piter34,orientujesz się może jakie amorki ma MG ZR w serii ?
Najbardziej się orientuje MaReK, bo takie włożył do swojego R200.
bula21 napisał/a:
ok zalezy mi na dosc cichym wydechu ale jednak juz sportowym
Polecam MG Motorsport (model Racing 1) z wkładką wyciszającą. Miałem taki w R200 (fotki w galerii klubowicza). Bez wkładki średnio głośny, z wkładką ładnie mruczy.
wow niezla cena ale za jakosc sie placi
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 4:54 pm ]
a czy ktos juz probowal oddac sprezyny do kowala ? i np. zachartowanie ich ? w tym momecie otrzymamy twarde i krotkie sprezyny ... ? myslal ktos nad tym wiem ze to nie auto w ktorym sie ucina zwoje na sprezynach ale pytam z ciekawosci czy juz ktos wpadl na taki pomysl
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 19:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja też mam podobny tłumiczek tylko u mnie nie jest to Mugen tylko tłumik Ulter'a cały ze stali nierdzewnej (końcówka okrągła o średnicy 80 ścięta pod kątem, puszka odrobine większa od Mugena, a mimo to i tak mniejszy od oryginalnego tłumika, brak wkładki wyciszającej ponieważ tłumik jest dość cichy). Najfajniejszą rzeczą jaka była to montaż tego tłumiczka.
A wracając do tematu...
Słuchajcie gdzie oprócz art.bizar można dostać kompletne zawieszenie od Mg Zr z rozbitego samochodu z małym przebiegiem, chodzi mi głównie o firmy które sprowadzają rozbitki do polski na części
Też zastanawiałem się nad drobnym obniżeniem i utwardzeniem autka i doszedłem do wniosku, że zawieszka od Mg jest bardziej opłacalna niż innych firm (np. same sprężyny Vogtland'a Oficjalna strona do Rover'ka 200 kosztują około 700-800 zł w polsce nie mówiąc już o Koni bądź H&R, są jeszcze dostępne sprężyny z Allegro ale na takich bałbym się jeździć... co do amortyzatorów utwardzanych jest jeszcze gorzej są praktycznie niedostępne lub ich ceny są, że tak powiem kosmiczne).
a czy ktos juz probowal oddac sprezyny do kowala ? i np. zachartowanie ich ? w tym momecie otrzymamy twarde i krotkie sprezyny ... ? myslal ktos nad tym wiem ze to nie auto w ktorym sie ucina zwoje na sprezynach ale pytam z ciekawosci czy juz ktos wpadl na taki pomysl
odnośnie tego typu praktyk mamy zaiste fachowca wytrawnego - nie MaReK
brt: poprawiłem cytat
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Kwi 13, 2007 20:14, w całości zmieniany 1 raz
No są Ale w sposób kontrolowany i w zaprojektowanym procesie Ponadto są przetestowane, a w przypadku takich od kowala to końcowy efekt trochę trudno przewidzieć. JA bym szukał sprężyn od ZRa.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
No są Ale w sposób kontrolowany i w zaprojektowanym procesie Ponadto są przetestowane, a w przypadku takich od kowala to końcowy efekt trochę trudno przewidzieć. JA bym szukał sprężyn od ZRa.
przeciez ja nie mowie ze pojde do kowala poprostu zadalem pytanie
Hmmm... tyle tu o mnie, a ja dopiero dzisiaj dotarlem do tego watku
Nie wszyscy pamietaja, moja probe tuningu ?
Tyl za wysoko stal? Hmm... najprostrzy tuning to diaks i uciac o 0,5 zwoju sprezynki
Auto stalo pieknie... w sam raz. Do jazdy samemu piekna sprawa, ale kilka osob
w aucie spowodowalo, ze na nierownosciach (ktorych Ci u nas dostatek) pocialem
sobie gumy o nadkola. Trzeba bylo sobie radzic w trasie nie? Czarna wizja poszarpania opon
spowodowala, ze w lesie wykopalem jakies drewienka, unioslem samochod, wrzucilem miedzy
srodkowe zwoje i co? I auto dalej stalo nisko, tylko ze twardsze bylo
Chyba ktos dysponuje jeszcze fotkami tego zjawiska
Potem przyszedl czas na zmiany amorkow przednich. Chcialem miec lepsze, ale moj wspolnik wypatrzyl mi
jakies monoroe za pol darmo wiec wzialem
Dzien pozniej ja wypatrzylem na allegro, ze jakis jegomosc sciagajacy sie swoim ZR zmuszony byl
utwardzic swoje zawieszenie, poprzez zmiane sprezyn na jeszcze twardsze i krotsze niz te seryjne.
Stad jego sprezyny na allegro. Nie wiele myslac, zakupilem
Calosc zmontowalem z monroe seryjnymi olejowymi
No efekt byl taki sobie. Twardo bylo, nizej troche, ale cos stukalo...
Okazalo sie, ze do seryjnych amorkow od R200 nie pasuja sprezynki od ZR'a.
Za dlugo skok amorka wzgledem sprezyn, przy wyjsciu auta sprezyna miala luzy.
Z pomoca jak zawsze przyszedl TOMI
Jego pomysl okazal sie trafiony. Przymierzylem amorki od Coupety (bilsteiny) B4
i teraz mam nizej i sztywniej... auto nie buja sie na drodze.
Nie mozna tu jednak mowic o walorach sportowych tego rozwiazania.
Raczej tylko wizualnie i delkatnie usztywnilo sie auto. W zakrety juz
nie strach wchodzic wiecej niz 100 km/h
Jesli komus zalezy na b. sportowej zawieszce to musi
zainwestowac w takowa. Same sprezyny od ZR bez amorkow chyba
na niewiele sie przydadza.
Tomi z Mariuszem bardzo ladnie, wizualnie pokazali mi co byloby gdybym
(jak tu jeden z forumowiczow napisal) wlozyl 17" felgi
Postaram sie to nastepnym razem nagrac i wrzucic na Youtube'a
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a powiedz mi bo to chyba bedzie podobne pytanei dotyczace 200 i 400 czy mocowania sa takie same?tzn jak kupie sprezynki i amorki od ZR w moim przypadku to bez problemu podejda do mojej 400?
A probowal ktos zalozyc amorki od ZR przy sprezynach serii to wtedy by go tez troche zglebilo?
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 12:22
Do R400 możesz poszukać zawieszenia od ZSa. Zawieszenie R200 i R400 są inne i nie są wymienne.
fabryk [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 23:47
Tomi napisał/a:
Do R400 możesz poszukać zawieszenia od ZSa. Zawieszenie R200 i R400 są inne i nie są wymienne.
tfu sorki chodzilo mi od ZR czy podejda do 400 bez problemu od Zr a nie Zs
Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" (nadkola)??
Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" (nadkola)??
Wejdą bo buda Zr jest praktycznie taka sama ja Mg Zr
Ja mam zamiar do mojej 200 wstawić sprężyny od ZR i w pakiecie 17stki, na oryginalnych gumkach, od ZR (205/45). Czy ten mega zestaw zmieści się w moje "budy dla bernardyna" (nadkola)??
A jaka masz moc silnika ?
Gdybym ja do swoich 8v wsadzil 17" to na swiatlach musialbym ruszac 20 sek. przed ziana na zolte
A sprezyny od ZR'a wejda i np. dobre polaczenie jest z bielstainami (od kanciaka)
Pozdrowki,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum