Forum Klubu ROVERki.pl :: Co wybrac? MG ZR 160Km czy MG ZR 2.0 idt 113kM?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Co wybrac? MG ZR 160Km czy MG ZR 2.0 idt 113kM?
Autor Wiadomość
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 13:26   

Nie no ja gazu nie zamontuje ale widzę że z moją ciężką raczej nogą poniżej 10l raczej schodzić nie będę :lol: I tak wybiegając w przyszłość, prawdopodobnie jakiś czas po zakupie 160kM będzie mało... Wy coś robiliście żeby podnieść moc, osiągi?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 07, 2012 13:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 13:35   

alexkret napisał/a:
Wy coś robiliście żeby podnieść moc, osiągi?

Te silniki i tak są mocno wyżyłowane, wiec mocy w nim znacznie nie podniesiesz. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 14:29   

Ja tam nie uważam że gazowanie jakiegokolwiek samochodu to profanacja, zwłaszcza jeżeli zamierzamy nim jeździć na codzień. Trzeba tylko zainwestować w odpowiednie podzespoły, a nie Valteki plus Alaska.

Wiadomo, jak ktoś ma samochód po to, by wyciskać czas na torze, na hamowni liczy każdy niutonometr a koszt to sprawa drugoplanowa - to sobie LPG odpuści.

A co do tuningu to da się, nawet sporo wycisnąć jeszcze z K-Series, nawet ją uturbić. Ale to jest profesjonalny i drogi tuning, a części do niego szukać trzeba raczej w UK.
Można wymienic ECU, wałki rozrządu, tłoki itd, ale łatwo nic sie nie zrobi.

http://www.morego.co.uk/bbr-gti/RoverK.php
Tamci chwalą się że nawet 300bhp wyciskają... ciekawe jak z trwałością :bezradny:

Albo zajrzeć do nich:
http://www.zastec.pl/
Chwalą się Roverkiem 100 o mocy 450bhp :twisted:
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 16:21   

http://otomoto.pl/mg-zr-1...-C22782867.html

Dlaczego ten jest taki tani? I jak te w nowej budzie się srawują, chodzi mi o plastki itp?
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 16:26   

ten jest tani bo może być to okazja, ale może też się okazać szrotem bez uszczelki pod głowicą ;) takie trywialne przykłady
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
rudi32107 



Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 1
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 18:59   

Witam.

alexkret napisał/a:
http://otomoto.pl/mg-zr-1-8-160km-najtanszy-w-polsce-C22782867.html

Dlaczego ten jest taki tani? I jak te w nowej budzie się srawują, chodzi mi o plastki itp?


Czy ktoś już go oglądał? Z tego co pamiętam był już wystawiony z 3 tygodnie temu za około 13 tys. zł, potem za 11,5 tys, zł a teraz za 10 tys. zł. Gość za wszelką cene chce się go pozbyć. Czy na tylniej klapie powinien być znaczek MG?

Pozdrawiam
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:08   

W necie znalazłem jego ogłoszenie sprzed 46 dni za 15 900zł...
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:46   

rudi32107 napisał/a:
Czy na tylniej klapie powinien być znaczek MG?

Powinien. :wink: Ogólnie autko dość niepewne, ale jak alexkret, masz niedaleko to możesz mu się przyjrzeć. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 20:58   

No i jak potrzebujesz samochodu do krótkich jazd po mieście to diesel jest moim zdaniem gorszym wyborem. Wkurza mnie, że zrobię 5-7 km i dopiero z nawiewów leci ledwo ciepłe powietrze. W benzynce zanim oskrobiesz szyby to już dmucha ciepłem. A co do osiągów to rzecz subiektywna, są zwolennicy PB i ON :)
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 22:34   

Wątpliwość budzi właściwie tylko brak oznaczeń 160 na błotnikach... powinny tam być, chyba że ktoś clean looka robił (klapa), ale dlaczego wtedy zostałyby flagi? Generalnie wart obejrzenia, zwróć tylko uwagę czy nie jest to przymaskowany większy dzwon
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 11:17   

ja widzę na nim że prawe drzwi niedolegają dołem do tylnego błotnika. tylna klapa nie jest idealnie równo z obu stron,a przód no to widać że niby dotknięty. ktoś tam majstrował żeby ładniej do zdjęcia wyglądał.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 08, 2012 13:51   

Te auta nie są jakoś mega dokładnie spasowane - niestety taka już ich cecha. Mi po lekkiej stłuczce blacharz ładniej przód spasował niż było fabrycznie (auto jak kupiłem nie miało najmniejszej przygody na koncie). A i klapa tylna też trochę odstaje u mnie... co do plastików - zawias jest twardy, plastiki twarde - generalnie trzeszczy w środku i to pomimo tego że czuć u mnie że auto jest zwarte i nie chodzi na karoserii - a jeździłem takimi co się łamały jak szmaty, więc aż strach się bać jakie przeżycia miały w historii...
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 15:03   

marcinmarcin napisał/a:
Te auta nie są jakoś mega dokładnie spasowane - niestety taka już ich cecha. Mi po lekkiej stłuczce blacharz ładniej przód spasował niż było fabrycznie (auto jak kupiłem nie miało najmniejszej przygody na koncie). A i klapa tylna też trochę odstaje u mnie... co do plastików - zawias jest twardy, plastiki twarde - generalnie trzeszczy w środku i to pomimo tego że czuć u mnie że auto jest zwarte i nie chodzi na karoserii - a jeździłem takimi co się łamały jak szmaty, więc aż strach się bać jakie przeżycia miały w historii...

moim zdaniem co fabryka to fabryka. roverki sa złożone dosyć dokładnie. miałeś bezwypadkowy, ale wcześniej może ktoś załatwił zderzakiem np kota,lisa i już szpary nie pasują.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 08, 2012 17:23   

Nikt wcześniej niczego niczym nie załatwił - tak jak Ci pisze, te auta zwłaszcza z końca produkcji nie są zbyt dokładnie spasowane... widziałem kilka MKII i jest to ich wspólna cecha. Nie sa to oczywiście duże rzeczy, ale niedociągnięcia są zauważalne po dokładnym przyjrzeniu się... zresztą - zdjęcie z profilu przed stłuczką - jest OK, ale ja jestem czepliwy...
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 20:29   

leszczu napisał/a:
rudi32107 napisał/a:
Czy na tylniej klapie powinien być znaczek MG?

Powinien. :wink: Ogólnie autko dość niepewne, ale jak alexkret, masz niedaleko to możesz mu się przyjrzeć. :wink:


Naklejka pod lusterkiem na szybie przypomina jakas igielke z Wloch:)
Pewnie dlatego taka cene i poobdzierane naokolo
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:16   

coś wam powiem mam 156 KM 375 nm i saab 9-3 2.0 iT 185KM nie miał nic do powiedzenia jak patrzyłem na niego we wstecznym lusterku.... wiec juz tak nie chwalcie VVC :) Diesel też potrafi cisnąć :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 22:35   

Firq napisał/a:
coś wam powiem mam 156 KM 375 nm i saab 9-3 2.0 iT 185KM nie miał nic do powiedzenia jak patrzyłem na niego we wstecznym lusterku.... wiec juz tak nie chwalcie VVC :) Diesel też potrafi cisnąć :twisted: :twisted: :twisted:


Pytanie o mg diesla i benzyne, a nie o saaba. Saab ma 8.5 do 100, a zr160 ponizej 8 wiec nie porownanie.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 23:28   

jako ze jezdze ZRem dieslem , juz od 2007 , to powiem tak...

Dla mnie 160 , nie urywal jajec pod wzgledem osiagow. Silnik delikatny, awaryjny bardziej niz IDT. Spalanie klekota uwazam za bdb, bo mi w zimie przy cisnieciu wiecej jak 7,5 nie bral.

Z 0-100 nie porownam sie klekotem do vvc, ale nie bawi mnie juz cisniecie spod swiatel, nigdy specjalnie nie bawilo... wiec dlatego wybralem klekota

Jak sie tocze to bardzio sprawnie wyprzedzam na kazdym biegu. Nie musze redukowac, czego sie w ZS ucze na nowo ! :) Jakbym nim jezdzil dalej to pewnie bylby chips i roznica z vvc by stopniala....

Pali kolo 10 , kontra 7 diesle. radosc z jazdy jak DLA mnie podobna bo zawias ten sam :) w trasie dieslem fajniej, bo bez redukjci , nizej moment dmuchnie i wyprzedza.

wiec dla mnei delikatnosc silnika, rzadkosc w dobyrm stanie, koszty utrzymania, sa za IDT.

Jak chcesz miec cos pokroju wietarki i ze swiatel startowac, to VVC, kazdy inny aspekt to IDT :)

Jezeli juz benzyna, to IMHO V6 w ZS w podobnych pieniadzach :) ja taka droge wybralem :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 10:17   

jak rozmawiałem z Remim to mówił, że jeszcze jeden plus diesla po cipsie ;)

jak ktoś się trzyma za blisko to wciskasz w podłogę robisz zasłonę dymną i już się nie trzyma blisko :D
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 11:51   

wiesz niektorzy nie lubia dzwieku klekota, niektorzy nie lubia takich zakresow obrotow... dlatego napisalem co DLA MNIE bylo kryterium wyboru ;)

a jak dzwiek i osiagi, to nadal ZS v6 a nie VVC ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Rover 45 2,0 tdi 113km
badyl1982 Chcę kupić ROVERka 1 Nie Maj 23, 2010 19:22
azer
Brak nowych postów MG ZR 2.0 113KM - Chojnice
flow Chcę kupić ROVERka 10 Nie Cze 07, 2015 14:33
flow
Brak nowych postów Rover 45 2.0 TD 113KM
lukey25 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Sty 15, 2015 15:09
dawidmdj
Brak nowych postów witam Panowie R45 2.0 TD 113KM 2005r??
Fargo80 Chcę kupić ROVERka 2 Wto Maj 11, 2010 21:58
Fargo80
Brak nowych postów [MG ZR] Czy warto kupic MG ZR 1,8 (160km)
Rapido Chcę kupić ROVERka 9 Sro Lut 27, 2013 18:20
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink