Niestety totalnie to nie pasuje to kolorów jasnych typu srebrny i biały
na srebrnym/białym też może fajnie wyglądać i wygląda.. Trzeba tylko dobrać arkusze/naklejki w ciemniejszej tonacji tak aby był kontrast z karoserią i wtedy jest git
Remigiusz, no ale czemu nie myślę że z tych wzorów http://allegro.pl/sticker...1904480616.html to każdy by podszedł do srebrnego lakieru ja obmyślam który element obkleić i sądzę że to fajnie wyjdzie..
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Lis 06, 2011 15:24
Powiem tak, gdybym miał lewicy samochód na którym zbytnio by mi nie zależało to pewnie bym się skusił na takie coś, ale ZR fabrycznie wygląda całkiem nieźle i nic w tym kierunku bym nie ruszał.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
tuners, mi się też to podoba . a ja sobie zrobiłem jeszcze coś takiego znając życie to tez nikomu się nie spodoba bo większość twierdzi ze do rovera nic nie pasuje . ale to w końcu ma się mi podobać i tak ma pozostać
znając życie to tez nikomu się nie spodoba bo większość twierdzi ze do rovera nic nie pasuje
Coś w tym jest że wszystkim sie tylko seria podoba, a najlepiej jak ma wszystko w chromie, łącznie ze zderzakami szybami i kierownicą, a od naklejek to zdala jak od ognia:P
jakbym miał samochód w stanie idealnym albo miało być przeznaczone do tego to bym zrobił go na pełny oryginał i nic w nim nie zmieniał ale kupując moją zrkę od samego początku wiedziałem że to będzie auto unikalne jedyne w swoim rodzaju zostało dużo pracy ale właśnie do tego dążę, ale wszystko musi być ze smakiem do nie każdego auta pasuję stickerbomb i nie w każdym miejscu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ta folia na allegro nie jest lipna? może lepiej kupić oryginalne i pojedynczo obkleić.
tuners a Ty jak robiłeś ? pojedynczo naklejki jak tak to ile około zużyłeś?
zastanawiam się nad folią taniej by było ale żeby lipy nie było na słońcu czy coś:/
_________________ ktoś mi mówi jak mam żyć to całkiem !@!$# śmieszne,
co Ty w domu nie masz lustra? tak w ogóle kim Ty jesteś?!
Wszystko zależy jaka folia czy zwykła czy wylewana zwykła po roku ma tendencje do kurczenia, marszczenia i odklejania no i trudniej się ją nakłada na zaokrąglone powierzchnie. Wylewana o wiele droższa jest ale do aplikacji na auto idealna.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Odpornością na zmienne warunki atmosferyczne. Wylewana podczas produkcji nie jest jak zwykła folia walcowana przez co nie ma tendencji to kurczenia się czy rozszerzania pod wpływem temperatury. Różni się też sporo ceną, metr kwadratowy samej foli + laminatu bez wydruku to ok 50zł. Do aplikowania foli na skomplikowane kształty i większe powierzchnie gdzie trwałość ma być na kilka lat zaleca się właśnie tylko folie wylewaną.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum