Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 20 idt]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 20 idt]

brak mocy
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 23:17   

ustawienie kąta wtrysku .... w SDi przestawiony kąt zmula auto poniżej 2000obr. ... w iDT moze być podobnie. :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 20, 2009 23:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 23:53   

Brt napisał/a:
ustawienie kąta wtrysku .... w SDi przestawiony kąt zmula auto poniżej 2000obr. ... w iDT moze być podobnie.

nie wiem jak to jest z iDT ale w mazdzie 1.7d prawidłowo ustawiony kąt wtrysku to podstawa.Przerabialem to niedawno więc myślę że dotyczy to wszystkich silników i od tego bym zaczął
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 00:41   

Nie sadzicie ze przy zlym kacie wtrysku pojawilyby sie problemy z odpalaniem.
Moj zapala na strzal.
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 21, 2009 08:28   

hrv, mialem ten problem w moim R

zobacz tu

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40252

weze sprawdzalem dwa razy i sie nadymaly i niby wszystko ok a jednak dziura

najlepiej odkrec o obejzyj a jezeli sa choc troche brudne od oleju to tym bardziej
ja myslalem ze to spod opasek wali olej a juz od dawna byla mala dziurka, a jak sie ona wieksza zrobila to bylo tak jak u ciebie
do 2000 ok pozniej do 3000 tak sobie do 4000 juz nie wspomne
autko rozpedzalo sie do 140km/h i stop

naprawilem po swojemu i jest ok , mam nadzieje ze bedzie tak jak najdluzej
:cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 10:33   

hrv napisał/a:
Nie sadzicie ze przy zlym kacie wtrysku pojawilyby sie problemy z odpalaniem.

Jesli będzie zbyt wczesny to tak, ale jeśli zbyt późny to auto będzie odpalało bez problemów , ale może być zmulone ( przerobiłem obie sytuacje u siebie kąt 2 i 7 stopni -- obecnie mam 4 stopnie - ale to SDi .. nie wiem czy w iDT jest taki sam kąt)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 11:07   

A powiedz mi Brt, jak go przestawic.O ktory wtrysk wogole chodzi?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 11:17   

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#68
tu masz opis ;) nie o wtrysk, tylko o kąt wtrysku ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 13:46   

Dzieki, zajme sie tym w wolnej chwili.
Czy wlasnie zmiana kata wtrysku powoduje zmiane czasu zaplonu?
Mechanik stwierdzil ze problem lezy w niewspolganiu napedu rozrzadu z napedem pompy wtryskowej,stad przedwczesny wtrysk.Silnik mocniej sie trzesie.
Nie mam testera a badanie kompem jest u mnie drogie, czy jest mozliwosc naniesienia znaku,zeby miec odniesienie. Czy trzeba cos blokowac?I czy jest to kwestia milimetrow czy jeszcze mniej?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 14:03   

hrv napisał/a:
czy jest mozliwosc naniesienia znaku,zeby miec odniesienie.

niestety nie pamiętam dokałdnie budowy tego koła pasowego, ale jakoś napewno da sie zaznaczyć
hrv napisał/a:
Czy trzeba cos blokowac?
o ile pamiętam to nie ...
hrv napisał/a:
I czy jest to kwestia milimetrow czy jeszcze mniej?
Przesunięcie o 1 st. to na oko był ruch rzędu 1mm lub mniej, wiec trzeba to robić cholernie delikatnie i warto sobie dokładnie zaznaczyć punkt wyjściowy żeby miec odniesienie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 23:50   

Mam pytanie:czym otworzyc rave,sciagnelem, po otwarciu winrarem,przenioslem wszystko do osobnego folderu.I nie wiem co dalej.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 21, 2009 23:54   

to jest obraz płyty, więc albo wypalasz, albo montujesz w napędzie wirtualnym typu daemon, alcohol itp...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Sob Maj 23, 2009 12:02   

Aby uruchomiæ zawartoœæ RAVE nale¿y ustawiæ datê systemow¹ na wczeœniejsz¹ ni¿ maj 2002.

Jak to zrobic?
Nie wiem czy zdaze to otworzyc,czy ktos moglby mi podac wskazana wartosc kata wtrysku dla mojego modelu 2.0idt ?
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 23, 2009 12:47   

hrv, datę systemową zmieniasz klikając zegar na pasku Windowsa. Zatwierdzasz poprzez 'zastosuj' i odpalasz Rave'a.
Co do kąta wtrysku, to wartość ta powinna się zawierać pomiędzy 2 a 4 stopnie, oczywiście wyprzedzony. Info znajdziesz z resztą w FAQ na stronie klubowej...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink