Pływak, z tego co zauwazylem to w 200 slupek i blenda sa w chromie, zeberka nie.
komarek, gratulacje;)ale jak po mojemu lusterka chrom od 45 nie pasuja do R400 tymbardziej do srebrnego koloru...no ale zobaczymy jak to bedzie wygladalo jak juz zalozysz je sobie;)
[ Dodano: Pon Wrz 14, 2009 14:52 ]
Dzisiaj dostalem odpowiedz na maila z zapytaniem czy atrapa jest cala w chromie czy tylko blenda a zeberka i slupek szare.
Oto odpowiedz: "witam
atrapa jest cala w chromie
pozdrawiam"
Normalnie az nie wiem co robic, brac czy nie:) Nejlepiej to bym wzial za pobraniem z mozliwoscia sprawdzenia zawartosci! Wtedy mam pewnosc co do platnosci i mozliwosc sprawdzenia na miejscu czy rzeczywiscie atrapa jest cala w chromie:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si, nie ukrywam, że byłeś pionierem w tych modach
powiedz mi czy zmiana lusterek wpłynęła na zmniejszenie hałasu w aucie, pytam bo to jeden z powodów zmiany - w 400 każdy wie jaki jest hałas i IMO lusterka mają w tym spory udział
faecd, widziałem fotki srebrnych 45 z chromowanymi lusterkami i myślę, że wyglądają dobrze, a w zasadzie nasze 400 niewiele wizualnie różnią się i chromowane wstawki z zderzakach 45 niewiele zmieniają
co do atrapy to ciekaw jestem, powiedz żeby wysłał dokładniejszą fotkę i wstaw to podyskutujemy, IMO to co jest na aukcji wygląda na standard z 400
jednak wraz są świsty ale będę musiał przetestować czy to wina mocowań z czarnego plastiku (bo rożek tego plastiku zachodzi na uszczelkę i wydaje mi się że to może być wina tego wszystkiego) czy kształtu lusterek.
Im ciemniejszy samochód tym lepiej ten chrom wygląda. Najlepiej byłoby w czarnym
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si dźwięk ciągu powietrza przy lusterkach jest masakryczny, ale nigdy nie pomyślałem, że to od plastiku hmm ciekawe, 3ba by było rozmontować lusterka i przelecieć się gdzieś szybko to by od razu było wiadomo
komarek, ja trochę będę kombinował z tym niedługo. Nie miałem elektrycznych więc będę zaślepki robił które od razu lekko 'podtuninguje' żeby było ciszej. Czy to coś da to się okaże.
Może też z lusterkami coś pokombinuje?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
zdjąć boczki.
Przednie jak zdjąć znajdziesz na forum. Później zaślepka lusterek zdejmuje się od góry bo tam jest zatrzask. Trzeba czymś lekko podważyć. I to wszystko.
Co do klamek z przodu. Szyba do góry spryskać śrubki WD40 czy czymś podobnym. Odpiąć jedno cięgno i zdjąć blaszkę do której tak jakby idą kable. Ona jest wciśnięta że trzeba podważyć/rozgiąć zdjąć. Kabelki z kosteczką wtedy zdejmujesz bez problemu.
Odkręcasz uważnie tak aby nie połamać klamki. Choć wątpię żebyś wszystkie 4 klamki wymontował bez uszkodzenia żadnej. Jeśli ukręcisz plastik to trzeba pchać od środka drzwi czymś w tym miejscu gdzie ukręciłeś mocowanie pchając lekko do góry (na dole klamki są taki wypustki które klamkę trzymają przy blaszce drzwi).
Jak wyciągniesz klamkę zaznacz sobie markerem na metalowym cięgnie które jest wkręcone jak później ustawić klamkę.
Z tył:
Zdejmujesz boczek podobnie jak z przodu. Dwie śrubki pod uchwytem do zamykania, śrubka w klamce. Jeśli masz elektrykę to masz lekko bo odpinasz kable. Jeśli nie musisz zdjąć korbkę. By ją zdjąć trzeba się lekko namęczyć. Najlepiej dużym płaskim śrubokrętem mocno podważyć korbkę tak aby było widać metalowy zatrzask w kształcie podkowy. Nie pamiętam czy znajduje się on już pod ozdobnym chromikiem czy pomiędzy nim a korbką. Przy okazji możesz przetrzeć i umyć ten chromik
Nie pamiętam czy jest więcej tych śrubek ale chyba nie. Boczek zdejmujesz do góry. Siedzi on ścisło więc siły będzie trzeba troszkę użyć. Oczywiście najpierw trzeba na całej płaszczyźnie boczek oderwać od drzwi bo jest przytwierdzony do nich kołkami. Jak zdejmujesz boczek to musisz go odchylić do wnętrza auta bo jest takie badziewie wystające w tapicerce.
Jak uporałeś się z boczkiem to teraz trzeba odkręcić zamek w drzwiach bo jedna śrubka od klamki jest głęboko bez dojścia można powiedzieć. Wykręcasz trzy śrubki zamka wpychasz go lekko do środka drzwi i powinieneś już móc spokojnie odkręcić tą śrubkę. Do drugiej odkręć taki plastik który osłania cięgna. Drugą normalnie odkręcasz. Z cięgnami i przy wyjęciu postępujesz jak wyżej przy przedniej.
Składasz wszystko w odwrotnej kolejności. Radzę zarezerwować sobie cały dzień by spokojnie powoli bez pośpiechu wszystko zrobić.
Jak pozrywasz w klamkach te metalowe tulejki to nic się nie martw. To nieuniknione bo wszystko tam rdzewieje na potęgę. Ja na 8 śrubek zerwałem tylko dwie i to obie po lewej stronie auta.
Jak już zerwiesz to przy wkładaniu daj np. poxipol czy inny klej by jakoś to tam przytwierdzić i by klamka nie odstawała.
Byłoby na tyle. Jak czegoś nie wiesz to pytaj. Odpowiem z lekkim poślizgiem bo strasznie zaganiany jestem teraz.
Pozdro
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
no i zonk
klamki w super stanie, za to lusterka mają lekko porysowany chrom i nie wiem co tu zrobić, odnawiać, czy lakierować pod kolor nadwozia, taniej chyba wyjdzie lakierować...
komarek, Gdzie Ci chrom polakieruja? jak wiesz to dawaj cynka wysylam plastiki do chromowania:)
Generalnie to kup papier scierny 1500, 2000 i 2500 i scieraj coraz to mniejsza gramatura...w zaleznosci od rys mozesz np zaczac od papieru 800.
Co do chromow to wiadomo im wiecej tym lepiej. Ja tam swoje lusterka podczas malowania opierdzielilem silikonem wysokotemperaturowym...nic nie pomoglo. Mam mate bitumiczna dekarska Vakaflex (najdrozsze pierunstwo). W poniedzialek jade nad morze to w niedziele postaram sie wziac za to i sprobowac wyciszyc te lusterka przy pomocy wspomnianej maty.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, ja plastik zasłaniający lusterka od środka wypaplam cały takim specjalnym preparatem do wygłuszania
blacha już została wygłuszona specjalnym materiałem przy okazji montażu audio i nic nie dało
ten chrom to jedynie możesz podpolerować jakąś pastą G10 czy coś
ewentualnie samemu kupić spray chrom i bziknąć po całości. Jak nic nie da to wtedy do lakierowania bym oddał.
U mnie jedno lusterko ma skazę ale to lekko tylko od dołu.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
przejechałem pastą do chromu, do tego nawoskowałem specjalnym woskiem i jestem zadowolony, co prawda na 1 lusterku skaza jest bardzo widoczna, na 2 lekko, ale doszedłem do wniosku, że z 2 metrów tego nie widać wcale, więc bez przesady
lakierowanie prawdziwym chromem podobno jest bardzo kosztowne, ja myślałem nad lakierowaniem pod kolor nadwozia ale jednak nie
za to klamki eleganckie, ale zostawiam tak jak Ty greg-si - wstawię tylko chromowane "ciągniki" i to wszystko
greg-si, rozumiem, że aby dobrać się do lusterek 3ba z wyczuciem odgiąć trójkąt maskujący i potem już tylko 3 śruby i wsio?
PS co to za specjalny preparat do wygłuszania? chętnie sam zakupię i coś prysnę
komarek, odciągasz na górze i powinno wyskoczyć. Dalej 3 śrubki (gwiazdki) i wszystko. Tylko że do tego musi być zdjęta tapicerka.
Takie coś powinno wystarczyć http://sklep.axel2.pl/Spray_ES_500-105.html
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
jak coś podziałam to dam znać. Teraz czeka mnie jeszcze zrobienie instalacji pod elektryczne lusterka i podgrzewane siedzenia Wszystkie włączniki kostki mam Tylko kupić odpowiednią ilość kabli przekaźników nowe siedzenia i maty podgrzewane a za jakiś czas beżowe wnętrze i nic więcej do szczęścia nie potrzeba
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ufff ufało mi się zamontować zarówno klamki, jak i lusterka
obawiałem się, że plastiki z klamek połamią się, ale nie połamał się żaden, za to plastiki trzymające cięgno do klamki wewnętrznej połamały się w dwóch przypadkach i musiałem się nieźle napracować, żeby to zrobić
przy lusterkach niespodzianka, wtyczka z lusterek R45 jest większa i szersza, niż z R400 i lusterka narazie mam ręczne, ciekawostką jest fakt, że kabli tyle samo tylko najzwyczajniej w świecie ktoś postanowił zmienić sobie wtyczkę
Dosc ciekawie wygladaja te chromy z plastikiem czarnym na srebrnym aucie...ale cos mi tutaj cuchnie sajgonkami...Ja mam klamki w kolorze, obwodki halogenow tez...prawie listwe odbojowa pomalowalem ale juz mi sie nie chcialo i tak zostanie....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 21:46
komarek napisał/a:
ufff ufało mi się zamontować zarówno klamki, jak i lusterka
obawiałem się, że plastiki z klamek połamią się, ale nie połamał się żaden, za to plastiki trzymające cięgno do klamki wewnętrznej połamały się w dwóch przypadkach i musiałem się nieźle napracować, żeby to zrobić
przy lusterkach niespodzianka, wtyczka z lusterek R45 jest większa i szersza, niż z R400 i lusterka narazie mam ręczne, ciekawostką jest fakt, że kabli tyle samo tylko najzwyczajniej w świecie ktoś postanowił zmienić sobie wtyczkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum