Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 1.4
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 1.4
Autor Wiadomość
Mariano 



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 3



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 18:32   MG ZR 1.4

Witam

Co sądzicie o tym egzemplarzu ? http://otomoto.pl/oferta/...y-ID4p7y6r.html Mam blisko i wybieram się jutro go oglądnąć.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 18:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 19:38   

Na pewno bądź ostrożny i nie napalaj się. Nie ma listew progowych i łyso wygląda. Wyplakowany silnik i węże to przesada. Rozumiem silikon - chroni gumę ale nie polerka. Szczególną uwagę zwróć na zbiornik płynu chłodniczego, bo jest zabrudzony od wewnątrz ale z zewnątrz błyszczy się jak psu wiadomo co - oczywiste że pod kątem HGF.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Mariano 



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 3



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 19:49   

Na coś jeszcze zwrócić uwagę ? Sorki że zadam takie pytanie, ale jak sprawdzić tą uszczelkę pod głowicą ? :/
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 19:52   

szukajkaaaaaa. napisano o tym juz wszystko o tym
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Mariano 



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 3



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 21:54   

ok. poszukałem, poszperałem i wiem że zdecydowanie zwrócić uwagę na to HGF, czyli jak wyczytałem (jak coś to poprawcie) olej w zbiorniku wyrównawczym (nawet jak bedzie nie wiele to odpada) , ewentualnie "masło" na korku no i też wzrost poziomu oleju. Jeżeli chodzi o resztę to wiem co należy sprawdzać (blacharka, spasowania, różne odcienie, podłoga, praca silnika, skrzynia, szyby, uszczelki itp. itd) . Pytając na co zwracać uwagę chodziło o ten model bo wiadome ze każdy samochód ma inne wady. Jeżeli tyle to dzięki za info :)
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 22:08   

Mariano, można? można :) jesteś jednym z nielicznych nowych użytkowników, który się nie sfochował i faktycznie sprawdził o co biega. Szacun :ok:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Paź 03, 2015 23:26   

Dobrze też wiedzieć o:

- przy HGF często spala się płyn chłodniczy i dymi na biało.

- rdza i parchy - na tylnej klapie (od lotki), dolna krawędź drzwi (od nieszczelnej uszczelki szyby), wewnętrzny rant nadkola (od kamyczków), pod uszczelką relingów na dachu (przy szybie przedniej i tylnej)

- na zimnym rozruchu nie powinieneś usłyszeć stukających tłoków dłużej niż 30s, a później cykających popychaczy.

- obroty nie mogą falować

- dobrze jest sprawdzić całą elektrykę (el. szyby oraz spryskiwacze z wycieraczkami i całe oświetlenie w szczególności z tyłu co wiąże się z przygodami wiązki klapy)

I kupa innych, na które braknie czasu... Udanych zakupów.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink