Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] szarpanie i mała moc na gazie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] szarpanie i mała moc na gazie
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 16, 2015 09:21   

jak poszła jedna rurka termostatu to zapewne i drugą diabli wzięli, to się wymienia w komplecie. nie widzisz gdzie ubywa bo odparowuje zaraz to leci w tym samym miejscu co poprzednio najczęściej. poza tym tam blisko jest czujnik temperatury płynu i cieknąca na niego woda może powodować szarpanie i inne ekscesy
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 16, 2015 09:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
estern 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 47



Wysłany: Sro Wrz 16, 2015 13:12   

Kaziol 1612 witam w twoim klubie :D ja od roku się z tym bujam objawy dokładnie takie same:
szarpie, falują obroty, telepie nim, gaśnie przy zrzucaniu biegu i dodatkowo u mnie jeszcze przełącza z LPG na Pb po szarpnięciu dosyć często

wymieniłem WSZYSTKO przewody, świece, filtry gazu regulacja kupę kasy, ciśnienie w parowniku ok, komputer od gazu nie pokazuję błędów

przestał na światłach przynajmniej się telepać na 2 miesiące, teraz komputer wywalił tak samo jak u ciebie 5 cylinder

natomiast co zaobserwowałem co jest niezmienną w usterce

- przy włączonej klimatyzacji usterka się nasila i traci trochę mocy (czyli teoretycznie obciążony układ zapłonowy)

- na ssaniu jak się przełączy na gaz wyższe obroty usterka nie występuje

- pod górkę jak jadę i dodaje więcej gazu mocniejsze szarpnięcie i przełącza na Pb

ta sama instalacja co u ciebie stag 300 wtryskiwacze valtek czerwone

martwi mnie dodatkowo to że przełącza z gazu na benzynę więc podpinam się pod temat....
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 16, 2015 13:38   

estern napisał/a:
wtryskiwacze valtek czerwone
To jest badziewie i na nich trzeba wyższej szkoły regulacji LPG żeby wogule zaczął jeździć, wymień wtryskiwacze i dobrze ustaw instalację i powinno pomóc
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
estern 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 47



Wysłany: Pon Wrz 21, 2015 12:29   

Usterka zdiagnozowana winowajcą są wtryski, podmieniłem map sensor zero różnicy dopiero po dokręceniu wtrysków imbusem (były bardzo luźne) nastąpiła zmiana usterki w usterkę :D samochodem nie szarpie ani nie przerzuca z LPG na Pb lecz stracił moc. Syf się w nich na zbierał i po ruszeniu prawdopodobnie blokuje któryś z wtrysków (czasem odpuszcza i zasuwa)
 
 
koziol1612 



Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 29



Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 18:28   

no u mnie problem z wyciekami plynów prawdopodobnie rozwiazany, po ostatniej naprawie najwidoczniej powstala jakas poducha powietrzna bo po tej jednej dolewce jak narazie wszystko OK. A co do pierwszego/odwiecznego problemu dodam ze jak odpale silnik i komputer przelaczy na gaz na poczatku teraz zawsze kilka krotnie go przegazuje i jak ruszam to juz nie gasnie a jezeli tego nie zrobie to kiedy dodam troche gazu obroty zamiast rosnac to spadaja i samochod gasnie, jakby sie dlawil tym gazem, zalewalo go czy cos w tym stylu. W ostatnim czasie slyszalem juz wiele typow co moze powodowac te objawy poczawszy od wtryskow i reduktora a konczac nawet na katalizatorach. Sprawdzalem wtryski benzynowe czy nie zalewaja kiedy samochod jest na gazie prostym sposobem odlaczylem pompke paliwa ale jednak po odlaczeniu zadnych zmian w pracy silnika nie widac. estern powiedz mi czy wymieniles juz wtryski i wszystko jest OK ? nie chce znowu pakowac kasy w bloto i wymieniac wszystko po kolei na nowe...
 
 
rodens 



Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 1



Wysłany: Pią Paź 02, 2015 09:56   

Jedź po prostu do gazownika. Niech podłączy komputer i sprawdzi czy mapa jest dobrze ułożona.
 
 
koziol1612 



Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 29



Wysłany: Wto Lut 16, 2016 16:45   

To była pierwsza rzecz jaką zrobiłem na samym początku problemu ale mniejsza... Na początku tygodnia odstawiłem auto do gazownika ponieważ miałem gdzieś wyciek gazu. Gazownik z polecenia załatwił sprawę w dwa dni, prawdopodobnie naprawił wszystkie usterki. Głównym problemem był czujnik temp. który został zmieniony, zostało wgrane najnowsze oprogramowanie i tyle. Podobno wszystko chodzi jak należy. Mówię podobno bo sam osobiście jeszcze nie jeździłem autem jestem na wyjeździe wiec potwierdzę jak sam się przejadę. A jeśli chodzi o wyciek płynu to stwierdził że wydobywa się z pompy wody...

[ Dodano: Czw Sty 07, 2016 22:35 ]
Dawno nie aktualizowałem sytuacji z samochodem ale wymieniłem rozrząd problem z wyciekami ustał. Dziś wymieniłem wtryski na regi i przez pierwsze kilka kilometrów było OK a potem dupa... jest lepiej ale dalej szarpie. Ostatnio podłączyłem samochód do kompa i pokazał on kilka błędów. Miedzy innymi cos od czujnika polozenia wałka rozrzadu, cos o visach ze dwa bledy i o wypadaniu zapłonu 3 cylindra. Jakieś pomysły ?

[ Dodano: Wto Lut 16, 2016 16:45 ]
Po przełożeniu cewki z 3 cylindra na 1, z 1 na 3. Błędy od czujnika i wypadania zapłonu znikły. Silnik zaczął o wiele lepiej pracować ponieważ wcześniej na gazie nie równo chodził. Jednak po dojeździe do domu podłączyłem ponownie komputer i błąd odnośnie wypadania zapłonu znowu się pojawił i znowu na 3 cylindrze, dodatkowo auto zaczęło znowu nie równo chodzić i szarpać jednak i tak pracuję dużo lepiej niż wcześniej. Jak na razie zniknął problem z odpalaniem samochodu, od ostatniej naprawy jeszcze się nie zdarzyło żeby nie odpalił. Na czwartek jestem umówiony z mechanikiem spróbujemy jeszcze zamienić świece, może coś pomoże...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75] Klekoczący silnik, szarpanie na benzynie/gazie.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 30 Sro Lis 09, 2016 07:12
rafalmis1
Brak nowych postów [r75]Mała nawigacja
thorgalxxx Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Sie 22, 2014 07:37
dawidd
Brak nowych postów [R75] Mała kraksa
tomimacko Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Kwi 04, 2011 07:26
tomimacko
Brak nowych postów [R75] Mała moc do 3.800 obrotów
mecho Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Kwi 10, 2013 22:17
mecho
Brak nowych postów [R75] wymiana silnika 2.0 v6- mała moc
maciej75v6 Rover serii 75, MG ZT 7 Wto Maj 14, 2013 09:31
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink