Nie , no przy -2, to dokładnie tak jak mówisz, ale jeżeli chodzi o pyknięcie przekaźnika, to dzisiaj tak własnie było w okolicach 15-20 sek, ale było jednak -15.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 02, 2012 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
slax i plywak ale POMIDORUJECIE fizyki nie oszukasz... jezeli chcesz dowodzic wyzszosci lata nad zima, to ok, ale co to ma wspolnego z dyskusja o odpalaniu ?
To ze czesciej klekoty maja porblemy, nie swiadczy o ich zlym stanie technicznym. Moj ZR ma nowe swiece, nowy aku, zalany do pelna + skyyd... wiec zrobione wszystko co mozna bylo,a mimo to przy -2X stopni, bo nie wiem ile w nocy bylo, to nie odpalil, a ZS na benzynie odpalil, na starym aku,,, tzn, ze ZS jest sprawny technicznie a diesel nie ? i to ze wstawicie emote nie zwalnia z pisania bzdur ...
No sorry ale jak silnik tak "chechła" przy -2 to mi nikt nie wmówi, ze stan techniczny to igła bo przy takiej temp. to powinien bez zająknięcia odpalić
Swoją drogą słyszę o kolejnych przypadkach, ze skydd nie pomógł kusi mnie żeby zrobić eksperyment ze skyddem kupionym jakieś 6 lat temu bo możliwe, ze skład zmienili albo jakieś podróby walą
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Dobra zrobione. Nalałem do słoika czerwonej z pieca, żeby była pewność, ze nie ma żadnych dodatków dolałem skydda i wystawiłem na zewnątrz. Na razie marne -13 ale nad ranem powinno dobić do -20
P.S W tym roku kończy się termin tego skydda bo okazało się, ze ma 8 lat Kupił go kiedyś ojciec i sobie chwalił. Ja jeszcze nigdy ani do R ani do AR nie zalewałem bo nie było takiej potrzeby
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Słoik znajdę ale wysysał rurką z 1000l zbiornika już nie będę, na pewno nie dzisiaj wystarczająco już opałem śmierdzę Powiem wam, ze czerwona przy -10 już się do niczego nie nadaje
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
No nie Ropa po tyle a wy mu każecie do słoików lać? Nie dość że jeden to jeszcze i drugi? Przecież na takich 2 słoikach można ze 20 KM zrobić
Mój R pali na dotyk. Nawet jak postoi dzień pod chmurką. W garażu może być około -3 -5 stopni. Płyn który sobie zrobiłem na lato 3,5l wody + 1l denata + płyn do szyb zamarzł na kość. Po odpaleniu auto chodzi elegancko. Ale do momentu przejechania kilku km. Potem się dusi aż do momentu gdy się zagrzeje (a nie zagrzeje się jadąc) Zasłoniłem grilla kartonikiem (kolor pastelowa zieleń Zobaczymy czy wpłynie trochę na rozgrzewkę. Żadnych dodatków nie leję. Dopiero przy następnym tankowaniu doleję Beny. Jak ostatnio tankowałem było na plusie
[ Dodano: Czw Lut 02, 2012 17:17 ]
Pływak napisał/a:
Powiem wam, ze czerwona przy -10 już się do niczego nie nadaje
jakoś mamy -20 i czerwona pali się elegancko
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Dzisiejsze ranne odpalanie przy -20 zakończone sukcesem, grzane dwa razy ale już trochę musiał pokręcić. Na weekend tankuję V-power diesel i zobaczymy jak wtedy będzie gadał, teraz mam siuśki z orlenu.
Odpalanie po -11°C w nocy i przy kręceniu było -5°C i słonko Kupiłem sobie w OBI miernik z lampka i na świece dochodzi +12V czyli przekaźnik jest ok ale wszystkie 4. świece są kaputt
Centra Futura daje rade Myślałem ze już mi nie odpali Cos mi ta kamera zle głos wyłapuje bo niemrawo jak coś mnie słychać
[ Dodano: Czw Lut 02, 2012 18:32 ] Pływak, Patrzylem na mojego Skydda Jest napisane ze do 1000litrow ropy ale jest tez również napisane ze wiele zależy od jakości ropy i od proporcji skydda
Ja jestem ciekaw testów twoich z RedSportDiesel i skyddem, ale trzeba było tez dać słoik jeden jako kontrolowany czyli bez dodatków
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Na weekend tankuję V-power diesel i zobaczymy jak wtedy będzie gadał, teraz mam siuśki z orlenu.
To będziesz miał siuśki z Lotosu bo Shell kupuje paliwa od Lotosu, Statoil też. Natomiast BP i Bliska z Orlenu tak gwoli ścisłości gdyby ktoś dalej pisał o wyższości jednego paliwa nad drugim bo niestety dużego wyboru w PL nie ma albo Orlen albo Lotos
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
bastek, W PL jedynie rafinerie to Lotos i Orlen i nie ma więcej. Wiec wszystkie stacje tylko od nich mogą czerpać paliwa. Nikt nie będzie woził z UK specjalnie statkami paliwo od Shella
tronsek, Bo jeszcze w tedy jakoś nie bylem przekonany to tego Bo sprawdzeniu przekaźnika wiem ze winne są świece, a lepsze samopoczucie się ma jak się grzej ze kilka razy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie martw się nie Ty jeden co chwile gdzieś czytam, ze paliwo z Orlenu albo Lotosu to szit, a na BP czy Shellu mają lepsze Ewentualne różnice w jakości zależą od konkretnej stacji i przestrzegania warunków przechowywania i transportu paliwa.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
o będziesz miał siuśki z Lotosu bo Shell kupuje paliwa od Lotosu, Statoil też. Natomiast BP i Bliska z Orlenu tak gwoli ścisłości gdyby ktoś dalej pisał o wyższości jednego paliwa nad drugim bo niestety dużego wyboru w PL nie ma albo Orlen albo Lotos
A LUKOIL gdzie się zaopatruje
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Remi, bez urazy, ale odbierz sobie ten tytuł dr.hab. , świeczki, to ja sprawdzam w październiku- każdą z osobna, żeby zimą był komfort przy odpalaniu, a nie rosyjska ruletka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum