Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Jarzma zaciskow 282
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Jarzma zaciskow 282
Autor Wiadomość
uuczak 



Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 1



Wysłany: Wto Lut 17, 2015 23:33   [R600] Jarzma zaciskow 282
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam Koledzy. Jestem tu nowy wiec chcialbym sie przywitac :)
Mam nastepujacy problem, jakie jarzma użyć zeby uzyskac tarcze 282 na zaciskach z 620d? Prelude? accord?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 17, 2015 23:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mariusz27 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 116

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 14:16   

Z rovera 600Ti. Tylko nie wiem czy same jarzma czy wraz z zaciskami. w Ti są ori heble 282mm
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 18, 2015 15:03   

Jarzma na pewno potrzebujesz, ktoś na forum zmieniał same jarzma a zaciski zostawił działało to, ale ztcp zacisk "słabiej" obejmował klocek i nie wiem czy przypadkiem to nie będzie problemem.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 20, 2015 20:50   

Potrzebujesz jarzma od
620ti
R 800 Ti / Honda Legend
Analogicznie klocki hamulcowe i tarcze. Inaczej to taki mod troche psu w dupe..

co dalej ? Jeśli zostawisz tylne heble ori to dalej będzie to hamowało gorzej niż seryjny 620ti.
nie wiem jak pompa hamulcowa ale to powinno wydać bez problemu bo 260 a 282 to tez nie jakaś przeogromna różnica.


no i jest jeszcze jedna rzecz ale to może koledzy się wypowiedzą - co z abs ? No bo jakby nie patrzeć to siła hamowania bedzie większa przez co abs moze wariować i przy relatywnie normalnym hamowaniu sie już załączać - ale to moze moje durne obawy .


powodzenia
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 21, 2015 10:40   

eee ABS tu nie będzie przeszkadzał, dlaczego miał by wariować? większe heble to szybciej zablokowane koło i wtedy dopiero wie włączy ABS i tyle, normalna sprawa.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 21, 2015 11:12   

Pamiętam, że kumpel kiedyś w Civicu zmienił heble z ori na 282 z VTi i potem coś walczył z abs.. Bo hamował nie w opór a abs się właczał nie potrzebnie.
Ale nie pamiętam teraz co było tego przyczyną dokładnie.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 21, 2015 11:47   

potrzebujesz tylko i wyłącznie jarzma z Ti albo automatu, czyli 282mm + klocki - wszystko plug&play, gdzieś nawet mam taki jarzma w garażu... zacisk troszkę mniej obejmuje klocek, ale hamuje wszystko i działa bez problemu (jedynie do felg 15" ciężarków o wyważenia po wewnętrznej stronie nie założysz naklejanych bo zacisk dzieli od felgi tylko kilka mm),

powodzenia
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
sowa1993 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 39
Skąd: Szprotawa/Legnica

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 22, 2015 13:52   

też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti
_________________
Rover 416 Si + sekwencja BRC = <3
 
 
 
Zubek 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 133
Skąd: Gdańsk-Kowale



Wysłany: Wto Lut 24, 2015 16:14   

sowa1993 napisał/a:
też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti

Ile chcesz za nie?
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 24, 2015 22:22   

Zubek napisał/a:
sowa1993 napisał/a:
też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti

Ile chcesz za nie?


Panowie, takie tematy to już na PW :wink:
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Gru 20, 2015 17:33   

Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 20, 2015 23:38   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera?

a zmieszczą się? dość duże są :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 21, 2015 22:42   

1. czy sie zmieszczą :)
2. jeśli tak to na jakie koło ? Pamiętaj, ze sensowny max do R to 18" ..
3. z czego chcialbys włozyć tarcze ? Oczywiście można dorobić etc ale ja dluugo szukałem pod ten śmieszny rozstaw jakim jest 4x114.3 i nie znalazłem nawet 300mm.. Nawet acco VI R który ma seryjnie 300mm ma inny rozstaw bo 5x114.3
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 21, 2015 22:52   

Dobrze rozumiem sam zacisk z 620 SDI czy innych 262 wentylowanych jest taki sam jak przy 282 mm ??
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Wto Gru 22, 2015 13:50   

Remi na 99% tak jarzma z tego co pamiętam tylko się różniły, pakuj z legenda 2 tłokowe wciska w fotel jak hamujesz a nie jak wcześniej jechało i jechałoooo...


A co do 4 tłokowych i innych to zobacz czy ci ET felgi pozwoli zamontować takie zaciski, no chyba ze robisz ostry tuning i będą dystanse, felgi 18" itp
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2015 16:34   

natsu9, Coś szukam co jeszcze wejdzie w felgę 15" :razz: Moge z VVC przełożyć w sumie tam jest 282mm hample :mrgreen:

Dla mnie na 262mm wentylowane i tak hamuje ok, bo lite tarcze to zabójstwo było :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
natsu9 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 118



Wysłany: Wto Gru 22, 2015 16:41   

No i wchodzą na styk 15"stalowa (takie mam na zime) a lato 17" ;) no lite to do niczego już całkiem... Pompe też możesz wymienić bo chyba będziesz miał tą słabszą a na alle... pompki za 40zl ;D
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Gru 22, 2015 17:03   

Zacisk jest inny :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 22, 2015 17:31   

Czyli jednak zaciski są inne :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 22, 2015 18:22   

E tam nie da się i inne bzdety:

Tarcza z przodu 325mm, zacisk czterotłoczkowy brembo i oem felga 17' rovera.

Tylko wyobraźnia nas ogranicza :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Tłoczki zacisków hamucowych
zuber84cool Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Lis 20, 2011 10:45
lastfish
Brak nowych postów [620ti] Zamiennik zacisków tył
Rademenez_ Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Cze 28, 2017 18:21
Rademenez_
Brak nowych postów [R620] Prowadnice zacisków hamulcowych
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Wrz 16, 2010 20:30
BorysOpole
Brak nowych postów [R600] AUTOMATYCZNA skrzynia biegów w R600 i Hondach Accord
czy te same w każdej wersji silnikowej?
Mayson Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Sie 11, 2008 15:05
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Pokrętła Nawiewu R600 Pilnie potrzebne info
Matbia Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Sie 19, 2011 23:03
Matbia



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink