Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak działa turbo boost. MG ZS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jak działa turbo boost. MG ZS
Autor Wiadomość
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:15   Jak działa turbo boost. MG ZS

Witam, mam pytanie, wytłumaczy mi ktoś po krótko jak działa to turbo?https://www.youtube.com/watch?v=favEutVTQyo

Skąd te wysokie obroty i jak wtedy z żywotnością silnika. Ile to kosztuje i jak współgra z gazem. Dzieki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:26   

Pytasz o moje auto ;) co konkretnie Cie interesuje?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:43   

A to idzie sie zakochać w takiej maszynie. Skąd to doładowanie, to jest turbospręzarka poprostu ? Ile to kosztuje i jak działa z gazem, jak przy takich obrotach trzyma sie silnik?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:47   

takanchi napisał/a:
A to idzie sie zakochać w takiej maszynie.

hehe dzięki ;)

takanchi napisał/a:
Skąd to doładowanie, to jest turbospręzarka poprostu ?

to swap silnika z motoru 2,5v6 na 2,0 Turbo z Rovera 220 Coupe turbo.

takanchi napisał/a:
Ile to kosztuje i jak działa z gazem, jak przy takich obrotach trzyma sie silnik?

Musisz kupić dawce, najlepiej kompletne auto (220 coupe turbo, 620 Ti, 820Ti), przełożyć motor, skrzynie, wiązke, ukł. chłodzenia, wspomagania etc ;) z gazem działa bdb, Maniu48 i Kozik mają takie silnik w swoich ZS i jeżdżą na LPG.

Tutaj masz mój temat, od 46 strony jest w miare aktualny setup:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600&postdays=0&postorder=asc
"W miarę aktualny" bo podczas strojenia rozwaliło tłoki :( motor już odbudowuje :)

Do momentu strojenia zrobiłem 50kkm i na motor nie mogłem narzekać, także fajna opcja do ZS ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 16:58   

A ile mocy ci przybyło? Wiesz jestem młodym kierowcą od razu nie wrzucę tego do mojego , ale co do kupna raczej nie da sie mnie przekonać , rozumiem ze jeśli bede miał pytania moge pytac? :) caluje własnie w zs 1.8/2.0 i w tym gaz i chyab turbosprezarke, narazie, pomalu do celu. Ile taka turbina da?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 21:56   

takanchi napisał/a:
A ile mocy ci przybyło?

w chwili strojenia wyglądało na 250-260, przed na hamowni zlotowej 215,

takanchi napisał/a:
rozumiem ze jeśli bede miał pytania moge pytac?

tak, śmiało ;)

takanchi napisał/a:
caluje własnie w zs 1.8/2.0

1,8 bena, 2 litry seryjnie to byl diesel ;)

takanchi napisał/a:
Ile taka turbina da?

tzn?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 22:15   

Ile turbosprężarka da mocy itp. Co do swapu narazie odpuszczę. Chce kupic auto w gazie lub wmontować i leciec do was na zlot :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 20, 2015 22:19   

silnik 2,0t, który mam u siebie jest fabrycznie wyposażony w turbo ;) więc ciężko odpowiedzieć na to pytanie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 23, 2015 19:48   

Spoko :)

[ Dodano: Pią Paź 23, 2015 19:48 ]
Markzo, żyjesz? :) Tak myslę jak kupie 1.8 benzyne to jakies 117 KM, jakbym wrzucił jakiegos chipseta? ile podnioslo by moc i spalanie?
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pią Paź 23, 2015 22:27   

Myślę, ze przy bardzo dobrych wiatrach 1kM i 2 nM ...
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 23, 2015 22:48   

czyli nic , a co moge zrobic ?
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pią Paź 23, 2015 23:42   

A co zrobiłeś żeby podnieść moc w swoim roverze 200 ? Nic sensownego nie wymyślisz za 300-400zł ;]
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 24, 2015 17:43   

Em kolega chyba nie czyta uwaznie. W 200 nie zrobilem nic, a info zbieram by wiedziec ile odlozyć do mg zs, zbieram informacje juz wczesniej proste.
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Pon Lis 02, 2015 14:44   

Hej!

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że kolega takanchi źle zrozumiał.
takanchi, MG ZS w benzynie 2.0 nie było nigdy produkowane. To co ma Markzo, to nie jest dołożone turbo tylko tak jak pisał: cały swap z silnikiem, osprzętem, skrzynią itp.
Alternatywą jest 1.8 turbo z R75, ale to już chyba lepiej kupić MG ZS 2.5V6 i przy nim zostać, a jak już koniecznie turbo ma być to tylko 2.0T kompletne.
Z benzyn w zasadzie tylko właśnie 2.0T jest tunowalne w jakikolwiek sposób. O tuningu 1.8, 1.8t, czy KV6 zapomnij jeśli to ma jeździć dalej niż na hamownię ;)

Pozdrawiam
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 14:56   

Kv6 jedynie dołożenie kompresora sprintexa, ale to ciężko zdobyć a i opinie o wytrzymałości byly różne
_________________
75 Red Edition
 
 
takanchi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 51

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 03, 2015 18:55   

2.5 to już troszke ubezpieczenie wchodzi wysoko. Nie nie musi być turbo ale ten dźwięk i osiągi zachęcaja, ale trudno jak nie bedzie mozna to nie :) dzięki za wyprowadzenie z błedu :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 28, 2019 21:55   

1,8VVC i 1,8T zaczyna być modowalne :P to tak w ramach odkopu :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Lip 28, 2019 22:46   

a 1.8 serii K? bez vicka?Wiem ze mechaniczny kompresorek był stosowany.Szkoda ze linka nie jestem w stanie odnaleźć....120 kucy w mgf a wywalalo po zalaczeniu 230 kucy dodatkowo odpalenie kompresora z kabiny.Albo na stale albo guziorem w miare potrzeby....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów MBC Manual Boost Controller w R45 2,0 tdi 101km
ktoś próbował
adas45 Tuning mechaniczny 5 Pon Maj 03, 2010 19:21
GREG.
Brak nowych postów MBC - Manual boost control za 22zl
Remigiusz Tuning mechaniczny 2 Nie Wrz 04, 2011 21:46
Remigiusz
Brak nowych postów [R25 iDT] MBC (Marry Boost Christmas) regulacja doładowania
RAKU_44 Tuning mechaniczny 4 Pon Gru 30, 2013 11:48
RAKU_44
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink