Forum Klubu ROVERki.pl :: borek88 - IMITACJA MG ZS 160 iDT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
borek88 - IMITACJA MG ZS 160 iDT
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 01:56   

borek88, :mrgreen: Ale mam inne pytanie do ciebie te siatki w masce są orig od MG czy jakieś inne ?? A rozumiem ze sam grill na maskę od MG pasuje P&P :?: A spoiler do jest MG'sowksi :?:

[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 00:56 ]
Ja się ciesze ze dokonałem dobrego zakupu i mamy wszyscy z tego radość w jeździe :wink:

[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 01:56 ]
Aha i co do skrzyni, to skrzynia oraz sprzęgło daje rade do 339Nm tam leży jego granica niebezpieczna :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 23, 2011 01:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 02:45   

konkret wynik, gratki!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 11:27   

borek88 napisał/a:
alfe 159 2.4 24v to bede myslał o mocy


Ta alfa ma 5 garów czyli gdyby miała 24 zawory to wychodzi po 4,8 zawora na cylinder :rotfl:

Tak poważnie to jeśli zmieniłeś grill to poszedł bym dalej i zlikwidował pozostałe chromy imo nijak to teraz pasuje do całości no i felga ta wygląda nieciekawie szukał bym czegoś w minimum 17 calach :ok:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 11:46   

Remigiusz napisał/a:
ruszaj na 1. i 2. biegu bez palenie gumy

powiem szczerze ze na 2biegu potrafi mielić koła ale nie zawsze może to zależne od nawierzchni

Cytat:
Aha i szkoda ze nie zrobiłeś testu na orig. filtrze powietrza :razz: Bylo by więce

mam rozumieć ze stożek ujmuje mocy??

Remigiusz napisał/a:
te siatki w masce są orig od MG czy jakieś inne ?? A rozumiem ze sam grill na maskę od MG pasuje P&P

siatki od mg zs
maska w zs a 45 czy to przed czy po lifcie była cały czas taka sama i każdy gril można przełożyć p&p

Remigiusz napisał/a:
A spoiler do jest MG'sowksi :?:

tak ale klape tez kładłem od mg bo juz miała otwory na spojler ładnie i nie musiałem sie meczyc z mierzeniem i wierceniem

Markzo napisał/a:
konkret wynik, gratki!

dzieki


mysle ze te modyfikacje w zr idt moga sprawic ze zr160 czy zs180 moga miec problemy w starciu z takim autem
głowne ograniczenie to chyba predkosc max bo skrzynia konczy sie przy 205-215km/h

[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 11:46 ]
Pływak napisał/a:
borek88 napisał/a:
alfe 159 2.4 24v to bede myslał o mocy


Ta alfa ma 5 garów czyli gdyby miała 24 zawory to wychodzi po 4,8 zawora na cylinder :rotfl:

masz racje wczoraj nie myślałem racjonalnie jest to silnik 2.4l z 20zaworami

Pływak napisał/a:
Tak poważnie to jeśli zmieniłeś grill to poszedł bym dalej i zlikwidował pozostałe chromy imo nijak to teraz pasuje do całości

celowo zostawiłem chromy na listwach klamkach i lusterkach no i blendzie

Pływak napisał/a:
felga ta wygląda nieciekawie szukał bym czegoś w minimum 17 calach :ok:

wiem ze to wymaga 17" oglądałem tez 18" chromy po jedne byłem ale made in china i zakręcony właściciel gubiący się w zeznaniach mnie zniechęcił
teraz na alledrogo są fajnie ale też 18 i nie wiem czy to nie za duzo na nasze drogi i do tego auta
http://moto.allegro.pl/al...1873169567.html
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 11:53   

Pomijając, ze moim zdaniem te felgi z linka są "trochę" cyrkowe to ja śmigam od początku sezonu na 18" w Alfie bez jakichkolwiek problemów, a to, ze na naszych drogach się nie da na takich jeździć to bajka opowiadana przez tych co całe życie na 14" śmigają :lol:

P.S Nie zapomnij, ze do dużej felgi obniżony zawias jest obowiązkowy inaczej będzie wyglądać jak SUV ;)

P.S 2 jak kupujesz duże fele z oponami dokładnie zwróć uwagę na opony te z linka wyżej już wyglądają biednie, a komplet choćby Nankangów to jest jakieś 1500-1600zł
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 12:59   

Tak stożek ujmuje moc niestety :wink: Nie duzo ale jednak jak sie nie ma FMIC :roll: Takie trochę kolo zamknięte :wink:

Aha wszystko jasne co do siatek i grillów :wink: Wiem mi nawet na 3. biegu potrafi zamielic jak za szybko jadę z ronda na 3. biegu :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:07   

Pływak napisał/a:
P.S Nie zapomnij, ze do dużej felgi obniżony zawias jest obowiązkowy inaczej będzie wyglądać jak SUV ;)

mam obniżone trochę i mocno utwardzone. obniżyć może i by się jeszcze ciut przydało ale dla mnie i tak już jest za twardo;/ a 18 na niskim profilu dołożą wstrząsy

Pływak napisał/a:
jak kupujesz duże fele z oponami dokładnie zwróć uwagę na opony te z linka wyżej już wyglądają biednie, a komplet choćby Nankangów to jest jakieś 1500-1600zł

czasami można spotkać nówki na alledrogo w cenie miedzy 250-350 rożnych mi nie znanych marek ale nie wiem czy to się nadaje wogole

Pływak napisał/a:
Pomijając, ze moim zdaniem te felgi z linka są "trochę" cyrkowe

dawniej byłem ogladac takie
http://forum.roverki.eu/v...p=538918#538918
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:45   

Cytat:

celowo zostawiłem chromy na listwach klamkach i lusterkach no i blendzie

Jak chcesz chromy to ja bym wrócił do ori grilla mi osobiści przerabianie R montując elementy z MG nie podchodzi mamy mase pseudo ZR'ów a teraz powoli zaczyna się robienie pseudo ZS'ów, a tak naprawde najlepiej wygladała by seria z nisżym zawiasem i ładną felgą o ale to tylko moje zdanie ;)

borek88 napisał/a:

mam obniżone trochę i mocno utwardzone. obniżyć może i by się jeszcze ciut przydało ale dla mnie i tak już jest za twardo;/ a 18 na niskim profilu dołożą wstrząsy

Te ostatnie foty z pierwszego postu to już po tym obniżeniu?

Cytat:

dawniej byłem ogladac takie

Ja bym szukał normalnej felgi z małym polerowanym rantem takie chromy mi się od razu kojarzą z hamburgerami i pimp maj rajd ;)
Np. coś takiego z polerowanym rantem http://www.zeckhausen.com.../bbs_18inch.jpg
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:59   

Pływak napisał/a:
powoli zaczyna się robienie pseudo ZS'ów, a tak naprawde najlepiej wygladała by seria z nisżym zawiasem i ładną felgą o ale to tylko moje zdanie
i moje również. Jak już przerabiać na ZS'a to kompleksowo i z zewnątrz i wewnątrz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 14:06   

tronsek napisał/a:
Pływak napisał/a:
powoli zaczyna się robienie pseudo ZS'ów, a tak naprawde najlepiej wygladała by seria z nisżym zawiasem i ładną felgą o ale to tylko moje zdanie
i moje również. Jak już przerabiać na ZS'a to kompleksowo i z zewnątrz i wewnątrz.


wewnątrz mam kompleksowo prócz zegarów bo nie mogę dostać odpowiednich

Pływak napisał/a:
Te ostatnie foty z pierwszego postu to już po tym obniżeniu?

tak to jest zaiwecha z zs'a obnizyło to tylko 2-3cm jak mierzyłem ale utwardziło kolosalnie;/
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 14:10   

a widział go ktoś z Was na żywo? oglądałem go na zlocie i bardzo mi się podoba :ok: i te chromy pasują i felgi, jak dla mnie jak najbardziej fajne autko ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 14:33   

Hmm to trzeba widzieć na żywo żeby oceniać? W takim razie ten dział nie ma sensu bo większość tu po fotkach ocenia :razz:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 24, 2011 09:50   

borek88, nagraj jakis filmik jak to jedzie i jak kopci :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 22:11   

Raptile, tu mam z hamowni taki krótki ale niestety kalkulatorem
http://www.youtube.com/watch?v=w8apmqdy3XY
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 18:18   

borek88 napisał,
Cytat:
powiem szczerze ze na 2biegu potrafi mielić koła ale nie zawsze może to zależne od nawierzchni

2 razu sie zdarzyło ze ktoś na światłach przegazówki walił koło mnie to wtedy wrzucam 2 bieg do 70 paczek wrzucam 3 i juz gościa nie ma :) mrugne awaryjkami i cześć :) w przyszłym miesiącu wybieram sie tez na hamownie :)
borek88 Gratulacje wykresu :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 19, 2011 19:07   

Firq, a jak u ciebie znosi to wszystko sprzęgło??
jechałeś całym składem po zabawach w mapy oraz wtryski i wyprzedzałeś na 5biegu??
ślizga się przy gwałtownym depnięciu w gaz??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Sob Lis 19, 2011 22:48   

borek szacun za całokształt :brawo: :ok: , sorki, że tak późno, ale jakoś umknął mi ten temat :głupek2:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 15:20   

po zabiegach sprzegło znosi to nawet dobrze :) przy wyprzedzaniu jeszcze mi sie nie zdarzyło żebym musiał bieg zredukować na 4 :) kiedyś jak deszcze padał to na 4 biegu jak wyprzedzałem mi przyczepność stracił wiec trzeba zapomnieć o wyprzedzaniu zimą raczej :D jak tak przeglądam forum dochodzę do wniosku ze w Polsce nie będzie słabego IDT :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 20, 2011 16:11   

To my chyba z borkiem tylko mamy problem ze sprzęgłem ;/

Firq, nam nie chodzi o to czy trzeba redukować czy nie tylko przy gazie w podłogę ma się uczucie jakby koła mieliły.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 16:42   

nie mam takiego odczucia
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink