Forum Klubu ROVERki.pl :: maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 10:49   

git :ok: nagrałbyś dźwięk blow-offa? nawet na postoju, albo w czasie jazdy z zewnątrz?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 30, 2014 10:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 11:38   

Przecież słyszałeś w Grzybowie :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 11:45   

chciałbym na 0,9b usłyszeć :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 12:20   

Nagram w czasie jazdy i z zewnatrz. Pojawi sie tu około godz 13.30 dziś :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lis 30, 2014 14:09   

maniu48 napisał/a:
A tak to się mniej więcej zbiera 0-160 km/h

Zgłaszam odpowiednim organom ścigania! :P

A tak ze swojej strony po tym jak mnie przewiozłeś to naprawdę ładnie idzie i chciałoby się mieć podobne ustrojstwo pod maską ;)
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 14:30   

Zgodnie z prośbą Markzo, dodaję filmiki jak syczy blow-off :twisted:





_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 14:47   

Maniek prowadził dziś ostrzał :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 15:00   

słysze tylko szzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 17:34   

Ten wydech za cichy jest nie brzmi to jak 2.0 T :D I weź ten obrotomierz w końcu podłącz :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 30, 2014 22:23   

dzięki :) sapie podobnie jak ten u skorpiona, brakuje mi tu dźwięku stożka hehe ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 05, 2014 18:29   

Dziś wazylem autko i jestem zaskoczony na +. 1.8 bez gazu ważył 1180kg, 1.8 z gazem 1255kg, natomiast 2.0 T z gazem 1275kg. W butli miałem z 10 l gazu także myślę że przy pełnej butli będzie ważył z 20 kg więcej. Beny w baku podczas wszystkich ważeń mniej więcej tyle samo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 09, 2014 22:57   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 09, 2014 23:01   

No autko unieruchomione :) Dziś 13,25 wsiadam bo mam jechać do pracy, odpalam ale coś słyszę dziwnie chodzi ale pomyslalem, że może przez zimno, jade ale dupa jak pieron, auto nie ma mocy telepie nim. Dojechalem na stację , otwieram maske a tam??
To co na foto :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2014 23:18   

he he he smaczne kabelki, pokrywa świec była ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 09, 2014 23:22   

Nie mam wlaśnie tej pokrywy, ale to moze i lepiej bo nie daj Bóg zeby ten zwirz poszedl w wiązkę...... Zawieszka toaletowa o zapachu lasu juz kupiona, wisi i pachnie pod maską :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 00:07   

Podobno to krzemionka którą zawierają kable WN to dla gryzoni rarytasik.
:mrgreen: rano zakładam pokrywkę u siebie.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 08:11   

a takie nowe kabelki były :neutral:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 11:13   

Kabli nadal brak :( SENTECH nie podszedł do silnika z modułem. Kable 2 i 3 cylindra są tej samej długości i brakuje z 3 cm zeby kabel 2 cylindra wpiąć w moduł. Jutro wpada to co bylo czyli NGK
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 16:33   

Ale kable upaliło :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 19, 2015 15:45   

NGK na pokładzie :D

[ Dodano: Pon Sty 19, 2015 15:45 ]
Która opcja??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink