moja 75-tka nawet bez grzania od pierwszego strzała pali tylko u mnie w Holandii jak na razie najniższą temperaturę jaką zanotowałem przy odpalaniu auta to -5°C
Remi i Ty do PL chcesz jechać ... chyba, że masz ciepły garaż .... a te swieczki to koniecznie sprawdź ... i przekaźnik .... bo to coś jest grubo nie teges, ze on tak pali przy -2 ... mi lepiej przy -22 odpalał
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
To samo mu wczoraj pisałem ale on leje skydda w stężeniu 10 x większym niż zalecane wiec może przez to
Co do tematu ja nigdy zimą nie miałem kłopotu z autem czy to R czy to AR zawsze daje rade. Kanciak kiedyś nawet z miesiąc przestał w garażu gdy temperatura spadła poniżej -20 postanowiłem sprawdzić czy odpali. Przy odpalaniu profilaktycznie dwa razy przegrzałem świece przekręciłem kluczyk zakręcił dość ciężko ale odpalił. Alfa tak samo jedynie jak postoi kilka dni nie ruszana to czuć, ze ma ciężej przy odpalaniu ale jak używana na co dzień odpala bez problemu Jedynie kultura pracy przez pierwsze minuty to tragedia
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
szoso, Pływak, No co wy sie mnie czepiacie. TO ze leje skydda i benzynę to nie ma nic do odpalania auta i nie po to to leje Nie chce mieć znowu ze mi złapie paliwo w czasie jazdy i tyle.
greg-si, Mi tak zawsze przygasało, w 220 i 25 oraz teraz w 45, a klemy mam dobrze przykręcone bo specjalnie wymieniałem na inne bo te oryginalne to się nie dało przykręcić po wymianie akumulatora
Brt, No muszę jakoś dojechać dziś nie fajnie kurcze bo jest -8°C Jutro jeszcze więcej zapowiadaj tylko się teraz modle żeby starczyło akumulatora na odpalanie jedno razowe A w garaż mam piecyk wiec nawet jak nie odpali to mam jeszcze malucha i do sklepu po świece dojadę
Nie teges cos jest na 100% tylko tak to jest jak było ciepło a człowiekowi się nie chciało grzebać przy aucie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi .... jak nie odpalisz. to weź kawałek przewodu grubego i na krótko podaj prąd z akumulatora do świec na kilkanaście sekund ..... i wtedy spróbuj odpalic .... jak zapali, to będziesz miał winnego (przekaźnik) .... a możesz jeszcze spróbować przy otwartych drzwiach przekręcić stacyjkę .... jak światełko wnętrza przygaśnie wyraźnie, to raczej świece biorą prąd i gdzieś idziej szukałbym przyczyny takiego odpalania.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Brt, Ja wiem. tylko ani nie ma miernika teraz ani jakiegoś kabelka. Jedynie mam narzędzia kilka. Cala torba ze sprzętem elektrycznym jest w PL, nawet kable rozruchowe zostawiłem tam
Z lampka to wiem i rzecz w tym ze nic nie przygasa Pojadę za chwile do Obi może kupie jednak kawałek przewodu dobrego lub miernik
walkie, hehe.. to już chyba prędzej postawie kuchenkę campingowa pod miska oleju
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ZR dzis nie odpalil paliwo zamarzlo pomimo lana skyyda... Pelny bak. paliwo shell / neste.
Wstawiony do garazu na 1,5 h odpalil od reki, wiec jedyny wniosek, paliwo zamarzlo.... nie moglem nawet gruszki ruszyc bo byla jak kamien ... Co my lejemy do tych samochodow... O_0
ZS odpalil od reki bez laski , a ile lat tam ma aku nawet nie wiem ... w ZR nowy mocny bosh ale z krecenia nici jak paliwa nie ma
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
szoso, Pływak, No co wy sie mnie czepiacie. TO ze leje skydda i benzynę to nie ma nic do odpalania auta i nie po to to leje Nie chce mieć znowu ze mi złapie paliwo w czasie jazdy i tyle.
No ale nie ma sie co spinać przecież to żart był po to dałem emotke na końcu Swoją drogą szewc bez butów chodzi bo niby dr hab. silniki iDT/SDi, a tu takie rzeczy
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
slax i plywak ale POMIDORUJECIE fizyki nie oszukasz... jezeli chcesz dowodzic wyzszosci lata nad zima, to ok, ale co to ma wspolnego z dyskusja o odpalaniu ?
To ze czesciej klekoty maja porblemy, nie swiadczy o ich zlym stanie technicznym. Moj ZR ma nowe swiece, nowy aku, zalany do pelna + skyyd... wiec zrobione wszystko co mozna bylo,a mimo to przy -2X stopni, bo nie wiem ile w nocy bylo, to nie odpalil, a ZS na benzynie odpalil, na starym aku,,, tzn, ze ZS jest sprawny technicznie a diesel nie ? i to ze wstawicie emote nie zwalnia z pisania bzdur ...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U mnie takie coś się dzieje przy odpalaniu Ciekawe jak będzie przy -10°C
Expercie iDT, po obejrzeniu filmiku, jeden podstawowy błąd, za krótko grzejesz świeczki, jak i za pierwszym , tak i za drugim razem. Poczekaj 15-20 sek, ponownie grzanie i kolejne 15-20 sek i dopiero zakręć. U mnie dzisiaj o poranku -15, i grzałem tak jak Ci piszę, max 3 sek kręcenia i zagadał.
Jugol ... przy -2 to bez grzania powinien zagadać .... na bank coś nie teges jest ... co z tego, że przytrzyma nawet 20 sekund świece ... jak one nie grzeją
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum