apples odpuść już. MaReK, Kozik, maciej, Perez, Paul........ próbują Ci wytłumaczyć że już wystarczy,a Ty dalej swoje. Ja popieram Ciebie w pewnym sensie bo również miałem problemy ze swoim zamówieniem - możesz sprawdzić 2 czy 3 strony wstecz, ale ile można? Napisałem swoją opinię RAZ i uważam,że to wystarczy. Gdy ktoś będzie chciał coś kupić nie będzie patrzył na setki wypowiedzi jednego użytkownika.
Pozdrawiam Cię apples
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Paul, doczytałem nie martw się o to
Dla mnie forma wypowiedzi jest jak najbardziej trafna, ponieważ również uważam, że pewne niedociągnięcia trzeba wytykać, aby takie tematy nie powstawały i nikt nie miał już problemów z zakupami w TT
Jawne słowa krytyki zawsze powinny motywować do działania, a apples na pewno nie ma na myśli zdyskredytować TT tylko zmotywować
I co w tym złego. Zobacz w działach o których już pisałem. Tam Wam nie przeszkadza, że w temacie od sprzęgła wklejam te same linki z konkretną odpowiedzią w każdym pojawiającym się temacie. Tu niestety już bardzo.
Tam Wam nie przeszkadza, że w temacie od sprzęgła wklejam te same linki z konkretną odpowiedzią w każdym pojawiającym się temacie. Tu niestety już bardzo.
Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla. (problem ze sprzeglami bedzie sie powtarzal zawsze)
Jezeli zas chodzi o TT to jezeli ktos napisze, ze nie moze sie dodzwonic to uwiez mi, ze naprawde nie ma potrzeby zebys mu pokazywal jaka to zla firma.
apples napisał/a:
Perez gdybyś przeczytał cały temat to byś może zrozumiał sens mojej wypowiedzi.
No wlasnie przeczytalem i dlatego chcialem sie Ciebie zapytac o sens tego jednego zdania.
apples napisał/a:
Jeżeli nie będzie tematów na forum osób niezadowolonych z działalności firmy, to nie będę musiał wstawiać linków z poprzednich tematów oraz wypowiedzi z negatywnymi opiniami bo nie będzie po prostu nowych tematów. Logiczne? A sytuacja może się zmienić dopiero jak firma zacznie realizować zmówienia i nie będzie osób niezadowolonych Logiczne? Mam nadzieję że tak.
Ale dlaczego Ty musisz wklejac te linki, czy to jakas krucjata?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla.
im większa ilość wypowiadających się w danym temacie, tym lepszy obraz dla zainteresowanego, coś w stylu komentarzy na Allegro, po co ma być ktoś zawiedziony, niech podejmie decyzje każdy kto chce zrobić zakupy w TT czy warto czy nie na podstawie wszystkich dotyczących problemów tematów, nie tylko jednym, bo wtedy ocena nie byłaby obiektywna a powiedziałbym, że nawet manipulowana.
kris-tofer, no wiec wlasnie o to chodzi, dlatego uwazam, ze bieganie wzedzie i krzyczenie jakie to TT zle nie jest dobrym wyjsciem, bo
kris-tofer napisał/a:
wtedy ocena nie byłaby obiektywna a powiedziałbym, że nawet manipulowana.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla. (problem ze sprzeglami bedzie sie powtarzal zawsze)
Jezeli zas chodzi o TT to jezeli ktos napisze, ze nie moze sie dodzwonic to uwiez mi, ze naprawde nie ma potrzeby zebys mu pokazywal jaka to zla firma.
Problem powtarza się cały czas i uwierz mi że ma to sens. Ręce mi opadają jak już czytam takie posty. Znowu tam można, a tu nie.
Perez napisał/a:
Ale dlaczego Ty musisz wklejac te linki, czy to jakas krucjata?
Nie chce mi się poraz 102-g pisać.
Jeżeli mam tego nie robić z tego powodu ze to Wasz kolega to napiszcie to otwarcie lub walnijcie cenzurę i sprawa będzie załatwiona. Dziecko z 1-ej klasy na tym etapie wypowiedzi w tematach zorientuje się nawet że coś tu ... I mówicie o obiektywizmie. Dajcie mi i firmie TT już spokój bo tylko niepotrzebnie się temat ciągnie. Napisałem - miałem prawo. Dlaczego komentujecie - napisałem wcześniej.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Kwi 26, 2010 14:42, w całości zmieniany 1 raz
Perez, puki co prawda jest taka, że na tym forum Tomateam dostaje negatywne opinie, nie od applesa, tylko od innych zniechęconych potencjalnych klientów TT
Jak napisał apples, jego rola skupia się na pomaganiu, tu na informowaniu tych potencjalnych klientów jaka jest prawda o TT i nikt nie przyczepia się do fachowości, tylko do obsługi klientów, a skrywanie tego lub piętnowanie kogoś, kto to uwidacznia nie jest fair, co więcej bije w lojalność i pozytywne przesłania tego forum, także, żeby wyjść z twarzą i nie wykorzystywać forum do własnych, prywatnych celów, należałoby zakończyć dywagacje...
kris-tofer, Ja niczego nie skrywam i nikogo nie pietnuje, tylko uwazam, ze sytuacja w firmie TT sie zmienia, a apples robi zla robote. Nie mam zamiaru bronic na sile TT, bo jezeli faktycznie jest cos nie tak, to faktycznie jest cos nie tak. Ja napisalem, ze nie wiem jak teraz, ale wczesniej nie mialem zadnych problemow z kontaktem, a ludzie pisali, ze zero kontaktu (nie odpisuje na maile, smsy, gg).
Jednakze nie moge sie zgodzic z Toba, ze na tym forum TT nie dostaje negatywnych opinii od apples`a.
apples napisał/a:
Nie chce mi się poraz 102-g pisać.
Jeżeli mam tego nie robić z tego powodu ze to Wasz kolega to napiszcie to otwarcie lub walnijcie cenzurę i sprawa będzie załatwiona.
nie po to jest forum, zeby je cenzurowac i zapewniam Cie ze z mojej strony nie o to chodzi.
Wszystko zamyka sie w tym, zebys nie urzadzal krucjat, poniewaz Tomi napisal juz wyjasnienie, zrobi porzadki w swoim magazynie, postawi na nogi organizacje i firma bedzie funkcjonowala jak dawniej i bedzie miala zadowolonych klientow. Myslisz, ze tak latwo jest samemu prowadzic sklep specjalizujacy sie tylko w niszowej marce? Nie wiem czy wiesz, ale to forum, klub i cale przedsiewziecie nie istnialoby zapewne bez takich osob jak Tomi. Jestes zarejestrowany na tym forum ponad rok, jestes bardzo aktywny, sprobuj poznac historie klubu, przyjedz na zlot, poznasz Tomiego osobiscie, moze sobie wiele wyjasnicie i moze wiele zrozumiesz.
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 14:44 ]
teraz musze wyjsc z domu, ew. napisze cos pozniej. Pozdrawiam
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Kontakt kontaktem, fakt Tomi miał wyłączony telefon. ALE Ludzie przelewaja kase, zamawiaja odrazu zamiast sie dopytać czy towar jest... Dziś zamawiałem części do zawieszenia i nie było problemów z kontaktem, a poraz kolejny zaoszczędziłem troche gotówki Najpierw dzownie i pytam, potem zamawiam
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
klienta nie powinno to obchodzić, fakt faktem jak pisze Markzo, błędem jest przelewanie kasy od razu ale wydaje mi się, że skoro na sklepie internetowym towar jest to powinien być też w magazynie, nic nie może istnieć tylko wirtualnie.
Perez napisał/a:
a apples robi zla robote
bo pokazuje jakie są opinie w różnych tematach na temat sklepu TT? nazwanie tego złą robotą zalatuje cenzurą, skoro nie masz zamiaru na siłę bronić TT to tego nie rób, Ty i inni bo w tym momencie jest więcej negatywów niż pozytywów dla TT było by słuszniej, gdyby sklep na czas inwentaryzacji został zamknięty
Perez i teraz Ty również pokazałeś obiektywizm. Znowu wszyscy idioci tylko pewne osoby wszystko wiedzą, znają, orientują się. Reszt to tylko debile nie znający tematu, historii, nieobeznani z technika i szukający sensacji.
Dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam Wszystkich tych którzy wiedzą i rozumieją dlaczego napisałem tu http://forum.roverki.eu/v...p=492871#492871 nie dopatrując się podtekstów i dla tych co nigdy tego nie zrozumieją.
Do powyższej dyskusji się nie odniosę bo nie ma sensu każdy ma po trochu racji ale odniose się do problemów z działaniem sklepu. Nawalił dostawca? No cóż zdarza się. Inwentaryzacja magazynu? Normalna sprawa. Chwilowe problemy z wysyłką? Również nie widzę problemu. Choroba lub po prostu brak czasu? Również się zdarza przecież Tomi to też człowiek ale dlaczego nie było żadnej informacji na stronie sklepu o chwilowych problemach? Każdy szanujący się sklep czy sprzedawca na allegro informuje o możliwych problemach z realizacją zamówień w danym terminie (No chyba, że taka informacja gdzieś się pojawiła ale ja osobiście nie widziałem). Myślę Tomi, że pojawienie się chociaż krótkiej informacji w widocznym miejscu uchroniło by w dużym stopniu firmę przed negatywnymi komentarzami...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wow, ale się zagotowało
Dopisując się do tego tasiemca popieram post kolegi Pływak.
Najistotniejszą rzeczą w tego typu działalności jest informacja dla klienta. Jakaby ona nie była, zła czy dobra, to jej istnienie wiele zmienia w postrzeganiu danej firmy.
Po sobie wiem, że informacja na temat mojej absencji w firmie jest zdecydowanie lepiej odbierana niż pozostawienie jej zamkniętej bez żadnej informacji. Wtedy zaczynają się telefony, smsy, maile itp. itd. A tak... spokojnie czekają aż wrócę.
Być może ta sytuacja pozwoli firmie TT ingerować w treść strony i zawierać nań stosowne komunikaty. Choćby i takie, że firma pracuje w trybie awaryjnym i mogą powstać problemy z realizacją zamówień. Myślę że technicznie nie jest to duży problem, a gdyby był chętnie posłużę pomocą
Druga sprawa to traktowanie sklepu TT jak allegro. Ludzie się przyzwyczaili, że klikają kup teraz, przelewają kasę i dalej już ich nic nie interesuje. Tutaj tak nie jest, o czym wielu zapomina.
To zakończmy spory i pozwólmy TT działać.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie rozumiem ataków na applesa.
Tak samo jak nie rozumiem tłumaczeń, że inwentaryzacja, że dostawca, że ble, ble, ble.
Większość, jak nie wszystkie, sklepy internetowe określają dostępność towaru na swojej stronie. Jeszcze nie spotkałem się z takim, który nie miałby takowej funkcjonalności.
Domyślnie, jeżeli potencjalny klient widzi dostępność produktu na stronie to co robi? Przelewa kasę na konto i czeka na przesyłkę - jak dla mnie proste jak budowa cepa.
No ale z wypowiedzi Tomi'ego można jednak wywnioskować, że wszystkiemu winni są ci niedobrzy klienci, którzy nie dzwonią najpierw, a od razu przelewają hajs. Jak oni tak mogą, nie? Ehh..
Podejście Tomi'ego, przede wszystkim do klientów, jest bardzo ch*jowe - sorry za użyte słowo, ale inaczej tego nie można wyrazić.
P.S.
TomaTeam sam sobie zapracował na taką, a nie inną opinię, więc już całkowicie nie rozumiem ocb.
Według mnie sytuacja i prowadzenie sklepu diametralnie się zmieniła. W sklepie internetowym pojawiają już się informacje o nieobecnościach.
Zamówienie uszczelniacz wyglądało u mnie dziś tak: dzwonię (bo nie byłem przy kompie), zamawiam, jutro zanoszę do mechanika (mam nadzieje że UPS się spisze i będą wcześnie).
Telefon wykonałem w poniedziałek, górny wąż IC Tomi wysłał we wtorek Pocztą Polską, w środę w południe wąż był u mnie. Nic dodać, nic ująć. Szybko i solidnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum