Forum Klubu ROVERki.pl :: Co wybrac? MG ZR 160Km czy MG ZR 2.0 idt 113kM?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Co wybrac? MG ZR 160Km czy MG ZR 2.0 idt 113kM?
Autor Wiadomość
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:02   

maniaq napisał/a:
a jak dzwiek i osiagi, to nadal ZS v6 a nie VVC ;)


to tak jakbyś porównał poloneza z silnikiem rovera (ZS 180) do fiata 126P (VVC)

jedna rzecz, ZS sporo więcej pali od VVC, z pewnością jest tam więcej miejsca (bagażnik) ale porównaj koszt rozrządu, ubezpieczenia itp mnie na ZSa nie stać (JESZCZE :D )
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:09   

Zakup auta ZR vvc i ZS 2,5 to tak samo trudny temat...

Jednak nie przekona mnie nikt ze osiagi i spalanie VVC usprawiedliwiaja takei koszty eksploatacji :) mi ZS pali narazie ciagle 10-11 :) fakt ze nie jeszcze za duzo po W-wie raczej pod wawa, Piaseczno itp. A dystanse to 12km i gaszenie 22 km wiec nie nazwalbym tego ani trasa ani miastem ;)


Ile pali VVC bo jak czytam to tez blizej 10 niz 7 ;)

Jak bede mial leciec w trase to ... ZRem :) w trasie niech bedzie 6,5 do 7 , przy SZYBKIEJ trasie ;) jakbym sie wlokl to i ponizej 6 wezmie ;)

ZS-em jak sie wloklem po zakupie wzial 7,6 :D wiem ze nigdy nie zrobie drugi raz takiej trasy - bo korki na remontach, weekend , auto na niemieckich blachach do ogarniecia byly kablepo zakupie itp... wiec v max bylo kolo 140.

CO ile robisz rozrzad >? bo ja z zalozenia po zakupie raz :) wliczam to w ABC pozakupowe, bo nie wierze w zapewnienia handlarzy a auto robie DLA SIEBIE :) filtry oleij, plyny... to jest dla mnie podstawa po zakupie :)

Ubezpieczenie... nie jest duzo wyzsze niz ZR-a.

Bagaznik.... moze i wiekszy, ale uwaga !! ! belke tla fotograficznego 2,7 metra latwiej mi bylo do ZR-a zapakowac niz do ZS-a :D wiec moze wiekszy, ale nie znaczy pakowniejszy :D same litry sie nie licza ;) jeszcze dostep i ich wykorzystanie :D

Rower w ZS wchodzil bez rozkladania foteli, w ZR juz pol auta :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:20   

maniaq napisał/a:
CO ile robisz rozrzad >?


co dwa lata

[ Dodano: Pią Lut 10, 2012 12:20 ]
Cytat:
Ubezpieczenie... nie jest duzo wyzsze niz ZR-a.


no ja odczułem zmianę z 1.4 na 1.8 jeśli chodzi o kasę za ubezpieczenie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 12:30   

kazda sprawa inna :) kazdego gusta inne...

Pewnie jakbym powiedzial ile place za to ze mam blachy WPI - niewazne czy ZR czy ZS... to bys sie za glowe zlapal. Niestety Janosikowe placi sie w stolicy na kazdym korku O_o i teoretycznie zarabiamy wiecej heheheh tiaaa a :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 13:27   

Cytat:
coś wam powiem mam 156 KM 375 nm i saab 9-3 2.0 iT 185KM nie miał nic do powiedzenia jak patrzyłem na niego we wstecznym lusterku.... wiec juz tak nie chwalcie VVC :) Diesel też potrafi cisnąć :twisted: :twisted: :twisted:

Trafiłeś na jakiegoś słabego kierowce w tym ZR. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 19:04   

leszczu napiasł,
Cytat:
Trafiłeś na jakiegoś słabego kierowce w tym ZR.


ZR ja jechałem....
ale wiedziałem ze zwolennicy PB będą mówić ze ten co przegrał słabo jechał :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pią Lut 10, 2012 19:04 ]
Gruby530d, poniżej to jest ile 7?? nie wyprzedziłem go o długość maski czy auta ale nie będę ci przekonywał... vvc jest nie do zjedzenia i tyle :D a jeśli chodzi o temat to dołączam sie do tego co napisał maniaq, czyli jeśli bena to tylko 2.5 v6
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 22:53   

maniaq napisał/a:
Jednak nie przekona mnie nikt ze osiagi i spalanie VVC usprawiedliwiaja takei koszty eksploatacji :)
Jakie koszty eksploatacji? Chyba jedyne co mi padło za 4 lata jeżdżenia to cewka zapłonowa, świece, sonda lambda - każda z tych częsci po około 150zł... więc koszty śmieszne. Znajomy przywiózł pięknego, zadbanego ZTka 2,5 - co pierwsze wyszło? Nie zgadniesz - HGF...
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:17   

Firq napisał/a:
Gruby530d, poniżej to jest ile 7?? nie wyprzedziłem go o długość maski czy auta ale nie będę ci przekonywał... vvc jest nie do zjedzenia i tyle a jeśli chodzi o temat to dołączam sie do tego co napisał maniaq, czyli jeśli bena to tylko 2.5 v6

szoso:poprawiłem cytat
Nie musisz przekonywac, jak nie rozumiesz co pisze. Chodzi mi ze taki saab ma kiepskie osiagi i ze go wyprzedziles nie znaczy ze bedziesz szybszy od zr160. Osiagi z katalogu do 100 slabe + waga duzo wieksza niz zr ... VVC zje byle jaki samochod bo tez jakis cudow nie ma, ale na 400 metrow napewno nie bedzie to zr diesel z zajebistym momentem w malym przedziale.
Co do zs podobna sytacja. Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania. A spalic musi swoje, a wcale lepiej jechac nie bedzie od malego zr. W kosztach to juz wogole robic v-ke a zwykle 1.8 to koszty 5 razy wieksze.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Lut 11, 2012 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 07:51   

Gruby530d napisał/a:
Co do zs podobna sytacja. Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania. A spalic musi swoje, a wcale lepiej jechac nie bedzie od malego zr. W kosztach to juz wogole robic v-ke a zwykle 1.8 to koszty 5 razy wieksze.

dla zabawy stanąłem na kresce z ZR160 i 200Vi, oba przegrały :) ZS waży ok 100kg więcej od ZR (mojego wazyłem 1220kg), weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając, seryjna KV będzie miała okolice 170KM. Koszty przy V6, które są na prawde duże to tylko rozrząd, reszta jak do normalnego auta, zresztą teraz rozrząd z robocizną już idzie się w okolicach 1600zl ogarnąć, więc nie jest źle ;)

Na pewno ZR będzie się lepiej prowadził, bo jednak Kseria 1.8 waży pewnie z 70kg mniej niż KV6, więc będzie mnie orał przodem, oczywiście ZR 160, bo ZR diesel raczej tak samo jak ZS, bo ciezki klocek nad przednia osia ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 09:20   

Gruby530d napisał/a:
Co tu porownywac male lekkie zr do sedana zs. Silnik 2,5 v6 i ile km? Z 6 cylindrow niewiele wiecej wycisniete od 1,8. Ten silnik ladnie pracuje buczy ale nie jest stworzony do sciagania.


chyba nie miałeś do czynienia z V6 w ZSie, jak go dobrze przytrzymasz na obrotach na starcie to ŻADNE VVC seryjne nie da rady, przy 3,5-4tys dostaje takiego kopa jak hondowski vtec co widać na wykresie, VVC jedzie równiutko a kick przy 4,5tys jest dużo mniejszy niż V6, poza tym co tu wiele porównywać oprócz dużo większej mocy, momentu ma tyle że zje też cipniętego diesla
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 09:24   

ten kop powinien byc niżej, u mnie wygląda to tak a nie inaczej, bo mam za mało restrykcyjny końcowy tłumik i w niższej partii obrotów auto sporo traci, przez spadek ciśnienia spalin w wydechu nie widać działania BALANCE VALVE - VIS, własnie przy ok 2700obr/min, poprawki już się zaczeły, wtedy auto powinno miec ok 200Nm juz przy 2tys obr/min.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 14:51   

Gruby530d,
wg autocentrum.pl mg zr od 0-100 1.8 WC 160 / 6900 260 7.8s
wg autocentrum.pl saab 9-3 0-100 2.0i T 185 / 5500 263 8.5
kawa na ławie różnica ciut ponad pół sekundy

Cytat:
Osiagi z katalogu do 100 slabe

Cytat:
saab ma kiepskie osiagi

czyli ze saab do setki kula się pół sekundy dłużej to jest słaby ok czyli zr vvc to szatan bo pół sekundy szybciej kula sie do 100
:rotfl: :rotfl:

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 14:51 ]
Kozik, nie dyskutuj z Gruby530d, bo jego vvc zje każdego czy to zs 2.5kv6 czy tez każdego klekota :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 16:54   

Firq napisał/a:
Gruby530d,
wg autocentrum.pl mg zr od 0-100 1.8 WC 160 / 6900 260 7.8s
wg autocentrum.pl saab 9-3 0-100 2.0i T 185 / 5500 263 8.5
kawa na ławie różnica ciut ponad pół sekundy

Czyli ciut ponizej 1 sekundy do 100 to duzo

Cytat:
Osiagi z katalogu do 100 slabe

Cytat:
saab ma kiepskie osiagi

czyli ze saab do setki kula się pół sekundy dłużej to jest słaby ok czyli zr vvc to szatan bo pół sekundy szybciej kula sie do 100
:rotfl: :rotfl:

Na silnik 2.0 Turbo to bardzo slabo, inne 2 litrowki nie uturbione maja takie osiagi.

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 14:51 ]
Kozik, nie dyskutuj z Gruby530d, bo jego vvc zje każdego czy to zs 2.5kv6 czy tez każdego klekota :D


A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke. Poczytaj 5 razy kogo zje vvc a kogo nie.

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 16:54 ]
weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając, seryjna KV będzie miała okolice 170KM.

Akurat na hamowni ogladalem wykresy 3 egrzeplarzy zr 160km i zaden nie mial wiecej niz 160km ale ponizej 150 tez nie. Wiec jakies slabe te modele spotkales. Jeden nawet byl zagazowany i na gazie mial 157km - na benzynie 159
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 19:12   

Markzo napisał,
Cytat:
weź pod uwagę, że mało który ZR ma 150KM, o 160 nie wspominając


było to potwierdzane wykresami z hamowni nie jeden raz na tym forum...
ale racja Gruby530d, te modele były słabe i wogóle... VVC wymiecię Saaba L-serie itd i pewnie Vi tak samo :D
Gruby530d napisał,
Cytat:
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke.

VVC chamuj sie troche bo na podwórku nie jesteś....
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 19:19   

Firq napisał/a:
[b]]
VVC chamuj sie troche bo na podwórku nie jesteś....


To ty sie zastanow co piszesz. Jak nie znasz nawet ortografii, to jak mozesz komus mowic z kim ma rozmawiac.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 19:24   

Gruby530d napisał/a:
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke

no no tylko bez takich, trochę nie ładnie tak pisać :nonono:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 19:27   

Cytat:
To ty sie zastanow co piszesz. Jak nie znasz nawet ortografii

fakt mój błąd "Hamuj" a co ma ortografia do przesłania ??
Bo z tobą nie warto rozmawiać
i kończmy ten temat podsumowując
alexkret kup mg zr vvc bo to szatan niesamowity i zwróć uwage żeby trzymał serie czyli 160Km i owocnych poszukiwać życze :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Gruby530d 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 86
Skąd: Szczucin

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 21:07   

szoso napisał/a:
Gruby530d napisał/a:
A pouczac kogos z kim ma dyskutowac to mozesz swoja matke

no no tylko bez takich, trochę nie ładnie tak pisać :nonono:


No sorry troche zle zareagwalem. Ale jakby o Tobie jakis buraczek pisal ze nie ma poco rozmawiac. Bo go zabolalo ze ktos pisze ze go benzyna 1,8 160km objedzie. Pojecia nie ma jak cos jezdzi, bo nie jezdzi na sciagania na 400 metrow. I jego najwiekszym podbojem w zyciu jest saab 185km o osiagaj nieadekwatnych do silnika uturbionego. Dla niego 0.7s do 100 to nic. Teoretycznie liczac 10% roznicy do 100, to na 400 metrow to jest 40metrow. Czyli ile dlugosci samochodow? Zadnych agrgumentow nie moze przedstawic tylko ze ktos wyprzedzil, albo na forum bylo. To niestety nie bedzie mi tu pisal zeby zemna nie dyskutowac. Niech napisze jakis argument potwierdzony, a nie z jego bujnej wyobrazni.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 22:21   

Cytat:
Bo go zabolalo ze ktos pisze ze go benzyna 1,8 160km objedzie

nikt nie pisał ze o starciu vvc z idt tylko mowa była o tym ze idt tez potrafi cisnąć tu sie kłania czytanie ze zrozumieniem
Cytat:
bo nie jezdzi na sciagania na 400 metrow

CZAD :mrgreen: :mrgreen:

Cytat:
Teoretycznie liczac

a jak sie liczy teoretycznie??
Cytat:
Dla niego 0.7s do 100 to nic

mówiliśmy o przyśpieszeniu do 100 gdzie różnica wynosi około pół sekundy It vs vvc a ty juz wyskoczyłeś ze jak to napisałeś (ścigania na 400m) pewnie od świateł do świateł z jakaś Calibrą :mrgreen: :mrgreen:
Cytat:
I jego najwiekszym podbojem w zyciu jest saab 185km o osiagaj nieadekwatnych do silnika uturbionego

coś ty sie tego saaba uczepił ?? boli cie to że dupowóz kula sie do setki w 8.5 sekundy ??
Fakty są takie że z 4 lata temu nie było wogole tematu idt vs VVC ale teraz troszke sie pozmieniało plusem vvc jest ze na 2 biegu dobija 100 a plusem idt jest to ze na starcie zapinasz dwa i przerzucasz jeden bieg i juz tez masz 100 :D bo u mnie na wykresie widać ze mimo wysokiej górki z momentem to przy 4600 obr nadaj jest te 230 nm ......

Cytat:
Ale jakby o Tobie jakis buraczek pisal ze nie ma poco rozmawiac

kiedyś ktoś na forum miał fajny opis który pozwole sobie zacytować
nie dyskutuj z idiotą bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
poddaje sie wygrałeś koniec tematu ;] ;]
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 10:38   

jak już tak dumamy to niedawno jak nie było jeszcze śniegu, ścigałem się z rolki z jakimś volvo v70 jak się później okazało 230KM ja jechałem od 2 tys na 2 biegu a obok słyszę psss psss psss (blow) słyszę że gość się ściga, to docisnąłem głębiej już było za późno by redukować na 1 bieg, a gość z boku cały czas psss psss jak dokręciłem do 4,5 tys. i wyżej to objechałem gościa znacznie.
Ale do czego zmierzam, okazało się że to kolega kupił to volvo. Przejechałem się później nim... okazało się, że mój torsen miał konkretne znaczenie bo mi auto wcale nie grzebało a on miał dużo gorsze opony i brak szpery. gdyby miał trakcje to bardzo możliwe że by mnie objechał.
Także nie ma aż tak dużego znaczenia ile auto ma kuni a jaką ma trakcję, przełożenia itp
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Rover 45 2,0 tdi 113km
badyl1982 Chcę kupić ROVERka 1 Nie Maj 23, 2010 19:22
azer
Brak nowych postów MG ZR 2.0 113KM - Chojnice
flow Chcę kupić ROVERka 10 Nie Cze 07, 2015 14:33
flow
Brak nowych postów Rover 45 2.0 TD 113KM
lukey25 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Sty 15, 2015 15:09
dawidmdj
Brak nowych postów witam Panowie R45 2.0 TD 113KM 2005r??
Fargo80 Chcę kupić ROVERka 2 Wto Maj 11, 2010 21:58
Fargo80
Brak nowych postów [MG ZR 160km prośba o opinie]
mygyzyry Chcę kupić ROVERka 3 Pon Cze 01, 2015 13:55
Vaticinator



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink