Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Błąd przepływomierza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Błąd przepływomierza
Autor Wiadomość
no_name 




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 1



  Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:28   [Honda Accord] Błąd przepływomierza
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Mam taki problem z moim Accordem mianowicie coś jest nie tak z przepływomierzem, silnik chodzi bez zadnych problemów odpala nie stracił na mocy , jedyny problem to że spalanie jest dosyc wysokie 8 litrów przy spokojnej jezdzie (cykl mieszany) Wymrugałem sobie kody błędów i wyszło mi cos takiego 28, 29
Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
Przepływomierz powietrza (MAF ) - bardzo prawdopodobne uszkodzenie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM, uszkodzony dolot powietrza
Pierwsze co zrobiłem to przejrzałem wiązki idące od przepływomierza do pompy i dalej strone puszki bezpieczników i nie ujrzałem zadnych uszkodzeń.
Po czym spróbowałem skasować te błędy(przekrecając 50 razy stacyjke)
powtarzałem tą czynność również przy odpiętym przepływomierzu lecz nic to nie pomogło.
Postanowiłem więc dokonać pare pomiarów, byłbym wdzięczny gdyby ktoś zrobił w swoim sprawnym samochodzie te same pomiary dla porównania.

A więc zacząłem do pomiaru oporności na wtyczce przychodzącej do przepływomierza przy różnej biegunowości(gdyż ma to znaczenie)

pin 1 z 2 wyszło 0 OM w obu przypadkach zmiany biegunów
plus na 1 minus na 3 474 OM
plus na 3 minus na 1 905 OM
plus na 2 minus na 3 474 OM
plus na 3 minus na 2 905 OM

w reszcie kombinacji oporność była maksymalna.
przy czym zauważyłem jeszcze ze na pin 1 i 2 jest masą.

Następnie przemierzyłem napięcie na odpiętej wtyczce przepływomierza na zapalonym silniku na wolnych obrotach(przy wyższych obrotach napięcie było takie samo)

na 3 plus na 4 minus 9.05 V
na 3 plus na 2 minus 14.10 V

I ostatni pomiar to rezystancja samego przepływomierza(również biegunowość ma tutaj znaczenie)

Plus na 1 minus na 3 700 OM
plus na 1 minus na 4 630 OM
plus na 3 minus na 4 892 OM

w reszcie przypadków rezystancja była maksymalna.

jeśli ktoś znajdzie czas by zrobić pomiary będę bardzo wdzięczny:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mattheo 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 30, 2015 21:42   

skasujcie, odkop..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Check engine i błąd 34
Kulmas Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Paź 09, 2010 11:09
thef
Brak nowych postów [Honda Accord ] Błąd SRS tylko na ciepłym silniku
Pawlo153 Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sty 20, 2011 16:24
Pawlo153
Brak nowych postów [Accord 2.0 Tdi] Błąd komp. po zgaszeniu na ciepłym silniku
Pawlo153 Rover serii 600, Honda Accord 0 Sro Maj 11, 2011 17:42
Pawlo153
Brak nowych postów [Honda Accord] Co to za część?
mcfaco Rover serii 600, Honda Accord 26 Pon Lut 23, 2009 10:35
Brt
Brak nowych postów [Honda Accord] Wspomaganie
MarcinAga Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Gru 19, 2008 00:13
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink