Nie sprzedasz... chyba, że kolejnemu zakręconemu fanatykowi
wszyscy się pukają w głowę jak im mówię czym jeżdżę
Ojciec na mojego galeona nie chce patrzeć i mówi mi, żebym kupił porządny samochód czyli nowszy i łatwiejszy w naprawianiu
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Słuchajcie, mam nadzieję, że nie irytujecie się, że tutaj wklejam różne oferty. ale mam wrażenie, że jestem już tuż przed zakupem i po prostu chciałbym fachowców popytać o zdanie zanim wyruszę w Polskę.
Sprawdźcie ten. Na pierwszy rzut oka wygląda spoko, ale koleś napisał, że ma manuala a widze że jest automat. Kto wie ilu rzeczy jeszcze nie dopisal. Zzewnątrz spoko w środku tez spoko nawet.
[ Dodano: Nie Cze 09, 2013 22:57 ]
Aha i możecie npisać ile Wam pali w automacie silnik?
W mieście i na trasie.
Jesli macie w LPG to tez napiszcie proszę. Dziekuję.
Ostatnio zmieniony przez piora Pon Cze 10, 2013 21:10, w całości zmieniany 2 razy
Generalnie mam do tego rovera 10 km jak będziesz chętny mogę podjechać .
To już jest poliftowa wersja czyli immo jest .
2.7 V6 Benzyna (jeśli sonda sprawna ) miasto 16-20 litrów Trasa 8-9 litrów
LPG miasto 20 litrów trasa 11-14 litrów .
Vigoslaw u mnie jak mówię czym jeżdżę to 96% ludzi dopóki nie zobaczy to nie wie o co chodzi . Za to Ci co wiedzą to bardzo chwalą poza tym ten mój japoński motór nie do zamordowania buda nigdzie nie zgniła to jeszcze będzie jeździć a jeździć .
Nie... chyba odpuszczam tak duży silnik. Sporo jednak tych 20 litrów na gazie.
Odkurzyłem internet i znalazłem ogłoszenie w którym dziadek sprzedaje wersje 820 si ale z (najprawdopodobniej) zepsutym sprzęgłem, wysprzeglik.. cos takiego mówił.
Wiem, że to troche wróżenie z kart, ale czy ktoś wie jaki koszt ewentualnych napraw by był?
Oraz czy jest gdzieś info o modelach Rovera 800? Co zawierały jakie wyposażenie itd? Bo nie chcę cały czas dzwonić do właśicicieli i pytać jakie ma wyposażenie.
2.0 Strasznie biednie chodziło wiem bo miałem za duża buda po prostu i bardziej awaryjne i spali też swoje , na Twoim miejscu jak chcesz bez awaryjnie ja bym szedł w 2.7
Wysprzęglik swego czasu kosztował mnie ~250zł + robocizna, gorzej jeśli się okaże że to sprzęgło bo wtedy wyjdzie więcej.
Czy 136KM silnik będzie za słaby do ~1400kg auta? Wg mnie nie, ale to już zależy jak kto jeździ. Jak chcesz więcej mocy to szukaj wersji turbo, u mnie spalanie na poziomie 12l/100 przy mieście głównie.
2.0 T-seria nie jest silnikiem awaryjnym! To stara poczciwa żeliwna konstrukcja z aluminiową głowicą. Nie mażadnych problemów z tym silnikiem oprócz tego, że nie za bardzo są szczelne i potrafią lać spod uszczelniaczy wałków rozrządu czy też spod pokrywy wałków. Poza tym też można powiedzieć, że są nie do zajechania.
Koszt wysprzęglika to grosze bo około 200zł. Koszt sprzęgła też bo ze dwa lata temu wymieniałem i Nationala miałem za 350zł. Koszt termostatu jakieś 30zł. Pompa wody jest poza paskiem rozrządu więc wymiana nie wymusza robienia całości, a poza tym jest trwała. Koszt rozrządu smiesznie niski bo pasek pewnie ze stówę plus napinacz ze 150zł.
Jeśli chcesz mieć najmniejsze spalanie w R800 to bierz 2.0 wolnossący. PB tak jak andrewS pisał, a LPG możesz sobie sprawdzić na moim przykładzie:
W porównaniu do 2.7 to niebo a ziemia, ale oczywiście coś za coś. Dla sovieta 2.0 to muł i pewnie ma racje przesiadając się z 2.7
Nie chce siać propagandy bo nie miałem silnika hondowskiego, ale z tego co pamiętam to maciej mówił kiedyś, że jak poszła głowica w ich 827 to silnik nadawał się tylko na złom bo koszt naprawy był kosmiczny rzędu kilku tysięcy zł. Chodziło o jakieś sprawy związane z zaworami.
Co do tego egzemplarza z ogłoszenia to jest jakiś dziwny bo siedzenia ma przedliftowe bez przeszyć wzdłużnych, a deska jest już z airbagiem. Airbag pasażera jakoś dziwnie odstaje. Poza tym brakuje środkowego zagłowka z tyłu (chyba że wtedy nie był obowiązkowy). Co do lamp to pewnie sobie wymienił na dymione bo ładniejsze.
Tego bym się nie czepiał ale widziałem już sporo ogłoszeń poliftowych 800setek z lampami przedliftowymi i tego nie rozumiem.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Tam się nic z zaworami nie dzieje tylko tyle że popychacze wytrzymują koło 150tys ( kupiłem sobie nowe po 72zł AJUSY ze zniżkami i cisza spod maski ) Chyba że rozrząd poleciał ale to z niedbalstwa .
Mimo wszystko dalej się upierał że jeśli ktoś nie ma mechanika i elektryka albo sam nie zajmuje się tym hobbystycznie nie powinien pchać się w 800 . To nie jest Audi A3 1.9 tdi 110k że na forum wszystko jest super ekstra opisane jak co po kolei i z obrazkami . Jeśli coś się zepsuje albo coś podobnego to licz na siebie w najlepszym przypadku na to forum .
Wczoraj byłem oglądać tę 800-tkę z Gdańska. Odcień granatowy. W środku wszystko działało, chociaż widać że to furka na dojazdy do pracy jakiejś robotniczej.
Brudny w środku, skóra trochę zniszczona, ale wszystko działało. Wsteczny cięzko wchodził. Byłem tam tylko żeby przymierzyć się do tej dużej maszyny
i muszę powiedzieć, że świetnie się tam czułem. Fotele bardzo wygodne. Z tyłu też bardzo duzo miejsca. Na liczniku ponad 320000 km.
Podczas, krótkiej jazdy miałem wrażenie, że coś z lewej strony przy przednim kole jest nie tak. Może to samo było z prawej strony, ale tam nie siedziałem.
Największa bolączka tego samochodu to niestety korozja. Która zaatakowało już chyba wszystko. Od maski, przez drzwi aż po klapę bagażnika. Nawet na
jednym zawiasie od drzwi też widziałem tego sporo. Progi były ok, ale z zewnątrz słabizna.
Typ trochę dziwny przez telefon, idzie w zaparte i chwali samochód który od 4 lat w ogóle nie jeździł. Z jednej strony to dobrze, z drugiej jednak
obawy są. Wersja podobna do tego z gdańska tylko, że turbo i w gazie. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym sprzedawcą? Czy ktoś oglądał tę furkę? CO o niej sądzicie.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Cze 14, 2013 15:43
piora, sa silniki z Turbo co lubią gaz i takie co nie lubią, t-seria nie lubi. Co do aut ktore długo stały - mialem jedno przez to stanie dużo mniejszych i większych awarii wynikło, auto musi jeździc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum