Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,4 98r] Sportowe Zawieszenie a SZTYWNOSC :D
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Brt
Sro Kwi 04, 2007 12:21
[R200 1,4 98r] Sportowe Zawieszenie a SZTYWNOSC :D
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 19:06   

piter34 napisał/a:
Owsik napisał/a:
piter34,orientujesz się może jakie amorki ma MG ZR w serii ?

Najbardziej się orientuje MaReK, bo takie włożył do swojego R200. :D

bula21 napisał/a:
ok :D zalezy mi na dosc cichym wydechu ale jednak juz sportowym ;)

Polecam MG Motorsport (model Racing 1) z wkładką wyciszającą. Miałem taki w R200 (fotki w galerii klubowicza). Bez wkładki średnio głośny, z wkładką ładnie mruczy. :mrgreen:


wow :D niezla cena :P ale za jakosc sie placi

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 4:54 pm ]
a czy ktos juz probowal oddac sprezyny do kowala ? i np. zachartowanie ich ? w tym momecie otrzymamy twarde i krotkie sprezyny :P ... ? myslal ktos nad tym wiem ze to nie auto w ktorym sie ucina zwoje na sprezynach ;) ale pytam z ciekawosci czy juz ktos wpadl na taki pomysl ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 19:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Czw Kwi 12, 2007 07:30   

Ja też mam podobny tłumiczek tylko u mnie nie jest to Mugen tylko tłumik Ulter'a cały ze stali nierdzewnej (końcówka okrągła o średnicy 80 ścięta pod kątem, puszka odrobine większa od Mugena, a mimo to i tak mniejszy od oryginalnego tłumika, brak wkładki wyciszającej ponieważ tłumik jest dość cichy). :wink: Najfajniejszą rzeczą jaka była to montaż tego tłumiczka. :roll:

A wracając do tematu...
Słuchajcie gdzie oprócz art.bizar można dostać kompletne zawieszenie od Mg Zr z rozbitego samochodu z małym przebiegiem, chodzi mi głównie o firmy które sprowadzają rozbitki do polski na części :lol:

Też zastanawiałem się nad drobnym obniżeniem i utwardzeniem autka i doszedłem do wniosku, że zawieszka od Mg jest bardziej opłacalna niż innych firm (np. same sprężyny Vogtland'a Oficjalna strona do Rover'ka 200 kosztują około 700-800 zł w polsce nie mówiąc już o Koni bądź H&R, są jeszcze dostępne sprężyny z Allegro ale na takich bałbym się jeździć... :roll: co do amortyzatorów utwardzanych jest jeszcze gorzej są praktycznie niedostępne lub ich ceny są, że tak powiem kosmiczne).
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 14:33   

Czesci z rozbitkow maja tez w C.Z. Rover Parts w Zielonce pod Warszawą
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 19:19   

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 4:54 pm ]
Cytat:
a czy ktos juz probowal oddac sprezyny do kowala ? i np. zachartowanie ich ? w tym momecie otrzymamy twarde i krotkie sprezyny :P ... ? myslal ktos nad tym wiem ze to nie auto w ktorym sie ucina zwoje na sprezynach ;) ale pytam z ciekawosci czy juz ktos wpadl na taki pomysl ;)


odnośnie tego typu praktyk mamy zaiste fachowca wytrawnego - :) nie MaReK ?? :D

brt: poprawiłem cytat
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Kwi 13, 2007 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 23:13   

no przeciez sportowe sprezyny tez sa doginane i hartowane ;> czy nie tak ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 23:27   

No są :) Ale w sposób kontrolowany i w zaprojektowanym procesie ;) Ponadto są przetestowane, a w przypadku takich od kowala to końcowy efekt trochę trudno przewidzieć. JA bym szukał sprężyn od ZRa.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Kwi 13, 2007 23:49   

Brt napisał/a:
No są :) Ale w sposób kontrolowany i w zaprojektowanym procesie ;) Ponadto są przetestowane, a w przypadku takich od kowala to końcowy efekt trochę trudno przewidzieć. JA bym szukał sprężyn od ZRa.


przeciez ja nie mowie ze pojde do kowala :D poprostu zadalem pytanie ;)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

  Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 13:23   

Hmmm... tyle tu o mnie, a ja dopiero dzisiaj dotarlem do tego watku :)

Nie wszyscy pamietaja, moja probe tuningu ;) ?

Tyl za wysoko stal? Hmm... najprostrzy tuning to diaks i uciac o 0,5 zwoju sprezynki :)

Auto stalo pieknie... w sam raz. Do jazdy samemu piekna sprawa, ale kilka osob
w aucie spowodowalo, ze na nierownosciach (ktorych Ci u nas dostatek) pocialem
sobie gumy o nadkola. Trzeba bylo sobie radzic w trasie nie? Czarna wizja poszarpania opon
spowodowala, ze w lesie wykopalem jakies drewienka, unioslem samochod, wrzucilem miedzy
srodkowe zwoje i co? I auto dalej stalo nisko, tylko ze twardsze bylo :)
Chyba ktos dysponuje jeszcze fotkami tego zjawiska ;P

Potem przyszedl czas na zmiany amorkow przednich. Chcialem miec lepsze, ale moj wspolnik wypatrzyl mi
jakies monoroe za pol darmo wiec wzialem ;)
Dzien pozniej ja wypatrzylem na allegro, ze jakis jegomosc sciagajacy sie swoim ZR zmuszony byl
utwardzic swoje zawieszenie, poprzez zmiane sprezyn na jeszcze twardsze i krotsze niz te seryjne.
Stad jego sprezyny na allegro. Nie wiele myslac, zakupilem ;)
Calosc zmontowalem z monroe seryjnymi olejowymi :)
No efekt byl taki sobie. Twardo bylo, nizej troche, ale cos stukalo...
Okazalo sie, ze do seryjnych amorkow od R200 nie pasuja sprezynki od ZR'a.
Za dlugo skok amorka wzgledem sprezyn, przy wyjsciu auta sprezyna miala luzy.

Z pomoca jak zawsze przyszedl TOMI :)
Jego pomysl okazal sie trafiony. Przymierzylem amorki od Coupety (bilsteiny) B4
i teraz mam nizej i sztywniej... auto nie buja sie na drodze.
Nie mozna tu jednak mowic o walorach sportowych tego rozwiazania.
Raczej tylko wizualnie i delkatnie usztywnilo sie auto. W zakrety juz
nie strach wchodzic wiecej niz 100 km/h ;)

Jesli komus zalezy na b. sportowej zawieszce to musi
zainwestowac w takowa. Same sprezyny od ZR bez amorkow chyba
na niewiele sie przydadza.

Tomi z Mariuszem bardzo ladnie, wizualnie pokazali mi co byloby gdybym
(jak tu jeden z forumowiczow napisal) wlozyl 17" felgi :)
Postaram sie to nastepnym razem nagrac i wrzucic na Youtube'a :)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
fabryk
[Usunięty]






Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 00:56   

a powiedz mi bo to chyba bedzie podobne pytanei dotyczace 200 i 400 czy mocowania sa takie same?tzn jak kupie sprezynki i amorki od ZR w moim przypadku to bez problemu podejda do mojej 400?

A probowal ktos zalozyc amorki od ZR przy sprezynach serii to wtedy by go tez troche zglebilo?
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 12:22   

Do R400 możesz poszukać zawieszenia od ZSa. Zawieszenie R200 i R400 są inne i nie są wymienne.
 
 
fabryk
[Usunięty]






Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 23:47   

Tomi napisał/a:
Do R400 możesz poszukać zawieszenia od ZSa. Zawieszenie R200 i R400 są inne i nie są wymienne.


tfu sorki chodzilo mi od ZR czy podejda do 400 bez problemu od Zr a nie Zs

pzdr
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 23:53   

To właśnie Tomi napisał ;)
R400 - zawieszenie od ZS
R200 - zawieszenie od ZR
Nie da si wziać zawieszenia od ZRa i włożyć do R400.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
fabryk
[Usunięty]






Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 23:59   

Brt napisał/a:
To właśnie Tomi napisał ;)
R400 - zawieszenie od ZS
R200 - zawieszenie od ZR
Nie da si wziać zawieszenia od ZRa i włożyć do R400.


ide spac bo zmeczony juz chbya jestem bardzo :)
sorki

pzdr :shock:
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 00:23   

pomieszaliscie gosciowi w glowie :P ale dobrze ze juz wie o co chodzi ;)

ja wlasnie zaczalem poszukiwania zawieszki od zr :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 07:08   

A ktoś robił zawieszenie z innych podzespołów jak oryginalnych?? (Koni, H&R, Vogtland)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 13:08   

Moloch napisał/a:
A ktoś robił zawieszenie z innych podzespołów jak oryginalnych?? (Koni, H&R, Vogtland)

ZTCP to loper miał kiedyś zawieszenie Koni w R400.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 14:23   

A jakieś cenki?? :cool:
 
 
Szczepan_214i 




Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 22
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 18:56   

Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" :wink: (nadkola)??
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 07:14   

Szczepan_214i napisał/a:
Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" :wink: (nadkola)??


Wejdą bo buda Zr jest praktycznie taka sama ja Mg Zr :mrgreen:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 01, 2007 15:34   

Szczepan_214i napisał/a:
Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" :wink: (nadkola)??

A jaka masz moc silnika :D ?
Gdybym ja do swoich 8v wsadzil 17" to na swiatlach musialbym ruszac 20 sek. przed ziana na zolte ;)

A sprezyny od ZR'a wejda i np. dobre polaczenie jest z bielstainami (od kanciaka)

Pozdrowki,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie a zima (?)
-40 mm a zima
smoku Tuning mechaniczny 47 Nie Lip 08, 2007 15:19
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink