Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Wyciek paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Wyciek paliwa
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:00   

Raptile, Opal ma takie samo smarowanie jak zwykły Diesel :wink: Ta sama frakcja to samo coś tylko inny kolor i cenna :wink:

Bioester jest o tyle lepszy ze to nie Biodiesel, Biodiesel ma to do siebie ze ma fragmenty alkoholu i to niszczy uszczelki i wpływa na złe smarowanie :wink: A po drugie nic nie jest wieczne :roll:

Aha znalazłem w garażu po 1,5 roku bankę gdzie zalałem Bioester (z Bliskiej) z filtra paliwa :razz: Pachnie to jak olej rzepakowy i jak olej od starych frytek :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:04   

Jugol napisał/a:
xtek, po raz nie wiem który piszę to co jest potwierdzone, biodiesel źle wpływa na uszczelnienia pomp wtryskowych.


Spokojnie, to jest temat sprzed 2 lat. Moje auto wczesniej dostawalo po dupie i wcale sie nie dziwie, ze pompa puscila.
Brt i inni tez uszczelniali pompe a niekoniecznie stosowali BIO.
Ja od momentu uszczelnienia dalej tankuje BIO, przejechalem kilkadziesiat tysiecy kilometrow i nic sie nie dzieje.
Wynurzenia marnego serwisana na temat zatarcia nie robia na mnie zadnego wrazenia, bo to belkot.

Polecam:
http://www.e-biopaliwa.pl/faq_bio100
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 17:12   

PKN Orlen dla mnie np. też nie jest żadnym autorytetem :spoko:
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 12:01   

Jugol napisał/a:
PKN Orlen dla mnie np. też nie jest żadnym autorytetem :spoko:


Mimo wszystko nikt nikomu nie wlewa BIO na sile do baku ;)
Sa wyraznie napisane ostrzezenia, zeby zapytac producenta itd.
Niektorzy jezdza na opale, inni na denaturacie a inni na BIO ;) To tylko stare tanie auto a nie oltarzyk ;) Ja jestem zadowolony, oszczedzam costam i jest git.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 12:09   

xtek napisał/a:
Mimo wszystko nikt nikomu nie wlewa BIO na sile do baku


Zgadzam się, każdy jeździ na czym chce :taa:
 
 
therhplus 



Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 17:03   

Podjechalem do serwisu bosha, ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni do tej pompy. Przez telefon pan sewrisant mowil o koszcie ok. 650pln, na miejscu stwierdzil (do auta nawet nie zajrzal) ze w tysiacu sie nie zamknie, a robota moze wyjsc nawet ponad dwa tysiace... Generalnie stwierdzil ze robota jest "w jedna strone" i jak juz rozgrzebie pompe to musze lykac koszty, jak mlody pelikan.
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 18:19   

therhplus napisał/a:
Podjechalem do serwisu bosha, ktory wydal mi sie najbardziej odpowiedni do tej pompy. Przez telefon pan sewrisant mowil o koszcie ok. 650pln, na miejscu stwierdzil (do auta nawet nie zajrzal) ze w tysiacu sie nie zamknie, a robota moze wyjsc nawet ponad dwa tysiace... Generalnie stwierdzil ze robota jest "w jedna strone" i jak juz rozgrzebie pompe to musze lykac koszty, jak mlody pelikan.


jakis pic na wode....

ja bylem w serwisie pomp poltora roku temu i placilem 150zl za wymiane wszystkich uszczelniaczy pompy + czyszczenie pompy + sprawdzanie cisnienia, czujnika temp itp...

teraz odstawiam po swietach auto na wyjecie pompy, wymiane uszczelniaczy, usrtawienie spowrotem rozrzadu itp i robote wyceniono na 250zl

nie daj sie naciagac....

pozdrawiam.
 
 
therhplus 



Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 14:52   

Nicco, daj proszę namiary, bo wszędzie gdzie dzwonię krzyczą po 1000 PLN... Skoro, w tej cenie mogę mieć sprawne auto + wywczas nad morzem, to wolę i mogę te 400km trzasnąć (bylem dojechał) :wink:

Tak serio - jak będziesz po robocie daj znać co zrobili i ile wyszło.
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 20:57   

therhplus napisał/a:
Nicco, daj proszę namiary, bo wszędzie gdzie dzwonię krzyczą po 1000 PLN...
Tak serio - jak będziesz po robocie daj znać co zrobili i ile wyszło.


1000pln to kompletna regeneracja pompy - a nie wymiana uszczelniaczy + czyszczenie + ustawienie nastawnika itp... moze sztucznie proboja naciangac na "pelna" regeneracje... rozne cuda sie dzieja w warsztatach...

zarty zartami ale moze faktycznie warto - wyjac pompe i wyslac kurierem do firmy gdzies dalej? ja poprzednia regeneracje poprzez wymiane uszczelniaczy i czyszczenie pompy (poltora roku temu) robilem tu:

DIESEL-SERVICE WIKA-CZARNOWSKI
lokalizacja: ulica Zakopiańska 13
81-314 Gdynia
woj. pomorskie
tel. 58 620-50-03

wtedy zaplacilem 150zl, teraz jak dzwonilem to krzyczeli 200zl - ale pompa w siatce - nie maja nadal warunkow do demontazu.

druga firma (polecana przez znajomego mechanika) gdzie dzownilem to:

Naprawa Pomp Wtryskowych Pompex. Krzysztof Szurowski
Firma Adres: Przemysłowa 9, 81-029 Gdynia
Tel.: 501-282-342
E-mail: pompex1@wp.pl
NIP: 958-000-18-76
Godziny otwarcia:
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-14:00

tam krzyczeli okolo 300-350 + demontaz/montaz + ustawienie rozrzadu.

ostatezcznie tesc zalatwil mi wizyte w kartuzach - niestety tu juz danych zakladu nie znam bo to jego znajomy zabiera auto do kartuz i tam calkowity koszt czyli demontaz, regeneracja (uszczelnianie + mycie + ustawienie), montaz, ustawienie rozrzadu ma kosztowac okolo 250zl. tyle ze tu niestety nic nie moge podac bo nie znam danych...

powaznie mowiac pomysl o tym diesel service w gdyni - moze warto zrobic numer z kurierem, na miejscu niech ci zdemontuja pompe, zapakuj i wyslij - ile ci wyjdzie wysylka ? 100wa tam i spowrotem max. + cirka 200 uszczelnienie to masz 300. pytanie ile u ciebie krzykna za wyjecie/wsadzenie + ustawienie rozrzadu....

tyle moge podpowiedziec - powodzenia! :)
 
 
therhplus 



Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 11:59   

Dzięki i wzajemnie!

To chyba najbardziej przegrana rzecz, która może się w "mułku" popsuć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDI] Wyciek ze wpomagania
robert_dohc Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Cze 26, 2014 21:17
robert_dohc
Brak nowych postów [R220] Dziwny wyciek
predatoraf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Kwi 04, 2015 19:49
predatoraf
Brak nowych postów [R220]Wyciek z pompy wtryskowej
robert_dohc Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Sty 08, 2016 16:10
bociannielot
Brak nowych postów [R220 SD - 86KM] Wyciek oleju (foto)
wyciek oleju z lewej strony silnika
rbl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Wrz 14, 2009 20:22
Damianin
Brak nowych postów [R220 SDi] Wyciek niewiadomego płynu co to może być?
longer46 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Paź 12, 2015 17:42
longer46



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink