Świece dotarły - wymiana zajela 1,5 godziny i wcale nie była az tak upierdliwa jak by sie mogło wydawać - troche trzeba się nagimnastykować ale nie jest tak źle
Poczułeś jakieś różnice w jeździe po zmianie tych świec?
roadking napisał/a:
Odnośnie tej dziury w przyspieszeniu to powinna byc delikatna dziurka w okolicach 2,7 tyś obr i 4 tyś obr.
Dobrze to widać na wykresach momentu obrotowego tutaj.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 14:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Różnicy nie odczułem bo wcześniej też miałem NGK (ten sam model świec) - natomiast co do problemów z oddpaleniem to na razie nie było okazji nie używania auta przez 3 dni.....
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000
1. Ostatnio autko pali mi prawie 20 litrów na setkę i to niezaleznie w mieście czy na trasie. Wykręciłem kontrolnie świece (nr. 1,3,5) w swojej szufladce i zobaczyłem, że przerwa ma ok. 3 mm. Czy to nie za dużo?
2. Jeśli tak to na jakiej firmy najlepiej wymienić i ile powinna wynosić przerwa?
3. Jak się dostać do pozostałych świec?
Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 18:25, w całości zmieniany 1 raz
Swiece platynowe NGK. Uzywam i jest wszystko ok. Do pozostalych 3 swiec dostaniesz sie po dokreceniu plastikowego kolektora ssacego,troche roboty a nastepnie musisz odkrecic cewki zaplonowe, bo na tylnej glowicy nie ma przewodow zaplonowych tylko cewki na swiecach.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
blazi [Usunięty]
Wysłany: Pon Lis 24, 2008 14:51
A czy jakość świec ma aż tak wielki wpływ na spalanie?
Niestety nie pisza jednoznacznie o kodzie bo napotkalem sie z BKR6EIX lub BKR6EIX-11 lub BKR6EIX-LPG (dla samochodow z LPG).
Ma ktos moze doswiadczenie ze swiecami irydowymi albo moze jakies inne polecacie?
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Cze 12, 2011 10:46, w całości zmieniany 2 razy
Niestety nie pisza jednoznacznie o kodzie bo napotkalem sie z BKR6EIX lub BKR6EIX-11 lub BKR6EIX-LPG (dla samochodow z LPG).
Ma ktos moze doswiadczenie ze swiecami irydowymi albo moze jakies inne polecacie?
a ile masz najechane juz bo jak ja sie pytalem o swiece to mi powiedziano ze te platynowe zmienia sie co 120 tys nie wiem ile w tym prawdy ale narazie ich nie ruszam (te co mam oczywiscie )
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1079
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:30
Też polecam irydowe świeczki, szkoda tylko że takie drogie są ale warto. Tylko trzeba uważać aby nie uszkodzić elektrody, najlepiej wogóle jej nie dotykać i nie regulować odstępu który standardowo chyba jest 1.1mm. edit: Ja mam BCPR6EIX-11.
Ostatnio zmieniony przez blue827 Pią Sty 16, 2009 16:12, w całości zmieniany 3 razy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2004 Posty: 76 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:31
Mam przejechane ok 80000 ale czuje ze przynajmniej jedna z nich juz niedomaga (czasem niedopala mieszanki) wiec chce wymienic a ze jak zauwazyles nie wymienia sie za czesto to chce wymienic raz a dobrze i byc zadowolym z wyboru.
A jak często należałoby dokonywać wymiany świec? Pewnie mają jakiś zalecany przebieg, ale wiecie ile?
Będę musiał niedługo ściągnąć kolektor więc może można by od razu zmienić świece....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum