borek88, Ale mam inne pytanie do ciebie te siatki w masce są orig od MG czy jakieś inne A rozumiem ze sam grill na maskę od MG pasuje P&P A spoiler do jest MG'sowksi
[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 00:56 ]
Ja się ciesze ze dokonałem dobrego zakupu i mamy wszyscy z tego radość w jeździe
[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 01:56 ]
Aha i co do skrzyni, to skrzynia oraz sprzęgło daje rade do 339Nm tam leży jego granica niebezpieczna
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 01:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ta alfa ma 5 garów czyli gdyby miała 24 zawory to wychodzi po 4,8 zawora na cylinder
Tak poważnie to jeśli zmieniłeś grill to poszedł bym dalej i zlikwidował pozostałe chromy imo nijak to teraz pasuje do całości no i felga ta wygląda nieciekawie szukał bym czegoś w minimum 17 calach
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
powiem szczerze ze na 2biegu potrafi mielić koła ale nie zawsze może to zależne od nawierzchni
Cytat:
Aha i szkoda ze nie zrobiłeś testu na orig. filtrze powietrza Bylo by więce
mam rozumieć ze stożek ujmuje mocy??
Remigiusz napisał/a:
te siatki w masce są orig od MG czy jakieś inne A rozumiem ze sam grill na maskę od MG pasuje P&P
siatki od mg zs
maska w zs a 45 czy to przed czy po lifcie była cały czas taka sama i każdy gril można przełożyć p&p
Remigiusz napisał/a:
A spoiler do jest MG'sowksi
tak ale klape tez kładłem od mg bo juz miała otwory na spojler ładnie i nie musiałem sie meczyc z mierzeniem i wierceniem
Markzo napisał/a:
konkret wynik, gratki!
dzieki
mysle ze te modyfikacje w zr idt moga sprawic ze zr160 czy zs180 moga miec problemy w starciu z takim autem
głowne ograniczenie to chyba predkosc max bo skrzynia konczy sie przy 205-215km/h
[ Dodano: Nie Paź 23, 2011 11:46 ]
Pływak napisał/a:
borek88 napisał/a:
alfe 159 2.4 24v to bede myslał o mocy
Ta alfa ma 5 garów czyli gdyby miała 24 zawory to wychodzi po 4,8 zawora na cylinder
masz racje wczoraj nie myślałem racjonalnie jest to silnik 2.4l z 20zaworami
Pływak napisał/a:
Tak poważnie to jeśli zmieniłeś grill to poszedł bym dalej i zlikwidował pozostałe chromy imo nijak to teraz pasuje do całości
celowo zostawiłem chromy na listwach klamkach i lusterkach no i blendzie
Pływak napisał/a:
felga ta wygląda nieciekawie szukał bym czegoś w minimum 17 calach
wiem ze to wymaga 17" oglądałem tez 18" chromy po jedne byłem ale made in china i zakręcony właściciel gubiący się w zeznaniach mnie zniechęcił
teraz na alledrogo są fajnie ale też 18 i nie wiem czy to nie za duzo na nasze drogi i do tego auta
http://moto.allegro.pl/al...1873169567.html
Pomijając, ze moim zdaniem te felgi z linka są "trochę" cyrkowe to ja śmigam od początku sezonu na 18" w Alfie bez jakichkolwiek problemów, a to, ze na naszych drogach się nie da na takich jeździć to bajka opowiadana przez tych co całe życie na 14" śmigają
P.S Nie zapomnij, ze do dużej felgi obniżony zawias jest obowiązkowy inaczej będzie wyglądać jak SUV
P.S 2 jak kupujesz duże fele z oponami dokładnie zwróć uwagę na opony te z linka wyżej już wyglądają biednie, a komplet choćby Nankangów to jest jakieś 1500-1600zł
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
P.S Nie zapomnij, ze do dużej felgi obniżony zawias jest obowiązkowy inaczej będzie wyglądać jak SUV
mam obniżone trochę i mocno utwardzone. obniżyć może i by się jeszcze ciut przydało ale dla mnie i tak już jest za twardo;/ a 18 na niskim profilu dołożą wstrząsy
Pływak napisał/a:
jak kupujesz duże fele z oponami dokładnie zwróć uwagę na opony te z linka wyżej już wyglądają biednie, a komplet choćby Nankangów to jest jakieś 1500-1600zł
czasami można spotkać nówki na alledrogo w cenie miedzy 250-350 rożnych mi nie znanych marek ale nie wiem czy to się nadaje wogole
Pływak napisał/a:
Pomijając, ze moim zdaniem te felgi z linka są "trochę" cyrkowe
celowo zostawiłem chromy na listwach klamkach i lusterkach no i blendzie
Jak chcesz chromy to ja bym wrócił do ori grilla mi osobiści przerabianie R montując elementy z MG nie podchodzi mamy mase pseudo ZR'ów a teraz powoli zaczyna się robienie pseudo ZS'ów, a tak naprawde najlepiej wygladała by seria z nisżym zawiasem i ładną felgą o ale to tylko moje zdanie
borek88 napisał/a:
mam obniżone trochę i mocno utwardzone. obniżyć może i by się jeszcze ciut przydało ale dla mnie i tak już jest za twardo;/ a 18 na niskim profilu dołożą wstrząsy
Te ostatnie foty z pierwszego postu to już po tym obniżeniu?
Cytat:
dawniej byłem ogladac takie
Ja bym szukał normalnej felgi z małym polerowanym rantem takie chromy mi się od razu kojarzą z hamburgerami i pimp maj rajd
Np. coś takiego z polerowanym rantem http://www.zeckhausen.com.../bbs_18inch.jpg
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak napisał/a:
powoli zaczyna się robienie pseudo ZS'ów, a tak naprawde najlepiej wygladała by seria z nisżym zawiasem i ładną felgą o ale to tylko moje zdanie
i moje również. Jak już przerabiać na ZS'a to kompleksowo i z zewnątrz i wewnątrz.
wewnątrz mam kompleksowo prócz zegarów bo nie mogę dostać odpowiednich
Pływak napisał/a:
Te ostatnie foty z pierwszego postu to już po tym obniżeniu?
tak to jest zaiwecha z zs'a obnizyło to tylko 2-3cm jak mierzyłem ale utwardziło kolosalnie;/
powiem szczerze ze na 2biegu potrafi mielić koła ale nie zawsze może to zależne od nawierzchni
2 razu sie zdarzyło ze ktoś na światłach przegazówki walił koło mnie to wtedy wrzucam 2 bieg do 70 paczek wrzucam 3 i juz gościa nie ma mrugne awaryjkami i cześć w przyszłym miesiącu wybieram sie tez na hamownie borek88 Gratulacje wykresu
Firq, a jak u ciebie znosi to wszystko sprzęgło??
jechałeś całym składem po zabawach w mapy oraz wtryski i wyprzedzałeś na 5biegu??
ślizga się przy gwałtownym depnięciu w gaz??
po zabiegach sprzegło znosi to nawet dobrze przy wyprzedzaniu jeszcze mi sie nie zdarzyło żebym musiał bieg zredukować na 4 kiedyś jak deszcze padał to na 4 biegu jak wyprzedzałem mi przyczepność stracił wiec trzeba zapomnieć o wyprzedzaniu zimą raczej jak tak przeglądam forum dochodzę do wniosku ze w Polsce nie będzie słabego IDT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum