ja bym wyciągnął baterie, rozładował pilot, zdjął kleme, założył klemę, włożył baterie, zsynchronizował pilot i jak by nadal nie działało - napisał tutaj
nic się nie baw z synchronizacją klemami czy czym tam jeszcze, pilot od czasu do czasu odmawial posluszeństwa lut jest na obudowie baterii jakiś lewy, trzeba pokombinować niestety, podociskać ponaciskać jeden klawisz drugi, całego go ścisnąć aż załapie.
jak pisałem, miałem z nim dwa razy taki problem, ale nie robiłem żadnych myków klemowych czy czego tam jeszcze, raz włożylem kawałek jakiegoś papierka chyba do środka co by ta obejmę docisnął bardziej do płytki, otwierałem z kluczyka i siedziałem w nim klkając i gniotąc go raz po raz, nawet kiedyś na otwartej obudowie od pilota, bebechy w ręku bo działał w lapie a w obudowie nie, ewidentnie z tym lutem jest coś nie tak, żadna tam synchronizacja.
Tak. Lutowac trzeba. Jak chcesz to Ci pomoge mozesz np. wpasc do mnie z pilotem i go naprawimy... Zwracam uwage na baterie! One sa b. podobne i mimo iz poprosilem o zgodnych symbolach to dosalem zbyt plaska. Roznica 1mm ale wplywa na prace.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak. W tym "lepszym" poprawiałem tylko luty na uchwycie baterii, w tym gorszym także wymieniałem mikroswiche oraz dałem nową obudowę. Oczywiscie zmieniłem też baterie w obu AAa i polecam baterie panasonica, kupiłem wcześniej inną i wytrzymała 2 miesiace, a panasonic chodzi od ponad roku.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Hehe, nie ma sprawy Dobrze, ze pilot nie ucierpial bo go Kris potraktowal b. nieladnie
Obeszlo sie bez wymiany kwarca, ale niestety bateria musiala isc inna i blaszka od baterii nowa, bo ktos poprzedni tak zagrzebal, ze pourywal nozki
Wpadnij na spota za 3 tygodnie to bedziemy myslec nad lustrem w reflektorze.
Pozdrawiam i polecam sie na przyszlosc.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum