Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Wymiana tylnego zawieszenia. POMOCY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Wymiana tylnego zawieszenia. POMOCY
Autor Wiadomość
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 03, 2008 18:54   

Dzięki za odpowiedzi
No to już wiem że nastawię się na wymianę z dwóch stron. Zbieżność napewno ustawię bo rzeczywiście szkoda opon i auta. W sobotę zdejmę koła i poruszam trochę łomikiem resztę połączeń może coś jeszcze będzie do wymiany.
Ehh juz się i tak szykuję na wymianę amorków z przodu. No ale przynajmniej motor mam zdrowy i frajdę z posiadania tak fajnego autka :)
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 03, 2008 18:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Mar 03, 2008 19:06   

KuBaB napisał/a:
ceny od 45 do 110zł za oryginał

dawałem za Febi po 39 szt.
 
 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 15:21   

Lechos: wiem o takich niskich cenach, ale ja JAK ZWYKLE w Gorzowie nie mogłem dostać, a musiałem to zrobić natychmiast (z różnych powodów) i nie mogłem czekać na przesyłkę :(
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 15:36   

KuBaB napisał/a:
ale ja JAK ZWYKLE w Gorzowie nie mogłem dostać

może trzeba załozyć tam jakiś sklep motoryzacyjny :lol: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 04, 2008 21:18   

Nasuneło się kolejne pytanie
Czy do zdjęcia tej oznaczonej 12 tulei (lub do zdjęcia innych) potrzebna jest prasa (do zdjecia - nałożenia nowej) ??
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 22:53   

i tak i nie
jest to duże dziadostwo, więc ciasno nie siedzi, ale fajnie jest wprowadzić w miarę równo, żeby nie porobiły się luzy...
ergo: zwykły ściągacz 3 szczękowy daje radę za prasę w tym wypadku ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 18:19   

Dziś zrobiłem te zawieszonko - ogólnie z tego szkicu z poprzedniej strony wymieniałem nr 2 4 i 12 z obu stron. Nie wiem o co chodziło wam z tą zbieżnością bo nie ma tam żadnych śrub regulacyjnych :?: :!: Ogólnie praca przebiegła bardzo szybko - do 17 od 9. Nowe tuleje w prasowałem w zaprzyjaźnionym warsztacie za przysłowiową flaszkę - powiem szczerze że warto było wszystko siedzi ładnie żadnych śladów po ewentualnych uderzeniach.
Zdziwiła mnie prostota ustawienia hamulców tylnych (bębny) - to dziecinnie proste :grin: .
Teraz podczas jazdy po prostu cisza tylko oponki słychać no i to mi się podoba :grin: . Jakby ktoś chciał o coś zapytać to śmiało :) .
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 23:42   

Cytat:
Nie wiem o co chodziło wam z tą zbieżnością bo nie ma tam żadnych śrub regulacyjnyc

nie ma srub regulacyjnych, za to chyba w 2 miejscach na strone wahacze sa mocowane na dlugich otworach ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 10:26   

sTERYD napisał/a:
2 miejscach na strone wahacze sa mocowane na dlugich otworach
No tak i to niby ta regulacja?? hehehe ja ustawiłem po prostu na stare ślady hmm zobaczymy jak coś do rzeczywiście trzeba będzie coś poustawiać.
Na szczeście mogę sobie poswolić na przydarcie opon bo i tak za miesiąc dwa będę je zmieniał na nowe.
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 11:07   

wiesz, przy nowych tulejkach te znaki moga pasowac, acz nie musza ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
neven1963
[Usunięty]






Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 22:29   

greg_szczytno napisał/a:
Dziś zrobiłem te zawieszonko - ogólnie z tego szkicu z poprzedniej strony wymieniałem nr 2 4 i 12 z obu stron. Nie wiem o co chodziło wam z tą zbieżnością bo nie ma tam żadnych śrub regulacyjnych :?: :!: Ogólnie praca przebiegła bardzo szybko - do 17 od 9. Nowe tuleje w prasowałem w zaprzyjaźnionym warsztacie za przysłowiową flaszkę - powiem szczerze że warto było wszystko siedzi ładnie żadnych śladów po ewentualnych uderzeniach.
Zdziwiła mnie prostota ustawienia hamulców tylnych (bębny) - to dziecinnie proste :grin: .
Teraz podczas jazdy po prostu cisza tylko oponki słychać no i to mi się podoba :grin: . Jakby ktoś chciał o coś zapytać to śmiało :) .

Cześć.
Mam ten sam problem wymiany 12 :wink:
Co radzisz z doświadczenia, wyjmowac wahacz czy wybijać i wbijać nowe tuleje (cukiery) na zabudowanym wahaczu?
Z góry dzieki za radę.
Janusz
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 22:35   

neven1963 napisał/a:
Cześć.
Mam ten sam problem wymiany 12
Co radzisz z doświadczenia, wyjmowac wahacz czy wybijać i wbijać nowe tuleje (cukiery) na zabudowanym wahaczu?
Z góry dzieki za radę.

No ja rozebrałem wszystko i na prasie zostały wymienione - rozebranie nic skąplikowanego (historie z ręcznym niech nie przerazają bo wystarczy odpowidnio zkładając ustawić regulatory nacisnąc pedał hamulca i wsi siępodstawi na mejsce).
Wada wbijania na aucie po pierwsze reszta tulei dostanie też po drugie nie ma tam za dużo miejsca na takie triki - mozesz ten uszkodzić cukierek od razu.
Jak zrobisz tak bedzie :) jak jescze jakieś pytanka pisz.
Pozdro
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Wymiana tulejki wahacza tylnego
leszczynianin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 28, 2008 18:09
KuBaB
Brak nowych postów [R416 96r]Wymiana zawieszenia
ralfi83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Sty 22, 2010 13:07
szoso
Brak nowych postów [R45] Tuleje zawieszenia tylnego
ADI-mistrzu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Lip 20, 2017 06:48
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R45] utwardzenie tylnego zawieszenia
Mati89wro Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Kwi 10, 2018 06:48
Mati89wro
Brak nowych postów [R420] Elementy tylnego zawieszenia.
PretOriaN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Lip 28, 2008 09:38
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink