Takie zakłady to niestety wyjątki Ojciec kiedyś oddał auto do blacharza i też wróciło umyte, wysprzątane z błyszczącą deską i jeszcze naprawili ułamane lusterko Mi kiedyś mechanior usyfił podsufitkę wsiadając w brudnej czapce no i oczywiście kierownicę (przed obszyciem). Dlatego gdzie jest to możliwe, to staram siębyć w warsztacie podczas naprawy auta
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 09, 2007 18:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gaziarze z Węgrowa, to naprawdę niezły zakład - namówiłem kiedyś kumpla, żeby u nich zagazował Tico, ale był jakiś problem z regulacją, to szef warsztatu wrócił się na koniec dnia i w białej koszuli pół godziny walczył, żeby wszystko było ok.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Czyli Rover 620ti ma silnik serii T czy nie. Jeśli nie to jakiej? Można to sprawdzić po nr silnika?
Mam jeszcze inny problem. Przy wymianie świec okazało się, że na 1,2 i 3 świecy jest płyn z chłodnicy. 4 była sucha. Trochę dymi na biało i jak się odpali to wzrasta ciśnienie w układzie chłodzenia - węże robią się twarde.
Tak, masz silnik serii T.
Objawy, które podajesz to prawdopodobnie uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Z tego co pamiętam Tomi mówił, że w serii T to nie są bardzo duże koszty.
Skontaktuj się z www.tomateam.pl jeśli będziesz szukał części.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No może być jeszcze pęknięcie głowicy, ale raczej mało prawdopodbne, żeby pękła od razu przy 3 cylindrach.
Nie wiem jak jest w serii T z uszczelką kolektora ssącego - czy może tamtędy się lać?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Założyłem do niego gaz sekwencję KME. Wydaje mi się, że na gazie jest trochę słabszy. Czasami też w czasie jazdy szarpie silnikiem jakby nie palił na któryś cylinder. Świece i przwody są nowe. Coś pechowy jest dla mnie ten samochód
Czasami też w czasie jazdy szarpie silnikiem jakby nie palił na któryś cylinder.
A to już coś nie tak.
Sprawdź kable do wtryskiwaczy - w R623 musiałem na gwarancji wymienić wiązkę przewodów od gazu, bo nie dochodził sygnał do jednego z wtryskiwaczy benzynowych (wada fabryczna wiązki) - to była II gen. ale jeśli w IV masz podobną wadę to może czasem coś niestykać i wypada jeden wtrysk.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Założyłem do niego gaz sekwencję KME. Wydaje mi się, że na gazie jest trochę słabszy. Czasami też w czasie jazdy szarpie silnikiem jakby nie palił na któryś cylinder. Świece i przwody są nowe. Coś pechowy jest dla mnie ten samochód
I będzie - nie ma się co czarować. Gaz to gaz. Są magicy, co to robia tak, że nie jest słabszy, ale spalanie gazu wtenczas to tyle co benzyny +50% :}}
Turbo, V-tece, fordowskie V6 na i tym podobne na sekwencji ciężko wyregulować - jak jest dobry dół to nie ma góry albo odwrotnie. Trzeba mieć w instalacje bardzo szybkie wtryski i reduktor z dużym wydatkiem. A to są koszty.
Podobne objawy miałem onegdaj w mondeo jak miałem zamontowany redutor jakiś mniejszy (nie pamiętam jaki, bo to dawno było) niby do 200KM miał być, ale mimo nowych świec, przewodów "przytykało" go czasami. Chwilowy wydatek gazu był za mały.
Wsadzili jakiś ze sporym zapasem i jak ręką odjął, ale auto i tak słabsze niźli na benzynie.
Co do głowicy - turbo ponoć tak mają, że się pocą spod głowicy i to nic strasznego. Ale płynu na świecach być nie powinno - dużo go ubywa?
Poza tym to jest nowa instalacja, może musi sie "ułożyć".
Układa się strojąc komputerem.
bobesh napisał/a:
spalanie gazu wtenczas to tyle co benzyny +50%
+20% i tak powinno być zawsze.
bobesh napisał/a:
Trzeba mieć w instalacje bardzo szybkie wtryski i reduktor z dużym wydatkiem.
Tak się robi dobre instalacje.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum