdżą w terenie ( głównei na polowania - ale często dośc mocny teren) ale 95% ludzi kupilo takie auta tylko w celu odpisów VATu na auto i paliwo ...

A co do możliwości terenowych Nissana Navary to muszę przyznać, ze trochę potrafi :) :ok: I to tylko na szosowych kapciach ... co by bylo gdyby były jakieś terenowe klocki założone ..
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 23:43   

Brt napisał/a:
U nas jest ten "problem" że sporo pickupów ludzie kupują nie dlatego, zeby nimi wjeżdżać w teren, tylko dlatego, ze debilnie są skonstruowane przepisy podatkowe ....

Zgadza się. Ale te auta były zbudowane z przeznaczeniem do pracy, a nie pod polskie przepisy podatkowe, czy do cieszenia oczu finezyjnym dezajnem deski rozdzielczej i do łaskotania welurową tapicerką w tyłek :)
 
 
 
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 22, 2012 00:11   

Co do L200 samochód zabawka w terenie jak i na szosie ... i ten ryk dieslowskiego silnika 2,5 bezcenny...

 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 11:59   

co masz na myśli mówiąc zabawka?
 
 
 
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 22, 2012 12:03   

że bardzo dobrze nim się jeździ po terenie jak i na szosie, za stosunkowo nie wielkie pieniądze
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 12:50   

kpt napisał/a:
Jeździłeś tego typu autami, widziałeś je w pracy, czy tylko przewiózł Cię kolega i na tej podstawie wyrobiłeś swoją opinię?
moje pierwsze auto to impreza kombi z reduktorem mimo 90km miała lekką budę więc nawet w lekkim terenie dawała radę lepiej niż te dzisiejsze pick-upy(dość duży prześwit + lekko wyższe opony) - Stary nie znasz mnie to mnie nie obrażaj, to samo pytanie zadałbym Tobie tym tonem wypowiedzi to było by Ci miło ??
 
 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 16:09   

Nie obrażam Cię, nie to było moim celem, tylko zadałem Ci pytanie jakie masz doświadczenie z tego typu autami.
Oceniasz te auta pod kątem wyglądu wnętrza, co jest w ich przypadku akurat najmniej ważne.
Tam gdzie pracuję jeździ sporo takich pickupów, kilkadziesiąt L200, D-Max, Hilux, NP300, Ranger, Navara i w warunkach jakich pracują te auta, to impreza nie dała by rady. Co nie dziwi akurat, bo to jest auto do innych zastosowań.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 16:28   

Spoko nie mniej teksty w stylu przewiózł Cie kupel... ehh... wiesz od przewozu ciężarów w firmie mamy m in busa, a ten napęd na 4 aż raz się przydał w firmie a tak autem z reguły dojeżdża żona gościa do pracy lub ktoś go dożyna ciągnąc coś na lawecie przez kilka do kilku tysięcy km, co do mojej imprezy, tak moja by się nie sprawdziła(za mało KM), ale te mocniejsze wersje :?: Co prawda nie pickup ale :wink:
http://www.youtube.com/wa...NKfqoN7o#t=128s
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Mar 18, 2013 18:05   

Odgrzebuję temat, gdyż kupno auta się odłożyło o rok, jednak teraz już dokonaliśmy zakupu z ojcem :) W ciągu ostatnich dwóch miesięcy szukaliśmy spooro ;) Ostatecznie wybieraliśmy między Volvo S80 2.4d, Lexusem IS220 oraz BMW E60 520D. Wybór padł na to ostatnie, troszke niespodziewanie jak dla mnie ;) Ale jest i mnie cieszy, że ojciec kupił coś takiego ;) Jest to 2008r prod. Wersja po lifcie z silnikiem 177KM(baaardzo wystarczająco, przy wadze auta 1580kg), wersja LCI ze skrętnymi bi-xenonami, biała skórą, wersja foteli przedostatnia, jeszcze tylko jedna była wyższa, dwustrefowy climatronic, co też w E60 ciężko znaleźć, ciemne drewno, skrzynia manual, navi professional, PDC, czujniki wycieraczek, zmierzuchu i innych rzeczy, wszystkie lusterka fotochrom i jeszcze inne bajery o których teraz nie pamiętam, generalnie wersja bardzo dobrze wyposażona, bo takiej szukaliśmy. Cena była zakładana tym razem max 60tyś zł, gdzie udało się lekko znegocjować i wyszło 57tyś :wink: Kolor to bardzo ciemny granat :) Jak się zrobi troszke cieplej, to cykne kilka fotek i pokaże :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 18, 2013 18:34   

Słuszny wybór :) E60 zacna fura !! niech się sprawuje jak najlepiej :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
monia 




Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 11:32   

Miałam kilka dni temu okazję pojeździć BMW E60 525 177KM, zaciesz przez dobrych kilkadziesiąt km :) aż żal wysiadać :mrgreen:
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 19, 2013 11:50   

monia53000 napisał/a:
BMW E60 525 177KM

A nie 523 ? :wink:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
monia 




Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 13:09   

Pawkaz, nie, 525. 2,5l. Zapomniałam dodać że diesel.
523 jest benzynowy.
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 15:52   

monia53000, 3.0l ;) 525, to tylko takie oznaczenie :)
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 16:11   

Rowan, http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E60 taka pikna tabelka potwierdzająca to co monia pisze ;-)
 
 
 
monia 




Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 18:07   

Ha ha ha :D
Dzięki bociannielot ;)
Nie ma głupich Rowan, nie ma :D
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 19, 2013 18:21   

Ja mówiłem o wersji po lifcie, nie zróciłem uwagi na moc jaką napisałaś, bo po lifcie oznaczenie 525 miał silnik 3.0l o mocy 197KM. 520D, czyli taki jak mój, miał 177KM.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Auto do 10 tyś.
takanchi Offtopic 112 Nie Lut 07, 2016 18:38
takanchi
Brak nowych postów Uwaga na to auto
Gość Offtopic 4 Pią Mar 20, 2009 23:02
DJAUGUST
Brak nowych postów Volkswagen - Das Auto :D
farek Offtopic 9 Czw Gru 15, 2011 18:32
Rokosz
Brak nowych postów auto - klasyka
jarek73 Offtopic 34 Sob Mar 07, 2009 00:15
mpg
Brak nowych postów auto i gratis ;)
kpt Offtopic 49 Sro Sty 21, 2009 10:49
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink