Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214Si 103KM] Czy da się...? swap silnika hondy do 214Si
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 214Si 103KM] Czy da się...? swap silnika hondy do 214Si
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 20:23   

właśnie już kiedyś zastanawiałem się nad anglikiem 25vvc lub zrem, ale ostatnio pojeździłem troszke szfagra golfem 3 VR6 i marze teraz o V6 pod maską, mi wystarczyło by 2.0 a nawet wolał bym to, może spalanie było by mniej obciążające.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 11, 2010 20:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Paź 11, 2010 22:37   

Silnik KV6 bez względu na pojemność warzył tyle samo czyli 154kg (na sucho)
Mam ulotkę w pdf-ie powertain-a i tam np jest podana również waga L-serii (184kg na sucho). Czyli o trakcję nie ma co się martwić







 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Paź 11, 2010 22:47   

Markzo napisał/a:
"honda musi dymić"



Nie nie nie, Vtec żyje Vtec pije :D

Zamiast 2.0 od razu 2,5
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 22:47   

Ledwo włazi tam, ale wygląda niesamowicie to :shock:
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 23:06   

No widze, i po tym opisie widać że najmocniejsza 190 koni jest zarazem najmniejsza :shock:
Jak narazie poszukuje 75 z tym silnikiem ale dość trudno, znalazłem jedną 2.0 ale w całości koleś woła za rozbitego anglika 4,5 tys :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Paź 11, 2010 23:21   

bonus89 napisał/a:
No widze, i po tym opisie widać że najmocniejsza 190 koni jest zarazem najmniejsza


Coś tam namieszali - może bez miski olejowej czy tez kolektorów pomierzyli :wink:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 09:15   

Marrkus napisał/a:
bonus89 napisał/a:
No widze, i po tym opisie widać że najmocniejsza 190 koni jest zarazem najmniejsza


Coś tam namieszali - może bez miski olejowej czy tez kolektorów pomierzyli :wink:


nie tylko tu nie możliwe jest żeby silnik 2,0 oraz 2,5 ważył tyle samo już nie mówie o osprzęcie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 13:54   

ale 2.0 i 2.5 to ten samo motor, rozni się tylko i wyłącznie pojemnością...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Paź 12, 2010 17:13   

dobryziom napisał/a:
nie tylko tu nie możliwe jest żeby silnik 2,0 oraz 2,5 ważył tyle samo już nie mówie o osprzęcie...


Różnica pojemności to zasługa skok tłoka.
Podaną tabelkę należy traktować raczej tylko orientacyjnie. Na stronie miłośników LR w USA znalazłem informację że jakoby silnik suchy ale z osprzętem (użyto określenia coś mniej więcej "dry but ready to use" ) waży przeliczając z lb 152kg
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 19:52   

dziwne dziwne nie sadze żeby graty były w środku identyczne... nic trzeba by dokładnie przejrzeć RAVE
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Paź 12, 2010 20:04   

dlaczego?
roznica w masach tloka nie moze byc duza - kilkadziesiat gram raptem
korby to samo
wal jak ma wieksze wykorbienie to moze z 2-3 kg bedzie ciezszy
za to z bloku wiecej materialu wybrane na osadzenie tulej

bilans z grubsza to samo :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 20:17   

I tak panowie nie wiem co z tego będzie bo każdy woła magiczne sumy za ten silnik pewnie tyle jest warty ale narazie nie mam takiej gotówki, musiał bym swój pogonić a samochód mi potrzebny
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Paź 12, 2010 20:36   

Mam ten sam problem - niewiele silników zbliża się do ceny 2000pln - a jak już to całkowite golasy bez kolektorów, i pozostałego osprzętu nie mówiąc już o kompie i wiązce... z osprzętem to już wydatek około 3000-3500...

Być może za 2-3 lata gdy auta z tymi silnikami przekroczą magiczny wiek 10 lat wyspiarze zechcą je wymienić na coś nowszego i będzie szansa na sprowadzenia z UK czegoś w rozsądnej cenie.
Najlepszym sposobem na podmiankę jest posiadanie sprawnego auta "dawcy" tak by było można wykorzystać wszystkie małe pierdółki które zazwyczaj kosztują i problem je zdobyć...
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 20:45   

mi najmniej z całkowitym osprzętem wiązką kompem skrzynią, łapami pod silnik itp. 4 tys. najmniej wołają
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:03   

to nie lepiej dorwac jakiego zs z angli za ~5-7tys powyciagac co potrzeba reszte pchac a z zs to chyba chodliwa sprawa np siedzenia zawiecha alu zderzaki maska blotniki wszystko idzie dobre ceny zeby nie zalegalo i z miejsca wraca sie 3-4tys a pozniej to juz wolniejsze sprzedawanie reszty czesci
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:08   

no właśnie, gdyby było tylko te 5-7 tys. nie zastanawiał bym się
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:19   

zt rozbity ale europejczyk
zs prawie "igla" europejczyk
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:40   

no dobrze ale to i tak nie w moim zasięgu cenowym :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:43   

W sumie pytanie mam takie trochę po za tematem ale może ktoś będzie się orientował:

Z tego co wiem to nie można tak po prostu auta wyrejestrować, więc jak to jest prawnie, że można je rozłożyć? Bo w gruncie rzeczy to samochód w końcu zniknie a będzie zarejestrowany.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 21:58   

ADI-mistrzu, np. kupujesz z przeznaczeniem na części
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 11:12
Brt
Brak nowych postów [R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic
radomraptile Tuning mechaniczny 9 Pon Lut 21, 2011 22:27
bonus89
Brak nowych postów 214Si 1.4 16V 98R
Budowa Dolotu
kolin Tuning mechaniczny 2 Pią Sie 10, 2007 20:08
kolin
Brak nowych postów Jaki stożek do 214Si 97r ???
china22 Tuning mechaniczny 64 Czw Gru 23, 2010 13:19
Kamillo
Brak nowych postów [214Si 97r.] Oświetlenie LED wewnątrz samochodu
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 10 Sro Mar 03, 2010 22:42
kris_1987



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink