Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Pęknięty pasek wieloklinowy, a dojazd do mechanika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Pęknięty pasek wieloklinowy, a dojazd do mechanika.
Autor Wiadomość
cwieta 



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 29



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 16:30   [R45] Pęknięty pasek wieloklinowy, a dojazd do mechanika.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witajcie.
W telegraficznym skrócie..."zgubiłem" gdzieś po drodze pasek wieloklinowy. Przejechałem jakieś 500 - 700m by dojechać do domu.
Teraz muszę dotrzeć do mechanika ok 12km.
Czy ,bez wspomagania, bez hamulców ,a najważniejsze bez pompy wody to się uda?
Proszę o podpowiedź.
Dziękuję
Piotr
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 09, 2015 16:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lis 09, 2015 22:37   

Diesel niby długo się grzeje, ale bez obiegu "wody" bym nie ryzykował
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 22:51   

a co za problem założyć pasek?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 10, 2015 07:54   

12km mimo wszystko trochę za dużo nawet jak na L-serię. Pytanie czy spadł ze starości czy problem z napinaczem ... zazwyczaj to drugie ;) Jak masz z górki to się rozpędź i wyłącz silnik :D i tak bez wspomagań wszelkich bedziesz ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
cwieta 



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 29



Wysłany: Wto Lis 10, 2015 08:22   

sTERYD, dla mnie jest. Nie mam gdzie , nie dysponuje podnośnikiem. Brt, znalazłem na ulicy mój pasek. Nie pękł , ale jest "rozdwojony" ,a nawet "roztrojony" na długości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416 Si ] PASEK WIELOKLINOWY
Dr.Stein Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Cze 15, 2013 11:34
Dr.Stein
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R420] Piszczący pasek wieloklinowy
arcziarci Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Mar 31, 2014 16:03
Brt
Brak nowych postów [R400 2.0 Di] Luźny/Spadający pasek alternatora(wieloklinowy
osa2t Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Wrz 30, 2012 23:28
procl
Brak nowych postów [R400] Pęknięty pasek rozrządu - głowica, HGF, dymienie
mastersik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 77 Sob Maj 16, 2015 18:09
mastersik
Brak nowych postów [R45] Pęknięty wąż od chłodnicy
Cherman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Maj 16, 2007 19:39
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink