Forum Klubu ROVERki.pl :: Komu nie odpalil R
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Komu nie odpalil R
Autor Wiadomość
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:09   

Nie , no przy -2, to dokładnie tak jak mówisz, ale jeżeli chodzi o pyknięcie przekaźnika, to dzisiaj tak własnie było w okolicach 15-20 sek, ale było jednak -15.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:09   

maniaq napisał/a:
slax i plywak ale POMIDORUJECIE :D fizyki nie oszukasz... jezeli chcesz dowodzic wyzszosci lata nad zima, to ok, ale co to ma wspolnego z dyskusja o odpalaniu ?

To ze czesciej klekoty maja porblemy, nie swiadczy o ich zlym stanie technicznym. Moj ZR ma nowe swiece, nowy aku, zalany do pelna + skyyd... wiec zrobione wszystko co mozna bylo,a mimo to przy -2X stopni, bo nie wiem ile w nocy bylo, to nie odpalil, a ZS na benzynie odpalil, na starym aku,,, tzn, ze ZS jest sprawny technicznie a diesel nie ? i to ze wstawicie emote nie zwalnia z pisania bzdur ...


No sorry ale jak silnik tak "chechła" przy -2 to mi nikt nie wmówi, ze stan techniczny to igła bo przy takiej temp. to powinien bez zająknięcia odpalić :]

Swoją drogą słyszę o kolejnych przypadkach, ze skydd nie pomógł kusi mnie żeby zrobić eksperyment ze skyddem kupionym jakieś 6 lat temu bo możliwe, ze skład zmienili albo jakieś podróby walą :hm:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:18   

Pływak napisał/a:
kusi mnie żeby zrobić eksperyment ze skyddem kupionym jakieś 6 lat temu bo możliwe, ze skład zmienili albo jakieś podróby walą



Wyślij mi próbki z chęcią się pobawie :D :D :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
witgut 




Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 499
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:31   

no cóż
Mi skyyd nie pomógł, nie miał szans.
Po kolejnej nocce pod blokiem i dwóch dniach przerwy w użyciu, akumulator odmówił posłuszeństwa.
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:38   

cudowny środek skydd nie zamienia wody w wino, dolany po fakcie nie pomoże, ja tam się nie zawiodłem na nim jeszcze
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:50   

Dobra zrobione. Nalałem do słoika czerwonej z pieca, żeby była pewność, ze nie ma żadnych dodatków dolałem skydda i wystawiłem na zewnątrz. Na razie marne -13 ale nad ranem powinno dobić do -20 :D

P.S W tym roku kończy się termin tego skydda bo okazało się, ze ma 8 lat :rotfl: Kupił go kiedyś ojciec i sobie chwalił. Ja jeszcze nigdy ani do R ani do AR nie zalewałem bo nie było takiej potrzeby :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
witgut 




Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 499
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:07   

więc znajdź jeszcze jeden słoik, i napełnij oranżadą bez dodatków :)
by było do czego porównywać
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:15   

Pływak napisał/a:
Nalałem do słoika czerwonej z pieca, żeby była pewność, ze nie ma żadnych dodatków dolałem skydda i wystawiłem na zewnątrz.
To dla porównania wystaw też słoiczek z "czerwoną" bez skydda
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:29   

Słoik znajdę ale wysysał rurką z 1000l zbiornika już nie będę, na pewno nie dzisiaj wystarczająco już opałem śmierdzę ;) Powiem wam, ze czerwona przy -10 już się do niczego nie nadaje ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Alexi 




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 17:17   

No nie Ropa po tyle a wy mu każecie do słoików lać? Nie dość że jeden to jeszcze i drugi? Przecież na takich 2 słoikach można ze 20 KM zrobić :D

Mój R pali na dotyk. Nawet jak postoi dzień pod chmurką. W garażu może być około -3 -5 stopni. Płyn który sobie zrobiłem na lato 3,5l wody + 1l denata + płyn do szyb zamarzł na kość. Po odpaleniu auto chodzi elegancko. Ale do momentu przejechania kilku km. Potem się dusi aż do momentu gdy się zagrzeje (a nie zagrzeje się jadąc) Zasłoniłem grilla kartonikiem (kolor pastelowa zieleń ;-)) Zobaczymy czy wpłynie trochę na rozgrzewkę. Żadnych dodatków nie leję. Dopiero przy następnym tankowaniu doleję Beny. Jak ostatnio tankowałem było na plusie ;-)

[ Dodano: Czw Lut 02, 2012 17:17 ]
Pływak napisał/a:
Powiem wam, ze czerwona przy -10 już się do niczego nie nadaje


jakoś mamy -20 i czerwona pali się elegancko ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 17:33   

alexi napisał/a:

jakoś mamy -20 i czerwona pali się elegancko ;-)


Co wchodzi w skład tej twojej ruskiej to nawet producent nie wie :rotfl:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bastek 




Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:27   

Dzisiejsze ranne odpalanie przy -20 zakończone sukcesem, grzane dwa razy ale już trochę musiał pokręcić. Na weekend tankuję V-power diesel i zobaczymy jak wtedy będzie gadał, teraz mam siuśki z orlenu.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:32   

O to filmik z dziś :wink:

Odpalanie po -11°C w nocy i przy kręceniu było -5°C i słonko :wink: Kupiłem sobie w OBI miernik z lampka i na świece dochodzi +12V czyli przekaźnik jest ok ale wszystkie 4. świece są kaputt :mrgreen:

Centra Futura daje rade :mrgreen: Myślałem ze już mi nie odpali :wink: Cos mi ta kamera zle głos wyłapuje bo niemrawo jak coś mnie słychać :roll:



http://youtu.be/BjKCozIOle0

[ Dodano: Czw Lut 02, 2012 18:32 ]
Pływak, Patrzylem na mojego Skydda :D Jest napisane ze do 1000litrow ropy ale jest tez również napisane ze wiele zależy od jakości ropy i od proporcji skydda :wink:

Ja jestem ciekaw testów twoich z RedSportDiesel i skyddem, ale trzeba było tez dać słoik jeden jako kontrolowany czyli bez dodatków :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:37   

Remigiusz napisał/a:
przekaźnik jest ok ale wszystkie 4. świece są kaputt
:hm: skoro świece są kaput, to po co je grzejesz 3 razy ?? :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:38   

bastek napisał/a:
Na weekend tankuję V-power diesel i zobaczymy jak wtedy będzie gadał, teraz mam siuśki z orlenu.

To będziesz miał siuśki z Lotosu bo Shell kupuje paliwa od Lotosu, Statoil też. Natomiast BP i Bliska z Orlenu tak gwoli ścisłości gdyby ktoś dalej pisał o wyższości jednego paliwa nad drugim bo niestety dużego wyboru w PL nie ma albo Orlen albo Lotos :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bastek 




Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:40   

Pływak napisał/a:
Shell kupuje paliwa od Lotosu

A ja cały czas myślałem że Shell ma swoje paliwo :roll:
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:44   

bastek, W PL jedynie rafinerie to Lotos i Orlen i nie ma więcej. Wiec wszystkie stacje tylko od nich mogą czerpać paliwa. Nikt nie będzie woził z UK specjalnie statkami paliwo od Shella :wink:

tronsek, Bo jeszcze w tedy jakoś nie bylem przekonany to tego :wink: Bo sprawdzeniu przekaźnika wiem ze winne są świece, a lepsze samopoczucie się ma jak się grzej ze kilka razy :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 18:51   

bastek napisał/a:

A ja cały czas myślałem że Shell ma swoje paliwo :roll:


Nie martw się nie Ty jeden co chwile gdzieś czytam, ze paliwo z Orlenu albo Lotosu to szit, a na BP czy Shellu mają lepsze :rotfl: Ewentualne różnice w jakości zależą od konkretnej stacji i przestrzegania warunków przechowywania i transportu paliwa.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
azor77 




Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 19:30   

Pływak napisał/a:
o będziesz miał siuśki z Lotosu bo Shell kupuje paliwa od Lotosu, Statoil też. Natomiast BP i Bliska z Orlenu tak gwoli ścisłości gdyby ktoś dalej pisał o wyższości jednego paliwa nad drugim bo niestety dużego wyboru w PL nie ma albo Orlen albo Lotos :D


A LUKOIL gdzie się zaopatruje :roll:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lut 02, 2012 20:10   

Remigiusz napisał/a:
ale wszystkie 4. świece są kaputt


Remi, bez urazy, ale odbierz sobie ten tytuł dr.hab. , świeczki, to ja sprawdzam w październiku- każdą z osobna, żeby zimą był komfort przy odpalaniu, a nie rosyjska ruletka :terefere:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink