ustawienie kąta wtrysku .... w SDi przestawiony kąt zmula auto poniżej 2000obr. ... w iDT moze być podobnie.
nie wiem jak to jest z iDT ale w mazdzie 1.7d prawidłowo ustawiony kąt wtrysku to podstawa.Przerabialem to niedawno więc myślę że dotyczy to wszystkich silników i od tego bym zaczął
weze sprawdzalem dwa razy i sie nadymaly i niby wszystko ok a jednak dziura
najlepiej odkrec o obejzyj a jezeli sa choc troche brudne od oleju to tym bardziej
ja myslalem ze to spod opasek wali olej a juz od dawna byla mala dziurka, a jak sie ona wieksza zrobila to bylo tak jak u ciebie
do 2000 ok pozniej do 3000 tak sobie do 4000 juz nie wspomne
autko rozpedzalo sie do 140km/h i stop
naprawilem po swojemu i jest ok , mam nadzieje ze bedzie tak jak najdluzej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie sadzicie ze przy zlym kacie wtrysku pojawilyby sie problemy z odpalaniem.
Jesli będzie zbyt wczesny to tak, ale jeśli zbyt późny to auto będzie odpalało bez problemów , ale może być zmulone ( przerobiłem obie sytuacje u siebie kąt 2 i 7 stopni -- obecnie mam 4 stopnie - ale to SDi .. nie wiem czy w iDT jest taki sam kąt)
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Dzieki, zajme sie tym w wolnej chwili.
Czy wlasnie zmiana kata wtrysku powoduje zmiane czasu zaplonu?
Mechanik stwierdzil ze problem lezy w niewspolganiu napedu rozrzadu z napedem pompy wtryskowej,stad przedwczesny wtrysk.Silnik mocniej sie trzesie.
Nie mam testera a badanie kompem jest u mnie drogie, czy jest mozliwosc naniesienia znaku,zeby miec odniesienie. Czy trzeba cos blokowac?I czy jest to kwestia milimetrow czy jeszcze mniej?
czy jest mozliwosc naniesienia znaku,zeby miec odniesienie.
niestety nie pamiętam dokałdnie budowy tego koła pasowego, ale jakoś napewno da sie zaznaczyć
hrv napisał/a:
Czy trzeba cos blokowac?
o ile pamiętam to nie ...
hrv napisał/a:
I czy jest to kwestia milimetrow czy jeszcze mniej?
Przesunięcie o 1 st. to na oko był ruch rzędu 1mm lub mniej, wiec trzeba to robić cholernie delikatnie i warto sobie dokładnie zaznaczyć punkt wyjściowy żeby miec odniesienie.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Maj 23, 2009 12:47
hrv, datę systemową zmieniasz klikając zegar na pasku Windowsa. Zatwierdzasz poprzez 'zastosuj' i odpalasz Rave'a.
Co do kąta wtrysku, to wartość ta powinna się zawierać pomiędzy 2 a 4 stopnie, oczywiście wyprzedzony. Info znajdziesz z resztą w FAQ na stronie klubowej...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum