Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpalaniem - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Pią Paź 14, 2011 12:57
[R75] Problem z odpalaniem - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 07:39   

Po podpięciu pod komputer możesz zmierzyć i odczytać wartości ciśnień na każdym z wtryskiwaczy.

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 26, 2011 07:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 08:44   

Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 08:51   

wojtekhan,
a jakie wartości powinny być poprawne ?? ? a jakie nie pożądanie??
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 10:08   

0l0 napisał/a:
Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty?


u mnie jeden się zaciął i nie mogłem odpalic wcale
_________________
75 Red Edition
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 10:22   

0l0 napisał/a:
Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.


U mnie po diagnozie na komputerze jeździł jak zawsze, zero problemów. Jedyne co zauważyłem, to, że przy wysokich obrotach/ zmianie biegu na niższy lekko dymił.
Z tym, że było to naprawdę lekkie dymienie - zauważone przez jadącego za mną kolegą.


Z nowości u mnie - chciałem dzisiaj zakupić wtryski, ale rano jeszcze pomyślałem sprawdzić pompę. Pompę przy aku słychać, ale dmucha powietrzem, więc od nowa wszystkie pompy do przejrzenia. Jest to o tyle dziwne, że w piątek kiedy zgasł mi w trasie sprawdzałęm i paliwo podawał.

Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie będą objawy padniętego imobilajzera?
W którym miejscu imo odcina paliwo?
Czy przy padniętym imo jest możliwość aby samochódł zgasł, czy będą tylko problemy z zapaleniem?

Do moderatora - Nie mam za bardzo czasu na szukanie odpowiedzi i dlatego pytam zamiast szukać.

Wielkie dzięki za odpowiedź
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 12:06   

wojtekhan napisał/a:
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakie będą objawy padniętego imobilajzera?
W którym miejscu imo odcina paliwo?


immo odcina rozrusznik
_________________
75 Red Edition
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 18:54   

wojtekhan, to o czym Ty piszesz, to problem z pompą w baku :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 20:11   

Rowan napisał/a:
wojtekhan, to o czym Ty piszesz, to problem z pompą w baku :wink:


Tak wiem.
Tyle, że pompka wymieniona na nową maksymalnie 2 miesiące temu.
Poza tym w piątek jeszcze podawała normalnie paliwo, a dzisiaj rano zaledwie krople.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 26, 2011 21:04   

wojtekhan napisał/a:
Tyle, że pompka wymieniona na nową maksymalnie 2 miesiące temu.
Poza tym w piątek jeszcze podawała normalnie paliwo, a dzisiaj rano zaledwie krople.


może pociągnęło jakiś syf z baku... sprawdz podłączając na krótko jak sama pompka pracuje może coś jest w przewodach
_________________
75 Red Edition
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 18:04   

Witam
Więc sytuacja wygląda tak. Wszystkie pompy podpięte do zasilania pracują, jednak po spięciu ich w układ pompa przy aku dalej dmuchała powietrzem. Mechanik sprawdzał inne przewody i auto zapaliło po zamknięciu przelewu z listwy wtryskowej(jak będę miał chwilkę to wrzucę zdjęcie). Teraz auto chodzi bez problemu i pali raz za razem nawet po ponownym udrożnieniu tego przewodu.
Podejrzewamy , że to odpalenie przy zamkniętym przelewie to był tylko fart.

Tylko co jest przyczyną gaśnięcia i późniejszego niepalenia?
Nie mam już za bardzo pomysłów czego szukać.. :cry: i co mnie bardziej dziwi czemu dmucha powietrzem...??

Czy ktoś z Was ma ewentualnie schemat układu paliwowego w naszych roverkach??

Z góry dzięki za podpowiedzi
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 19:20   

_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 28, 2011 20:23   

0l0 napisał/a:
Czy przy padniętych wtryskiwaczach mieliście problemy z mocą, przyspieszaniem, dynamiką, wkręcaniem na obroty? Bo u mnie problemy z odpaleniem powróciły, ale jak już odpali to zaiwania tak jak zawsze.

Ja właśnie jestem świeżo po wymianie wtrysków u Mariusza(jutro odbieram samochód).
U mnie zaczęło się od tego, że kilka razy zgasł mi w czasie jazdy, gdy depnąłem go za bardzo i dlatego ostatnio spokojnie się rozpędzałem i starałem się nie wkręcać obrotów powyżej 3000. Czuć było, że stracił trochę na mocy. Do tego doszły "humory" z odpalaniem. Gdy był zimny to odpalał od pierwszego strzału, a gdy ciepły zaczął kaprysić. W końcu doszło do tego, że żeby odpalić ciepły silnik musiałem czekać +/- godzinę :cry:
_________________
rover forever
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 21:52   

Witam
Panowie/Panie , czy myślicie, że przyczyną moich problemów może być czujnik niskiego ciśnienia paliwa?

Czy ktoś z Was miał może taki przypadek?

Opis z Rave: W przypadku awarii czujnika niskiego ciśnienia paliwa można zaobserwować następujące symptomy:
- silnik nie startuje
- silnik gaśnie
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 28, 2011 22:55   

OK, problem w moim przypadku rozwiązany. Winne były wtryski. Po regeneracji problemy z odpaleniem odeszły w niebyt :cool:
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 07:56   

Nie chcę Cie straszyć kolego 0l0, ale żaden z moich znajomych na regenerowanych wtryskach nie zrobił nawet 15 000. Ostatnio kolega regenerował wtryski w A4 i padły mu po tygodniu. Kiedy chciał zareklamować to powiedzieli, że gwarancji jest 2 dni. Słownie dwa :rotfl:
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 09:54   

Pożyjemy, zobaczymy ;)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Paź 29, 2011 13:34   

No to prawda, każdy mechanik odradza regeneracji wtrysków... Lepiej kupić używki...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
wojtekhan 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 94
Skąd: Jasło/Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 20:06   

Nikt z Was nie miał takiego przypadku, żeby pompa obok aku nie ciągnęła paliwa, pomimo, że wszystkie pompy wstecz, aż do baku są sprawne?
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Paź 30, 2011 16:24   

ta pompa koło aku też czasem sypie,wepnij w układ niskiego ciśnienia manometr, powinien wskazać ok 3bary
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Paź 30, 2011 17:25   

wojtekhan, a czy w baku wszystko zostało ułożone tak jak byc powinno? Może ssak jest jakoś nieudolnie włożony i tak się dzieje...
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT CDTI] Problem z odpalaniem silnika, prośba o pomoc.
VacekCycko Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Sty 21, 2022 09:29
Norbik
Brak nowych postów [R75] Problem z odpaleniem - CDT/CDTi
SmoK Rover serii 75, MG ZT 45 Czw Lut 02, 2012 14:23
SmoK
Brak nowych postów [MG ZTT]nietypowy problem sprzegła 2.0 Cdti
xp_sekus_xp Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Sie 07, 2016 16:07
longer86
Brak nowych postów [R75 2.0 CDTI] Problem z alternatorem i paskiem
browarek005 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lis 03, 2017 16:12
marcin.misek
Brak nowych postów [MG ZTT] problem z odpaleniem silnika 2.0 cdti 131 KM
pyrek Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Lis 22, 2016 12:11
pyrek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink