Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 22:16
Kozik napisał/a:
Mnie śmieszy najbardziej MG ZR 1.4 (o zgrozo wychodziły takie fabrycznie) bo to hańba, ZR wygląda na bardzo szybkie i sportowe auto a 1.4 nie jest baardzo szybki
Prawda!
kzrr napisał/a:
Heh, tak dodam bo przypomniała mi się jedna rzecz (mały OT). Kiedyś na spocie we wrocku, zagadaliśmy z emesem do kolesia który przyjechał na spot hondy (tuż obok) Roverem Coupe z silnikiem 1.8 VVC, ale anglik. Opowiadaj np ze widział w Anglii Coupety z silnikiem diesla
_
Swoją drogą - dlaczego kolejne R200 jest modyfikowane na styl MG ZR? To już wieje nudą na kilometr - zero oryginalności
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 22:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na razie pasuje i przerwe, trzeba funduszy dozbierac a potem sie zobaczy co bedzie ladnie i skladnie wygladac cos sie dopasuje, rynek z czesciami itp jest bardzo duzy
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 22:58 ]
obniżony na zdjęciu z innym R, nie poznałem właściciela z dokładką od ZR macie linka do foty:
[ Dodano: Pon Maj 07, 2012 14:45 ]
No dobrze forumowicze.. Doszło kilka paczek pod moja nie obecność, a to owoce
Bardzo fajnie i stylowo, najważniejsze że tobie sie podoba. Jak dla mnie wszystko na plus, ładny niski i agresywny, nie widziałem jeszcze roverka z brą, sam zastanawiałem się kiedyś nad założeniem.
rover200dermet,
dużo dodatków, które wrzuciłeś (żółte światła w zderzaku, stickerbomby, maskotka) kojarzy mi się nieodłącznie ze środowskiem JDM, czyżby inspiracja?
A mi sie podoba, widać styl i charakter. W ciemno jestem w stanie powiedzieć, że samochodem jeździ ktoś zdecydowany a nie jakaś dupa co nie wie czy przykleić naklejke tu czy tam, wkręcić żarówkę od wartburga czy zostać przy ori.
Niestety muszę się zgodzić, wolę auta bardziej dystyngowane, tajemnicze i poważne...
Ale wiadomo, co osoba to inny gust
Panowie, do dyskoteki jeszcze ho ho daleko...
Dla porównania wpiszcie sobie "russian tuning" w wyszukiwarce
Przyznam, że sam dziwnie czuł bym się jeżdżąc ze stickerbombem czy ludzikiem na zderzaku, ale IMHO ma coś w sobie, podoba mi się.
[ Dodano: Sro Maj 23, 2012 12:59 ]
Markzo napisał/a:
brakuje felgi wywaliłbym to bra z maski, nie pasi wg mnie.
W pełni się zgadzam. Zrobiłbym dokładnie to samo.
Te Rover'owskie felgi pasują do oryginalnego wyglądu, tutaj widziałbym coś lżejszego wizualnie jak fele z MG ZR lub podobne.
A mi się podoba takie zestawienie W końcu coś innego, świeżego.. Fakt, do pełni szczęścia brakuje dobrej felgi, nawet 17cali z ZR'a by się sprawdziło Nie mniej na prawdę podoba mi się Ciekaw jestem czy bra sprawdziłaby się na srebrnym lakierze w połączeniu z Black AE i czarną siatką zamiast żeberek w grillu
rovek, Beda fotki, w nastepnym tygodniu daje samochod do mechanika/lakiernika bedzie tylny zderzak od zr i koncowy tlumik lekki bass
Wiec wtedy wrzuce jakies fotki..
rovek napisał/a:
A mi sie podoba, widać styl i charakter. W ciemno jestem w stanie powiedzieć, że samochodem jeździ ktoś zdecydowany a nie jakaś dupa co nie wie czy przykleić naklejke tu czy tam, wkręcić żarówkę od wartburga czy zostać przy ori.
Masz racje, przemysle co chce zrobic. Odkladam kase i kupuje, naklejam juz w przemyslane miejsce..
brkzzz napisał/a:
dużo dodatków, które wrzuciłeś (żółte światła w zderzaku, stickerbomby, maskotka) kojarzy mi się nieodłącznie ze środowskiem JDM, czyżby inspiracja?
Tak właśnie brkzzz, inspiracja JDM!
[ Dodano: Czw Maj 24, 2012 14:10 ]
Panowie, a co do felg to macie racje.. bede szpilki wymienial bo chce wlozyc cos o ET35 a niestety te orginalne szpilki sa za ktorkie ( i wtedy jakas felga oczywiscie pod styl JDM
Wydaje mi się że ET ma niewiele wspólnego z długością szpilek, to raczej kwestia grubości samej felgi w miejscu mocowania śrub.
Mała rada - szukaj felg Hondy, Wtedy ominie Cię problem zmiany nakrętek (i tu i tu są sferyczne), no i JDM to chyba przede wszystkim Civic
Ja wrzuciłem oryginalne felgi Hondy 15x7', ET nie znam szczerze mówiąc (oceniam między 35 i 40) i nakrętki pasowały z oryginalnych felg stalowych Rovera a że są to felgi z dekielkami, to za przeproszeniem, w dupie mam, że są przelotowe.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Maj 25, 2012 07:26
rover200dermet napisał/a:
Panowie, a co do felg to macie racje.. bede szpilki wymienial bo chce wlozyc cos o ET35
nie ma potrzeby wymieniać szpilek do ET 35, zresztą jak kolega wyżej napisał generalnie nie ma żadnych problemów na relacji ET/długość szpilki. BTW może ci felga, opona obcierać przy za małym ET - super by było jakbyś miał możliwość przymiarki takowego zestawu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum