Forum Klubu ROVERki.pl :: 620ti vs S70 T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
620ti vs S70 T
Autor Wiadomość
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 12:15   620ti vs S70 T

Witam.
Jako, że historia kołem sie toczy myśle ostatnio o ponownym kupnie rovera.. 620ti lub 820ti ale przeszukując olx trafić na np. Rovera 620ti to graniczy z cudem..

No i tu zaczeło sie szukanie według mocy, kasy etc.. Rovera pokazało mi jednego i to średniego... ale za to pokazało mi kilka przeróżnych Volverinów.. Przewaznie 2.4T i 2.5T np. S70R.. No i tutaj przyszedł moment zastanowienia..

620ti ma w serii 200 koni i szpere ale za to jest dosyć mocno oporowy jeśli chodzi o tuning a i wytrzymałosć tego silnika jest totalnie nie znana.. Ale myśle, że 250koni to tak u niego rozsadna granica.. S70 ma wieksze silniki.. Chyba już nowsze turbiny i troche wieksze.. Są calkiem nie źle wyposażone i można znaleźć też turboautomat jakbym chciał sie powozić co w przypadku Ti jest nie możliwe.. Szpery brak ale jest za to kontrola trakcji .. No i sama wytrzymałość silników wydaje mi sie wieksza - wieksza moc wytrzyma na ori gratach.. Co w przypadku np. T5R ma spore uzasadanienie bo ori 2.5 ? ma 240 koni a raczej to nie jest jego granica..

Pewnie, że na choryzoncie tez jest saab 9-5 ale wiekszośc to słabsze wersje 2.0T.. S40 mi sie nie podoba..

prosze o jakieś sensowne wypowiedzi w porównaniu tych aut :P Moze ktoś miał oba ? Bo nie ukrywam, że podobaja mi sie te S70..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 01, 2015 12:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 12:42   

Jezu Ty to masz dylematy... 40 tematów o kupnie a dalej auta nie ma :roll:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 13:06   

Marek - juz 4 albo 5 zmiana auta w tym roku :P

Tyle, że co coś szukam z Roverów etc to gówno jest... Albo turbo wali zgona, albo nie ma progów albo jeździł łepek 18 lat i fura na fotkach i opisie spoko a na miejscu jak pojechałem oglada 620Ti to zgon taki, że tragikomedia.. ale 6 koła wołał...

a czy tematów milion :P

1. kiedys kiedyś zalożony ogólny i teraz ten typowo o porównaniu S70 i 620ti .. Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 13:18   

tomii620si napisał/a:
Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik ..

jakiej walki? ja miałem plan i go konsekwentnie realizowałem, a że było za duzo koksu... zdarza się ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 13:20   

No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej :P

A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 16:16   

Jakby co moja 800`ka może być do sprzedania ale... za 6k nie sprzedam :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 16:40   

tomii620si napisał/a:
No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej

A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności..

może Rover nie jest dla Ciebie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 16:45   

Markzo napisał/a:
może Rover nie jest dla Ciebie ;)

Stare volvo w cenie starego rovera za to będzie na pewno lepszym obiektem do tuningów. Jeżeli wogóle będzie napędzane własnym silnikiem :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 16:46   

Marek - własnie chodzi o to, że ja lubie Rovery.. Tylko chciałbym aby w tej niepozornej budzie ukrywał sie prawdziwy seryjny zabójca a 2.0T 250koni - GTi naszych czasów mnie zostawi z tyłu.. Dlatego też pytanie o Volvo :P


Greg - S70 nie są wcale takie drogie.. a mi nie zależy na topowej wersji
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
longer86 
Moderator




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 17:27   

tomii620si, chyba czas na Rover'a JET 1 :D
_________________
75 Red Edition
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 18:42   

ale śmieszne autko haha :)

nie no myślałem, ze proste pytanie... Ti a S70 bo może ktoś miał styczność ale widze temat idzie w strone pierdu pierdu :P ahah
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Vigoslaw 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 19:20   

tomii620si,

Volvo łatwiejsze mody i więcej do wyciśnięcia z silnika, do tego dużo info o tuningu i filmików
Volvo z R to prawie 80% automaty... środek, materiały dobrej jakości (skóra)
plastiki i pokrętła lubią sie wycierać...
Do tego jak trafisz porządny, to nie będziesz miał problemów z rdzą...
Wady słabe ori heble, duża masa i deska rozdzielcza poprawna do bólu...

Rover wiesz i znasz...

Pozdrawiam,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 19:42   

oj nie pogardziłbym taką R-ką od Volvo :mrgreen: uwielbiam kanty, nawet 850R w kombi bym wielbił <3
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
longer86 
Moderator




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 19:43   

Volvo bardziej zadziorne, rover konserwatywny,

Volvo lekko obniżone śmiga takie kolo mnie co widzę to się oglądam.
Będę szczery, gdyby były w takim samym budżecie, to brałbym volvo
_________________
75 Red Edition
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lis 01, 2015 20:54   

Ori heble w V i tak pewnie lepsze niż w R oryginały... s70T w dobrym stanie nie jest łatwo kupic, eksploatacja jest droższa niż w R ale ogolnie auto raczej lepsze. Jeden Rabin powie R, drugi powie volvo :lol: .
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 01, 2015 22:07   

Tzn. ja podziwiam taki tok myślenia, że kupi się stare, mocne auto, dołoży mocy i będzie ok. Nie, nie będzie. Te auta wymagają inwestycji już na start, bo mają swoje na karku a i przez te lata nikt ich nie oszczędzał. Po co się kupowało takie s70 czy 620t? Miały zap*dalać i to robiły. 20, 15, 10 lat temu. Teraz zrobisz soft w s70 i co, turbo, motor, skrzynia przyjmą na klatę +50 czy 100km? no taaa... trzeba mieć świadomość, że tuning nigdy nie jest tani ;) obawiam się, że bez solidnego zastrzyku gotowki czy 620 czy s70 przy jakichkolwiek modach się po prostu wysrają ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 11:38   

Marek ale tu nie chodzi o rzeczy eksploatacyjne czy zregenerowanie turbiny która moze wrócić ta co jest.. Tylko o wytrzymałość silnika.. w 620ti już ten silnik raczej dużo na siebie nie przyjmie.. A volvo z tego co poszukałem robi duzo wieksze wartości i to bez problemu.. A jak coś poleci w kosmos to i czesto pełno, serwis 2km od domu, i tam jak zacznie np. brac olej przez pierścienie czy coś to wsadzam OEM i moge spokojnie krecić cisnieniem i softem co w przypadku Ti jak sam wiesz granica tuningu na OEM gratach leży nisko.. Bo fakt - tobie i pyrosowi mogło rozwalić te silniki przez przypadek, złe zgranie pierścieni z tlokami, brak smarowania .. etc.. ale równie dobrze to może byc juz granica tego silnika ..


chyba faktycznie stanie na Volverinie.. :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
slax 
Klubowicz





Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 17:48   

pytanie tylko czy 100 km wiecej i prawie 150 wiecej niuta to malo na seryjnych gratach?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 18:12   

Nie.. To nie mało ale to akurat sie udało Pyrosowi który mógł mieć silnik w mega stanei ale z drugiej strony marek tez swój silnik robił i widzisz.. 50 kunia i strzeliło :( .. a szkoda bo kibicowałem chłopakowi mocno i dalej to bede robił jak poskłada maszinu :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 02, 2015 19:53   

tomii620si napisał/a:
50 kunia i strzeliło

skąd wiesz, że 50?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ma ktoś pożyczyć wtryskiwacze do 620Ti ?
tomii620si Offtopic 0 Sob Lut 08, 2014 18:09
tomii620si
Brak nowych postów Potrzebna strona tytułowa Manuala do 620Ti
tomii620si Offtopic 10 Pią Lut 14, 2014 16:39
SEGE
Brak nowych postów zmiana 620Ti na 220Ti / 800 coupe - luźna pogadanka
tomii620si Offtopic 53 Pią Lut 14, 2014 16:05
SEGE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink