Forum Klubu ROVERki.pl :: swap
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 30, 2013 22:39   

To raczej totalnie nowa / inna konstrukcja z nałożoną budą 75..

tzn. ori 75 jakich u nas pełno nie ma odpowiedniego miejsca aby poprowadzić RWD wydech i inne.. Całe zawszenie pewnie inne.


Podejrzewam (mogę się mylić, że V8 z np. 2.0TDi czy 1.8T ma mało wspólnego poza karoserią i tapicerką)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 30, 2013 22:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 06:08   

Nowa konstrukcja pod niszowy model których ilość jest tak mała?
Co do zmieszczenia rwd pozdrowienia dla gościa który upchnął 2.5 diesla z range rovera i pełny napęd na 4 łapy do Mg Zr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 08:56   

to poogolądajcie zdjęcia V8 w ZT/75, zwłaszcza skrzyni biegów ;] to dwa zupełnie różnie samochody ;)

Dalej się zastanawiam, czemu nie zrobić profi tuningu - turbo, fmic, strojenie? Swap do 75 też będzie utrudniony z racji elektroniki, to nie ZS czy ZR, gdzie łączysz 20 czy 30 kabli i wszystko gra. Tutaj jest masa osprzetu, pierdółek, które działają i umilają podróżowanie. Szkoda byłoby się tego pozbawiać po swapie. Zresztą swapować taki szit jak 2,0tdi? przecież to na prawde dupiaty motor. Jak już to lepiej 1,9 ale to dalej sztuka dla sztuki, nie zyskujesz za dużo... jakbyś to chciał włożyć np VR6+T czy 2JZ, no dobra, nawet V8 czy V12 z Jaga, to spoko bo na prawde to będzie COŚ. Zdecydowanie zrobiłbym dobry tuning i cieszył sie dobrym seryjnym autem.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 09:58   

ivi199 skąd Ty jesteś ??

Przede wszystkim dlaczego chcesz swapować silnik ? Bo jeśli np. masz zdrową jednostke i swap ma być tylko dla mocy to powiem Ci, że lepiej pomodzić ten silnik... Dobry wydech (przelot na tłumikach) + dobry dolot tzn większy IC + chip i jakieś tam pierdoły i da Ci to już fajną moc i charakterystyke. Modów można zrobić więcej a moc z każdym jak to w dieslu bedzie sie pojawiać.

Moi dobrzy znajomi z Głogowa zajmują się Vagami typu SWAP cordoby na R36 z DSG.. Dużego Fiata.. Wszystkie.. W jeden dzień z TDi robią Ci Vr6 w Pasku B4..
(Może kojarzysz VW Golf IV R36 Kumana i Seata jego brata).. Wczesniej śmigali pomodzoną Borą tzw. 101+ czyt. ~200kM i z tych silników raczej więcej niż 200 koni nie wyciągniesz a chłopaki raczej ustawiają normy tuningu Vagów w Polsce.. 2.0TDi lipny silnik a 1.9TDi bez kucizny zatrzymasz się na 220?kM i potem silnik ma problemy.. Według mnie odpuść i zrób swojego naprawdę kozacko.

Tu masz adres do nich --> chłopaki swapuja nie tylko Vagi a jak chcesz TDi to Ci opwiedzą jaki koszt wepchania tego do 75 będzie..

http://genowefagarage.pl/

Pozdrawiam :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Sob Sty 04, 2014 20:27   swap

no dobra skoro mowisz zebym pogrzebał w nim to bym musiał zrobic przeglad całkowity serca i zobaczył co do wymiany i wgl bo tak po ogledzinach zewnętrznych tego nie stwierdze a tak wgl skąd moge wiedziec ile ten model silnika wytrzyma moze 200hp moze mniej moze troszkę więcej sam tego nie wiem bo moze wyjsc na to ze powiedzmy podniose do 230 km a za 1 tydz mi sie rozsypie bo jednostka tego nie wytrzyma:) czytałem na roznych forach o tym silniku 2.0cdt przed swapem na inny i tylko pisza o chipie nic wiecej:)

A tak wgl sorry ze teraz pisze ale miałem długi powrót sylwestrowy :D
i tak jakos dopiero teraz zajrzałem na forum

pozdr IVAN..
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 04, 2014 22:56   

No właśnie problem w tym, że nie wiem ile ori silnik wytrzyma..
musiałbyś się dowiedzieć czy ten silnik jest na gratach BMW. Jeśli tak to spokojnie można go modzić typu IC, większe wtryski, Chip, zmiana doładowania, przelot i inne pierdoły bo silniki BMW są trwałe na tuning.. A jak mało ma to raczej wspólnego z BMW to przemyśl czy koszt swapu/uzyskany efekt Ci się opłaca. Jeśli tak to np. na Vagowskie TDi dzwoń do Genowefa garage. Chłopaki powiedzą Ci jaka jest cena u nich za swap i będziesz wiedział czy dalej chcesz swapować :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Nie Sty 05, 2014 01:32   

silnik jest napewno tworców BMW :) tylko ze karoseria itd rover:)
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 01:38   

ale chodzi mi o podzespoły.. np. korbowód, tłoki itd... Jeśli są to np. takie same jak w N47 to śmiało możesz modzić bo silniki BMW są całkiem wytrzymałe i podatne na tuning :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Nie Sty 05, 2014 16:28   

model tego silnika jest M47 pisza ze przy nich sie psuje czesto pompa wtryskowa (5tys zł nowa) ;O
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 16:34   

Marek ma w ZT-ku 150 kunia i cos ok 330-450 nm
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Sty 05, 2014 17:44   

Z naszego silnika 160km to można max wypluć, bynajmniej tyle max kręcą angole. Podobno więcej pompa nie udźwignie i turbo. Markowi przy dość mocnej mapie spaliło łącznik elastyczny. Ja u siebie obecnie mam coś koło 145 kucyków. Na wiosnę może FMIC wcisnę. Nad turbo na razie nie myślę. Przed zabiegiem cały silnik zostanie wyciągnięty i wszystkie węże do wymiany aby wyeliminować jakieś przedmuchy itp .
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 05, 2014 23:26   

Czyli jednym słowem lipa... a szkoda ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 06, 2014 15:17   

a co mowiles o tych silnikach 2.0d n47 one sa podatne na tuning?:)
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Wto Sty 07, 2014 23:14   

też rozważam wsadzenie 1.9 TDi tylko i wyłącznie 110km do swojego wozidła,poluje właśnie na jakiś tani anglik R75 aby sobie na nim przećwiczyć :)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Sro Sty 08, 2014 19:13   

czemu 110 km?:) ja chce 150km:)
znaczy silnik juz mam:D tylko ze teraz chce go dac na calkowity przeglad co jest uszkodzone co wymienic ;p
zeby pozniej nie plakac po wsadzeniu i podniesieniu hp ze mi glowica poszla albo tłoki;p
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Sty 08, 2014 19:53   

bo 110 to moim zdaniem jeden z ostatnich naprawde dobrych klekotów,dobrych czytaj bezawaryjnych i wytrzymałych,a co do mocy 110 można do 150 wkręcić bez większych kosztów ;)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Sty 08, 2014 23:04   

No ale ARL też się bardzo dobrze trzyma.. (jeśli masz 1.9TDi)

Seryjne 150 koni które można zrobić bezpiecznie na 230... a AFN (110kM) jego górna granica to około 180kM i potem tylko problemy także bezpieczne to takie 150 - 160kM.. Kumpel ma właśnie 110 z cipką na 140kM ale leci dym z wydechu... O ile w B5 nikomu to nie przeszkadza to R75 nie pasuje aby odjeżdżając spod świateł zostawić zasłone dymną .. ;)


Pozdrawiam :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Czw Sty 09, 2014 10:28   

dokładnie :D nie przystoi walić dymem jak lokomotywa,tylko że jeszcze trzeba szukać silnika montowanego w poprzek dla ułatwienia sprawy czyli b5 odpada a4 i a6 też, mi odpowiada np takie odejście jak ma octavia 1 (AHF z wolną skrzynią)prędkość max ze 170 ale z początku to idzie jakby auto z połowe mniej ważyło :)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
ivi199 



Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Czw Sty 09, 2014 17:02   

no tak ale dobry tuner to moze ogarnac db ustawionym programem i juz nie bedzie dymic:):D
a tak i wgl bedzie lepiej:) ale dobra regeneracja 150hp i tuning plus skrzynia 6 ktora jest i latasz :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 17:40   

pchanie sie w takie koszta dla mocy 150km, ktora nie czarujmy sie, nie robi dzis szału to troche bezsens moim zdaniem ;) zdecydowanie wolalbym motac oem motor ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 13:13
Senn
Brak nowych postów [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Gość Tuning mechaniczny 78 Nie Lip 15, 2012 17:39
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink