Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 800 - Czy warto w to wchodzić?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Pon Cze 10, 2013 20:56
Rover 800 - Czy warto w to wchodzić?
Autor Wiadomość
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 20:49   

kuuuurde, taka fura, z takim silnikiem i LPG za takie pieniądze... aż mi się jej przez chwilę zachciało :D
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 08, 2013 20:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 08, 2013 21:09   

Heheheh... a co masz na myśli mówiąc "dozywocie"? Ze nie sprzedam go?
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 22:31   

piora,

Nie sprzedasz... chyba, że kolejnemu zakręconemu fanatykowi ;-)
wszyscy się pukają w głowę jak im mówię czym jeżdżę :)
Ojciec na mojego galeona nie chce patrzeć i mówi mi, żebym kupił porządny samochód :P czyli nowszy i łatwiejszy w naprawianiu
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Nie Cze 09, 2013 22:57   

Cześć ponownie.

Słuchajcie, mam nadzieję, że nie irytujecie się, że tutaj wklejam różne oferty. ale mam wrażenie, że jestem już tuż przed zakupem i po prostu chciałbym fachowców popytać o zdanie zanim wyruszę w Polskę.

http://moto.gratka.pl/tre...4cd7d22749afb,1

Sprawdźcie ten. Na pierwszy rzut oka wygląda spoko, ale koleś napisał, że ma manuala a widze że jest automat. Kto wie ilu rzeczy jeszcze nie dopisal. Zzewnątrz spoko w środku tez spoko nawet.

[ Dodano: Nie Cze 09, 2013 22:57 ]
Aha i możecie npisać ile Wam pali w automacie silnik?

W mieście i na trasie.

Jesli macie w LPG to tez napiszcie proszę. Dziekuję.
Ostatnio zmieniony przez piora Pon Cze 10, 2013 21:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 10, 2013 06:59   

Generalnie mam do tego rovera 10 km jak będziesz chętny mogę podjechać .

To już jest poliftowa wersja czyli immo jest .

2.7 V6 Benzyna (jeśli sonda sprawna ) miasto 16-20 litrów Trasa 8-9 litrów

LPG miasto 20 litrów trasa 11-14 litrów .



Vigoslaw u mnie jak mówię czym jeżdżę to 96% ludzi dopóki nie zobaczy to nie wie o co chodzi . Za to Ci co wiedzą to bardzo chwalą poza tym ten mój japoński motór nie do zamordowania buda nigdzie nie zgniła to jeszcze będzie jeździć a jeździć .
 
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Pon Cze 10, 2013 08:24   

A Ty Soviet masz dwulitrowa jednostkę?

Oraz...

Jasne jeśli nie będzie to dla Ciebie zbyt duży problem to fajnie byłoby żebyś sprawdził swoim okiem tę furkę. :)
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 10, 2013 10:27   

piora,

Ładny egzemplarz...

Z tyłu ma podejrzane światła... jeżeli jest to przedliftowy, to powinien mieć swiatłą żółte...

Zastanawia mnie jeszcze czemu środek jest przedliftowy (patrzę na siedzenia i boczki w drzwiach)

Poza tym widziałem już go jakiś rok temu na sprzedaż, więc jest podejrzenie że długo stoi w komisie,

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 18:07   

E to ja widzę R800 co ludzie od 3 lat próbuję sprzedać . Jak kupować to najlepiej coupe z 2.7 motorem .

Jeśli jesteś zainteresowany bardzo bo nie będę jeździł dla widzi mi się .


Ja mam przed liftem a mam wszystko prócz fotela pasażera i kanapy przed liftem resztę już powymieniałem .
 
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 18:13   

Nie... chyba odpuszczam tak duży silnik. Sporo jednak tych 20 litrów na gazie.

Odkurzyłem internet i znalazłem ogłoszenie w którym dziadek sprzedaje wersje 820 si ale z (najprawdopodobniej) zepsutym sprzęgłem, wysprzeglik.. cos takiego mówił.


Wiem, że to troche wróżenie z kart, ale czy ktoś wie jaki koszt ewentualnych napraw by był?

Oraz czy jest gdzieś info o modelach Rovera 800? Co zawierały jakie wyposażenie itd? Bo nie chcę cały czas dzwonić do właśicicieli i pytać jakie ma wyposażenie.

W czwartek jadę zobaczyć ten samochód. Mam parę minut więc sprawdzę jak to wygląda:
http://tablica.pl/oferta/...html#3aff158834
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 21:32   

2.0 Strasznie biednie chodziło wiem bo miałem za duża buda po prostu i bardziej awaryjne i spali też swoje , na Twoim miejscu jak chcesz bez awaryjnie ja bym szedł w 2.7


Ten ze zdjęcia maska i grill do wywalenia .
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 22:26   

Co do mułowatości, jak ktos przesiadl sie z 2,7 na 2,0 to faktycznie moze odniesc takie wrazenie, z reszta zdecydowanie sie nie zgadzam :P

Spalanie prosze bardzo obecna srednia 9,23 L/100km a to dowód
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe

Gdzieś na necie sa dwa 827 za 3000, jeden do jazdy drugi na czesci oba automaty, z łodzi
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 00:52   

Wysprzęglik swego czasu kosztował mnie ~250zł + robocizna, gorzej jeśli się okaże że to sprzęgło bo wtedy wyjdzie więcej.

Czy 136KM silnik będzie za słaby do ~1400kg auta? Wg mnie nie, ale to już zależy jak kto jeździ. Jak chcesz więcej mocy to szukaj wersji turbo, u mnie spalanie na poziomie 12l/100 przy mieście głównie.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 07:23   

AndrewS napisał/a:
Co do mułowatości, jak ktos przesiadl sie z 2,7 na 2,0 to faktycznie moze odniesc takie wrazenie, z reszta zdecydowanie sie nie zgadzam :P

Spalanie prosze bardzo obecna srednia 9,23 L/100km a to dowód
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe

Gdzieś na necie sa dwa 827 za 3000, jeden do jazdy drugi na czesci oba automaty, z łodzi


Obydwa z uszkodzoną skrzynią i tylko jeden zarejestrowany .
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 13:48   

2.0 T-seria nie jest silnikiem awaryjnym! To stara poczciwa żeliwna konstrukcja z aluminiową głowicą. Nie mażadnych problemów z tym silnikiem oprócz tego, że nie za bardzo są szczelne i potrafią lać spod uszczelniaczy wałków rozrządu czy też spod pokrywy wałków. Poza tym też można powiedzieć, że są nie do zajechania.
Koszt wysprzęglika to grosze bo około 200zł. Koszt sprzęgła też bo ze dwa lata temu wymieniałem i Nationala miałem za 350zł. Koszt termostatu jakieś 30zł. Pompa wody jest poza paskiem rozrządu więc wymiana nie wymusza robienia całości, a poza tym jest trwała. Koszt rozrządu smiesznie niski bo pasek pewnie ze stówę plus napinacz ze 150zł.
Jeśli chcesz mieć najmniejsze spalanie w R800 to bierz 2.0 wolnossący. PB tak jak andrewS pisał, a LPG możesz sobie sprawdzić na moim przykładzie:

http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe

W porównaniu do 2.7 to niebo a ziemia, ale oczywiście coś za coś. Dla sovieta 2.0 to muł i pewnie ma racje przesiadając się z 2.7 :)
Nie chce siać propagandy bo nie miałem silnika hondowskiego, ale z tego co pamiętam to maciej mówił kiedyś, że jak poszła głowica w ich 827 to silnik nadawał się tylko na złom bo koszt naprawy był kosmiczny rzędu kilku tysięcy zł. Chodziło o jakieś sprawy związane z zaworami.

Co do tego egzemplarza z ogłoszenia to jest jakiś dziwny bo siedzenia ma przedliftowe bez przeszyć wzdłużnych, a deska jest już z airbagiem. Airbag pasażera jakoś dziwnie odstaje. Poza tym brakuje środkowego zagłowka z tyłu (chyba że wtedy nie był obowiązkowy). Co do lamp to pewnie sobie wymienił na dymione bo ładniejsze.
Tego bym się nie czepiał ale widziałem już sporo ogłoszeń poliftowych 800setek z lampami przedliftowymi i tego nie rozumiem.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 21:48   

Tam się nic z zaworami nie dzieje tylko tyle że popychacze wytrzymują koło 150tys ( kupiłem sobie nowe po 72zł AJUSY ze zniżkami i cisza spod maski ) Chyba że rozrząd poleciał ale to z niedbalstwa .

Mimo wszystko dalej się upierał że jeśli ktoś nie ma mechanika i elektryka albo sam nie zajmuje się tym hobbystycznie nie powinien pchać się w 800 . To nie jest Audi A3 1.9 tdi 110k że na forum wszystko jest super ekstra opisane jak co po kolei i z obrazkami . Jeśli coś się zepsuje albo coś podobnego to licz na siebie w najlepszym przypadku na to forum .
 
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Pią Cze 14, 2013 09:18   

Witam,

Wczoraj byłem oglądać tę 800-tkę z Gdańska. Odcień granatowy. W środku wszystko działało, chociaż widać że to furka na dojazdy do pracy jakiejś robotniczej.
Brudny w środku, skóra trochę zniszczona, ale wszystko działało. Wsteczny cięzko wchodził. Byłem tam tylko żeby przymierzyć się do tej dużej maszyny
i muszę powiedzieć, że świetnie się tam czułem. Fotele bardzo wygodne. Z tyłu też bardzo duzo miejsca. Na liczniku ponad 320000 km.

Podczas, krótkiej jazdy miałem wrażenie, że coś z lewej strony przy przednim kole jest nie tak. Może to samo było z prawej strony, ale tam nie siedziałem.
Największa bolączka tego samochodu to niestety korozja. Która zaatakowało już chyba wszystko. Od maski, przez drzwi aż po klapę bagażnika. Nawet na
jednym zawiasie od drzwi też widziałem tego sporo. Progi były ok, ale z zewnątrz słabizna.

W następnym tygodniu jadę zovbaczyć ten samochód:
http://tablica.pl/oferta/...html#c02bb5fc93

Typ trochę dziwny przez telefon, idzie w zaparte i chwali samochód który od 4 lat w ogóle nie jeździł. Z jednej strony to dobrze, z drugiej jednak
obawy są. Wersja podobna do tego z gdańska tylko, że turbo i w gazie. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym sprzedawcą? Czy ktoś oglądał tę furkę? CO o niej sądzicie.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 14, 2013 11:51   

piora napisał/a:
Typ trochę dziwny przez telefon, idzie w zaparte i chwali samochód który od 4 lat w ogóle nie jeździł.
to wróży kłopoty...
Gaz i turbo to nie najlepsza kombinacja w T-serii
 
 
 
piora 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 15



Wysłany: Pią Cze 14, 2013 12:57   

A dlaczego tak uważasz? Masz jakieś konkrety? Ktoś coś takiego miał?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 14, 2013 15:43   

piora, sa silniki z Turbo co lubią gaz i takie co nie lubią, t-seria nie lubi. Co do aut ktore długo stały - mialem jedno przez to stanie dużo mniejszych i większych awarii wynikło, auto musi jeździc
 
 
 
Stanislaw 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 188
Skąd: Francja

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 14, 2013 16:57   

piora a to auto to nie plywalo przypadkiem? ma jakis dziwny nalot na tapicerce drzwi,plastikach kierownicy i silnika.
_________________
Stanislaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów Rover 75 2,5l czy warto
stan83 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Lut 26, 2015 10:15
stan83
Brak nowych postów [rover 45] czy warto ?
SlawekS Chcę kupić ROVERka 2 Wto Cze 08, 2010 08:47
orson
Brak nowych postów [Rover 200] - Warto ?
Mosiek Chcę kupić ROVERka 5 Czw Cze 03, 2010 19:49
colin1983
Brak nowych postów [Rover 45] Czy warto?
davep Chcę kupić ROVERka 0 Nie Lut 15, 2015 21:56
davep



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink