Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak skontaktować się z Tomim?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kasjopea
Pon Lip 19, 2010 16:07
Jak skontaktować się z Tomim?
Autor Wiadomość
sniffi 




Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 43
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:48   

apples odpuść już. MaReK, Kozik, maciej, Perez, Paul........ próbują Ci wytłumaczyć że już wystarczy,a Ty dalej swoje. Ja popieram Ciebie w pewnym sensie bo również miałem problemy ze swoim zamówieniem - możesz sprawdzić 2 czy 3 strony wstecz, ale ile można? Napisałem swoją opinię RAZ i uważam,że to wystarczy. Gdy ktoś będzie chciał coś kupić nie będzie patrzył na setki wypowiedzi jednego użytkownika.
Pozdrawiam Cię apples :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:51   

Paul napisał/a:
Jeżeli nie doczytałeś, to chodzi o FORMĘ w jakiej tą opinię wyraża i to wszystko :P
Napisz jaką formę. Zobacz od czego się zaczęło. 5 linki do tematów z wypowiedziami innych oraz mojej opinii.

[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 13:51 ]
sniffi napisał/a:
próbują Ci wytłumaczyć że już wystarczy,a Ty dalej swoje.
Przecież teraz tylko odpieram krytykę na swój temat. Nie pisze o firmie bo już napisałem. Napisałem raz umieszczając 5 linków i tu się zaczęło.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Kwi 26, 2010 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:52   

Paul, doczytałem nie martw się o to :)
Dla mnie forma wypowiedzi jest jak najbardziej trafna, ponieważ również uważam, że pewne niedociągnięcia trzeba wytykać, aby takie tematy nie powstawały i nikt nie miał już problemów z zakupami w TT
Jawne słowa krytyki zawsze powinny motywować do działania, a apples na pewno nie ma na myśli zdyskredytować TT tylko zmotywować
 
 
 
Paul 




Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:52   

apples napisał/a:
5 linki do tematów z wypowiedziami innych oraz mojej opinii
No właśnie, w każdym temacie dot. TT ;p
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:54   

Paul napisał/a:
No właśnie, w każdym temacie dot. TT ;p
I co w tym złego. Zobacz w działach o których już pisałem. Tam Wam nie przeszkadza, że w temacie od sprzęgła wklejam te same linki z konkretną odpowiedzią w każdym pojawiającym się temacie. Tu niestety już bardzo.
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:56   

apples napisał/a:
Tam Wam nie przeszkadza, że w temacie od sprzęgła wklejam te same linki w każdym pojawiającym się temacie. Tu niestety już bardzo
też to zauważam, trochę to dziwne :)
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:09   

apples napisał/a:
Tam Wam nie przeszkadza, że w temacie od sprzęgła wklejam te same linki z konkretną odpowiedzią w każdym pojawiającym się temacie. Tu niestety już bardzo.

Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla. (problem ze sprzeglami bedzie sie powtarzal zawsze)

Jezeli zas chodzi o TT to jezeli ktos napisze, ze nie moze sie dodzwonic to uwiez mi, ze naprawde nie ma potrzeby zebys mu pokazywal jaka to zla firma.

apples napisał/a:
Perez gdybyś przeczytał cały temat to byś może zrozumiał sens mojej wypowiedzi. :wink:

No wlasnie przeczytalem i dlatego chcialem sie Ciebie zapytac o sens tego jednego zdania.
apples napisał/a:

Jeżeli nie będzie tematów na forum osób niezadowolonych z działalności firmy, to nie będę musiał wstawiać linków z poprzednich tematów oraz wypowiedzi z negatywnymi opiniami bo nie będzie po prostu nowych tematów. Logiczne? A sytuacja może się zmienić dopiero jak firma zacznie realizować zmówienia i nie będzie osób niezadowolonych Logiczne? Mam nadzieję że tak.

Ale dlaczego Ty musisz wklejac te linki, czy to jakas krucjata?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:16   

Perez napisał/a:
Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla.
im większa ilość wypowiadających się w danym temacie, tym lepszy obraz dla zainteresowanego, coś w stylu komentarzy na Allegro, po co ma być ktoś zawiedziony, niech podejmie decyzje każdy kto chce zrobić zakupy w TT czy warto czy nie na podstawie wszystkich dotyczących problemów tematów, nie tylko jednym, bo wtedy ocena nie byłaby obiektywna a powiedziałbym, że nawet manipulowana.
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:19   

kris-tofer, no wiec wlasnie o to chodzi, dlatego uwazam, ze bieganie wzedzie i krzyczenie jakie to TT zle nie jest dobrym wyjsciem, bo
kris-tofer napisał/a:
wtedy ocena nie byłaby obiektywna a powiedziałbym, że nawet manipulowana.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:21   

Perez napisał/a:
Dlatego, ze jak ktos zadaje pytanie na ktore juz byla odpowiedz to pokazuje mu sie gdzie ta odpowiedz byla. (problem ze sprzeglami bedzie sie powtarzal zawsze)
Jezeli zas chodzi o TT to jezeli ktos napisze, ze nie moze sie dodzwonic to uwiez mi, ze naprawde nie ma potrzeby zebys mu pokazywal jaka to zla firma.
Problem powtarza się cały czas i uwierz mi że ma to sens. Ręce mi opadają jak już czytam takie posty. Znowu tam można, a tu nie.
Perez napisał/a:
Ale dlaczego Ty musisz wklejac te linki, czy to jakas krucjata?
Nie chce mi się poraz 102-g pisać.
Jeżeli mam tego nie robić z tego powodu ze to Wasz kolega to napiszcie to otwarcie lub walnijcie cenzurę i sprawa będzie załatwiona. Dziecko z 1-ej klasy na tym etapie wypowiedzi w tematach zorientuje się nawet że coś tu ... I mówicie o obiektywizmie. Dajcie mi i firmie TT już spokój bo tylko niepotrzebnie się temat ciągnie. Napisałem - miałem prawo. Dlaczego komentujecie - napisałem wcześniej.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Kwi 26, 2010 14:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:28   

Perez, puki co prawda jest taka, że na tym forum Tomateam dostaje negatywne opinie, nie od applesa, tylko od innych zniechęconych potencjalnych klientów TT
Jak napisał apples, jego rola skupia się na pomaganiu, tu na informowaniu tych potencjalnych klientów jaka jest prawda o TT i nikt nie przyczepia się do fachowości, tylko do obsługi klientów, a skrywanie tego lub piętnowanie kogoś, kto to uwidacznia nie jest fair, co więcej bije w lojalność i pozytywne przesłania tego forum, także, żeby wyjść z twarzą i nie wykorzystywać forum do własnych, prywatnych celów, należałoby zakończyć dywagacje...
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:44   

kris-tofer, Ja niczego nie skrywam i nikogo nie pietnuje, tylko uwazam, ze sytuacja w firmie TT sie zmienia, a apples robi zla robote. Nie mam zamiaru bronic na sile TT, bo jezeli faktycznie jest cos nie tak, to faktycznie jest cos nie tak. Ja napisalem, ze nie wiem jak teraz, ale wczesniej nie mialem zadnych problemow z kontaktem, a ludzie pisali, ze zero kontaktu (nie odpisuje na maile, smsy, gg).
Jednakze nie moge sie zgodzic z Toba, ze na tym forum TT nie dostaje negatywnych opinii od apples`a.
apples napisał/a:
Nie chce mi się poraz 102-g pisać.
Jeżeli mam tego nie robić z tego powodu ze to Wasz kolega to napiszcie to otwarcie lub walnijcie cenzurę i sprawa będzie załatwiona.

nie po to jest forum, zeby je cenzurowac i zapewniam Cie ze z mojej strony nie o to chodzi.
Wszystko zamyka sie w tym, zebys nie urzadzal krucjat, poniewaz Tomi napisal juz wyjasnienie, zrobi porzadki w swoim magazynie, postawi na nogi organizacje i firma bedzie funkcjonowala jak dawniej i bedzie miala zadowolonych klientow. Myslisz, ze tak latwo jest samemu prowadzic sklep specjalizujacy sie tylko w niszowej marce? Nie wiem czy wiesz, ale to forum, klub i cale przedsiewziecie nie istnialoby zapewne bez takich osob jak Tomi. Jestes zarejestrowany na tym forum ponad rok, jestes bardzo aktywny, sprobuj poznac historie klubu, przyjedz na zlot, poznasz Tomiego osobiscie, moze sobie wiele wyjasnicie i moze wiele zrozumiesz.

[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 14:44 ]
teraz musze wyjsc z domu, ew. napisze cos pozniej. Pozdrawiam
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:49   

Kontakt kontaktem, fakt Tomi miał wyłączony telefon. ALE :) Ludzie przelewaja kase, zamawiaja odrazu zamiast sie dopytać czy towar jest... Dziś zamawiałem części do zawieszenia i nie było problemów z kontaktem, a poraz kolejny zaoszczędziłem troche gotówki ;) Najpierw dzownie i pytam, potem zamawiam ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 14:56   

Perez napisał/a:
sytuacja w firmie TT sie zmienia
klienta nie powinno to obchodzić, fakt faktem jak pisze Markzo, błędem jest przelewanie kasy od razu ale wydaje mi się, że skoro na sklepie internetowym towar jest to powinien być też w magazynie, nic nie może istnieć tylko wirtualnie.
Perez napisał/a:
a apples robi zla robote
bo pokazuje jakie są opinie w różnych tematach na temat sklepu TT? nazwanie tego złą robotą zalatuje cenzurą, skoro nie masz zamiaru na siłę bronić TT to tego nie rób, Ty i inni bo w tym momencie jest więcej negatywów niż pozytywów dla TT było by słuszniej, gdyby sklep na czas inwentaryzacji został zamknięty
 
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 15:01   

Perez i teraz Ty również pokazałeś obiektywizm. Znowu wszyscy idioci tylko pewne osoby wszystko wiedzą, znają, orientują się. Reszt to tylko debile nie znający tematu, historii, nieobeznani z technika i szukający sensacji.

Dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam Wszystkich tych którzy wiedzą i rozumieją dlaczego napisałem tu http://forum.roverki.eu/v...p=492871#492871 nie dopatrując się podtekstów i dla tych co nigdy tego nie zrozumieją.
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 15:36   

Do powyższej dyskusji się nie odniosę bo nie ma sensu każdy ma po trochu racji ale odniose się do problemów z działaniem sklepu. Nawalił dostawca? No cóż zdarza się. Inwentaryzacja magazynu? Normalna sprawa. Chwilowe problemy z wysyłką? Również nie widzę problemu. Choroba lub po prostu brak czasu? Również się zdarza przecież Tomi to też człowiek ale dlaczego nie było żadnej informacji na stronie sklepu o chwilowych problemach? Każdy szanujący się sklep czy sprzedawca na allegro informuje o możliwych problemach z realizacją zamówień w danym terminie (No chyba, że taka informacja gdzieś się pojawiła ale ja osobiście nie widziałem). Myślę Tomi, że pojawienie się chociaż krótkiej informacji w widocznym miejscu uchroniło by w dużym stopniu firmę przed negatywnymi komentarzami...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 17:58   

Wow, ale się zagotowało ;)
Dopisując się do tego tasiemca popieram post kolegi Pływak.

Najistotniejszą rzeczą w tego typu działalności jest informacja dla klienta. Jakaby ona nie była, zła czy dobra, to jej istnienie wiele zmienia w postrzeganiu danej firmy.

Po sobie wiem, że informacja na temat mojej absencji w firmie jest zdecydowanie lepiej odbierana niż pozostawienie jej zamkniętej bez żadnej informacji. Wtedy zaczynają się telefony, smsy, maile itp. itd. A tak... spokojnie czekają aż wrócę.

Być może ta sytuacja pozwoli firmie TT ingerować w treść strony i zawierać nań stosowne komunikaty. Choćby i takie, że firma pracuje w trybie awaryjnym i mogą powstać problemy z realizacją zamówień. Myślę że technicznie nie jest to duży problem, a gdyby był chętnie posłużę pomocą ;)

Druga sprawa to traktowanie sklepu TT jak allegro. Ludzie się przyzwyczaili, że klikają kup teraz, przelewają kasę i dalej już ich nic nie interesuje. Tutaj tak nie jest, o czym wielu zapomina.

To zakończmy spory i pozwólmy TT działać.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
LU 



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 99
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków



Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 22:12   

Nie rozumiem ataków na applesa.
Tak samo jak nie rozumiem tłumaczeń, że inwentaryzacja, że dostawca, że ble, ble, ble.
Większość, jak nie wszystkie, sklepy internetowe określają dostępność towaru na swojej stronie. Jeszcze nie spotkałem się z takim, który nie miałby takowej funkcjonalności.
Domyślnie, jeżeli potencjalny klient widzi dostępność produktu na stronie to co robi? Przelewa kasę na konto i czeka na przesyłkę - jak dla mnie proste jak budowa cepa.

No ale z wypowiedzi Tomi'ego można jednak wywnioskować, że wszystkiemu winni są ci niedobrzy klienci, którzy nie dzwonią najpierw, a od razu przelewają hajs. Jak oni tak mogą, nie? Ehh..

Podejście Tomi'ego, przede wszystkim do klientów, jest bardzo ch*jowe - sorry za użyte słowo, ale inaczej tego nie można wyrazić.

P.S.
TomaTeam sam sobie zapracował na taką, a nie inną opinię, więc już całkowicie nie rozumiem ocb.
 
 
 
Chris83 




Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 21:20   

Według mnie sytuacja i prowadzenie sklepu diametralnie się zmieniła. W sklepie internetowym pojawiają już się informacje o nieobecnościach.
Zamówienie uszczelniacz wyglądało u mnie dziś tak: dzwonię (bo nie byłem przy kompie), zamawiam, jutro zanoszę do mechanika (mam nadzieje że UPS się spisze i będą wcześnie).
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Lip 17, 2010 13:39   

Telefon wykonałem w poniedziałek, górny wąż IC Tomi wysłał we wtorek Pocztą Polską, w środę w południe wąż był u mnie. Nic dodać, nic ująć. Szybko i solidnie :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak skontaktować sie z Tomateam?
Czapa Offtopic 78 Pon Maj 16, 2011 18:36
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink